SLIK VERT DU FLINK TIL Å FRAMFØRE FOR ANDRE

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
TIPS OG RÅD TIL MUNTLIGE FRAMFØRINGER
Advertisements

Presentasjonsteknikk Kursledere: Ram Gupta og Gro Elin Hansen
Ord er ikke alt ! - Råd og tips om det å presentere et budskap Norsk Sykepleierforbund, medieseminar for tillitsvalgt 3 nov 2009 Erik Dale – sykepleier.
Anne Fængsrud1 Foredragets forberedelser Hvorfor? Hvem? Hva?
Muntlige presentasjoner
Muntlig framføring Tips til den som skal ha muntlig framføring:
Læringsmål Fortelje kva holdningar har å seie for bruk av tobakk og rusmiddel, og kjenne til sentrale lover som gjeld bruk av slike stoff Fortelje om kva.
Likeverd og likestilling. Kva meinar vi med likeverd? Alle er like verdifulle. Uavhengig av kjønn, rase, nasjonalitet, stilling eller status. -døme: svarte.
| Munnleg kommunikasjon. Kompetansemål lytte til og vere open for argumentasjonen til andre og bruke relevante og saklege argument i diskusjonar bruke.
Fag og bøker Norsk Matematikk Lekser. Å lese saman med barnet Kvifor…
3.KLASSE VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE. VAKSNE I KLASSEN: Renate Furenes: Kontaktlærar Norsk, matematikk, engelsk, Andreas Mikalsen: Gym Anne Molla: Musikk.
Kapittel 5 Munnleg kommunikasjon Adam Ciereszko/EPA/NTB scanpix.
Prosjekt til fordypning Navn Navn på fordypning. Innhold  Her presenterer du hva du skal snakke om:  Eksempel: I denne presentasjonen skal jeg snakke.
Påverknadsarbeid. Frivillige organisasjonar er samfunnspåverkarar Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Påverknadsarbeid.
Tom Rune Kongelf Ny rammeplan for barnehagar kvar står vi? Styrarnettverket 4.november 2015.
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
Munnleg kommunikasjon 2. Tre appellformer Appellform – korleis du appellerer til mottakaren for å få fram bodskapen din og overtyde han. Greske omgrep.
Ordenselevar: Ronja og Rebekka Veke 22Vekeplan Veke 22 Vekeplan FagLæringsmål. Du skal læra: Norsk Rettskriving. Multimodale tekstar. (Bilete og tekst)
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
Grammatikk. Ordklassane 1.Verb 2.Substantiv 3.Adjektiv 4.Pronomen 5.Determinativ 6.Preposisjonar 7.Konjunksjonar 8.Subjunksjonar 9.Interjeksjonar 10.Adverb.
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
LÆR LETTARE Studieteknikk for meir effektiv læring.
Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Sjølvtillit - ta ordet!. Om sjølvtillit… Hald fast ved dine gode sider! Ikkje overfokuser det du er mindre fornøgd med. Det er menneskeleg at ein ikkje.
GENG , A 08:30-11:15 B 11:30-14:15.
Samarbeidet mellom skule og heim er forankra i Opplæringslova, forskrifter til lova og i Kunnskapsløftet. Skulen skal støtte heimen i oppfostringa av.
Arbeid på skulen Norsk Tekstskaping, finskrift, grammatikk. Vekas mål: - Vurdera og samanlikne eigne og andre sine tekstar. -Beskriva språk og språkbruk,
100 høgfrekvente ord nynorsk 2 sekunder1 sekundBlink Pål Monstad, Pedagogisk senter Haugesund oktober
REPETISJON AV KOMPETANSEMÅLA
Samfunnsfag, kap.2 Hugsar du?.
Refleksjon over egen læring har stor effekt
«Kommunikasjon og tekstskaping»
Vel digital postkasse på Noreg.no
Brukarundersøkjing Fokusområder:
Bruksgjenstand i leire
Lydfilene ligger på Q:\Info\Formidling\METEOROLOGAR PÅ LUFTA
Retorikk og muntlig kommunikasjon
Arbeid på skulen Norsk Matte Engelsk Samf. Fag Naturfag KRLE
LESEKURS.
SURNADAL VIDAREGÅANDE SKOLE
| Munnleg kommunikasjon
Kapittel 17 Tale og lytte Læreplanen seier at du skal kunne
PALS.
Munnleg kommunikasjon
Kap 9 Fordjupingsoppgåva
Retorikk og munnleg kommunikasjon
Å skrive novelle.
Muntlig framføring Hovedmål/periodemål:
Studieteknikk for meir effektiv læring
Å lese og lære Læreplanen sier at faget skal stimulere elevene til å
VOLDA VIDAREGÅANDE SKULE
Lær å logge inn til offentlege tenester med BankID på mobil
Omgrepslæring B – Samarbeid
Kompasstrening.
Velg selv er en film  med tilhørende  samtaleopplegg for tweens, aldersgruppen 9-13 år. Vi ønsker at samtaleopplegget skal skape refleksjon rundt rus-
Vel digital postkasse på Noreg.no
Utforskende undervisning A – Forarbeid
PRESENTASJON AV SÆREMNE
Retorikk og munnleg kommunikasjon
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Munnleg kommunikasjon
| Å argumentere Å analysere argumenterende tekst.
Synleggjer forståinga til elevane B – Samarbeid
Kontroll og tilsyn i ny kommune…
Tittel Bakgrunn Målet med postern Bruk bilete Budskap i feit skrift
Vel digital postkasse på Noreg.no
Tittel Budskap i feit skrift Bakgrunn Målet med postern Bruk bilete
Setje tekstar i kulturhistorisk samanheng Langsvarsoppgåve 1 Sidemål, hausten 2018 Lenkje til oppgåva:
Gjere greie for hovudsyn og argumentasjon
Gjer greie for nasjonalromantiske trekk
Utskrift av presentasjonen:

SLIK VERT DU FLINK TIL Å FRAMFØRE FOR ANDRE

Råd når det gjeld kroppsspråk Trekk pusten djupt nokre gongar, gå fram med ryggen rett og hovudet heva. Opprett augekontakt med eit smil med ein gong. Stå med vekta fordelt på begge beina. Då vil du ta deg betre ut og lyde meir overtydande. La ansiktet vise engasjement, snakk med innleving og energi. Fordel augekontakten på alle i romet då blir det lettare å følgje med og halde interessa for bodskapen din. Bruk handrørsler for å understreke bodskapen. Ikkje bli oppslukt av eigne notat eller teknisk utstyr. Presenter deg og det du skal snakke om først. Unngå å bli gravalvorleg eller på annan måte vise at du mislikar det du held på med.

Stemmebruk- passe volum og tempo! Snakk slik at alle høyrer, men utan å rope. Ta det med ro, ikkje snakk for fort då dett publikum av. Legg inn pausar. Øv deg på ord du er usikker på. Unngå å seie same ordet mange gongar, elller ehhhhh… Are Kalvø parodi Obama

Å førebu ein presentasjon Les oppgåva nøye. Kva skal du gjere, kven skal du snakke til? Start med å fortelje kva du skal snakke om, slik vert tilhøyrarane budde på det som kjem. Ein god PowerPoint har tekst i korte punkt og bilde/illustrasjonar som høver. Forklar vanskelege ord. Arbeid med å få til ei god avslutning, gjerne med refleksjonar kring det du har jobba med. Hugs å bruke presentasjonen undervegs, peik på bilde og forklar.

Bruke manus eller snakke fritt? Å lære eit manus utanåt kan gjere at framføringa vert kunstig og stiv. Det same skjer om du les opp frå eit manus. Når du snakkar fritt, viser du at du kan stoffet; det sit i hovudet, ikkje berre på eit papir… Snakkar du fritt, verkar framføringa elegant og imponerande, men det krev øving. Bu deg godt og bruk gjerne nokre stikkord på eit ark då får sagt alt i rett rekkjefølgje. Øv på deg på å halde den tida du har fått til disposisjon. Kort ned om framføringa er for lang. Få andre til å høyre på deg og gi deg tilbakemelding på stemme- bruk, kroppsspråk og fagleg innhald.