Heile tal, side Du skal lære kva siffer, tal og talsystem er

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kombinatorikk for lærerstudenter
Advertisements

Refleksjoner og tanker rundt bruk av C-map i skolen
Ajer-prosjektet Oppsummering av resultater. Agenda • Prosjektet • Metoden • Prosessen • Funn Oppsummering Ajer-prosjektet.
Grunnleggende matematikk
Formler og funksjoner.
DET DIGITALE VERKTØYET I HAGEN BARNEHAGE
Utvidelser av tallområdet:
Komplekse tall Naturlige tall
i:SEE Conceptual Learning DA
VURDERING Matematikk 7. trinn.
Foreldreskolen del 1 Norskfaget.
10 tips for (betre) bruk av Fronter Terje Mølster Lynkursdag
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Ny rammeplan for barnehagen Konsekvensar for matematikkfaget.
Kapittel 5 Vilkårssetningar og løkker. 5.1 Boolske uttrykk George Boole ( ), britisk matematikar Utvikla teori om logikk ved bruk av symbol i.
Mikkel, Knut, Kari Mette, Anne Lise & Guro
Matematikk LUB Elise Klaveness
Munnleg og skriftleg.
Statistikk M4 Mandag 20. april 2009.
Statistikk og sannsyn Analysere statistiske data og vise kjeldekritikk Drøfte ulike dataframstillingar og kva inntrykk dei kan gje Kjelde: Den norske foreininga.
Godt språk gjør lesing lettere. Bli kjent med bokstavene. Å lese og forstå det vi leser. Å skrive seg til lesing. Leksearbeid.
Mål og problemstillingar Digitale ferdigheiter Den digitale utviklinga har endra måten vi les, skriv, reknar og uttrykkjer oss på munnleg.
Verdisetjing av gåver Gåver Det er mange form for gåver. Nokre ynskjer å gje reine pengegåver til noko som dei ser verdi av å støtte. Det kan vere lag.
GRUNNLEGGJANDE TALLFORSTÅING Heile tal, brøk og desimaltal + litt kombinatorikk.
Vi flaskar til! -med brøk  Rik oppgåve!. MÅL Rekne med brøk, utføre divisjon av brøkar og forenkle brøkuttrykk. (Repetisjon/ aktivere forkunnskapar)
REKNINGREKNING med heile tal, brøk, prosent, desimaltal og bokstavar.
NORDISKE SPRÅK Norsk, svensk, dansk, islandsk og færøysk.
Fagseminar Inntaksforskriften Jorunn Dahle1 Informasjonsflyt mellom PP-kontora Gjeld søkarar med fortrinnsrett (1.februar) -Som har fått skoleplass.
Kvadrat Kvadrattal Den første kvadratsetning (a + b) 2 (x + 3) 2 =
Brøkrekning Korleis rekne med brøk.?. Eit undervisningsopplegg. Laga av elevar ved Laga av elevar ved Ytre Solund skule Ytre Solund skule.
Lesing i matematikkfaget Samling nr 2 i SOL-nettverket Vikemarka skule 3.oktober 2013.
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
LÆR LETTARE Studieteknikk for meir effektiv læring.
Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Lær å opprette den elektroniske ID-en MinID. Kva er MinID? MinID er ein personleg elektronisk legitimasjon. Elektronisk ID = e-ID.
Våre 4 bruksområder for bokstavene: Identiteter: To algebraiske uttrykk kan være like; dvs at de får samme verdi hvis vi setter inn en verdi for bokstavene.
Matematikk - utvidet form. Mål for timen Du skal kunne kjenne igjen plassverdien til et siffer og skrive et tall på utvidet form.
VELKOMMEN Foreldremøte for 4. trinn Oppstart Trinnet har hatt ein roleg og fin oppstart. Hildi og Patrik er nye lærarar i 4a og 4c Det er kome.
Arbeid på skulen Norsk Tekstskaping, finskrift, grammatikk. Vekas mål: - Vurdera og samanlikne eigne og andre sine tekstar. -Beskriva språk og språkbruk,
100 høgfrekvente ord nynorsk 2 sekunder1 sekundBlink Pål Monstad, Pedagogisk senter Haugesund oktober
Kvifor har vi rettskriving?
Lesing i matematikkfaget
Algebra er bra – hva er algebra?
Teikning av mekaniske delar
Omgrepssamling 1. og 2. trinn
Standardform: = 0, = Utvida form med tiarpotens: 3567,87=
Arbeid på skulen Norsk Matte Engelsk Samf. Fag Naturfag KRLE
Brøkbegrepet Brøk er ikke no spøk! Samling uke 44
TALSYSTEM Kunne skrive tal på standardform og utvida form
Regnearter og negative tall
Fellessamling i Storstova Fellestur til Eventyrskogen med 1.-4.kl Mat
Prosentregning vol. 2.
GITARKURS 9. ÅRSSTEG.
LIKNINGER MED EN OG TO UKJENTE.
Titteskap Korleis lagar vi det?.
Litt om firkantar Ein firkant er ein geometrisk figur med fire kantar og fire vinklar. Summen av dei fire vinklane i ein firkant er alltid 360 grader.
TRIVSELSVEKA 1.TRINN VEKE 39
Studieteknikk for meir effektiv læring
Nokre døme på aktivitetar i matematikk 1-4.kl.
som beregner reverseringsfunksjonen for strenger over {a, b}.
Lær å logge inn til offentlege tenester med BankID
Foreldremøte 4.kl. tysdag 25.sept. 2018
Lær å logge inn til offentlege tenester med MinID
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Lær å opprette den elektroniske ID-en MinID
Sogn og Fjordane i ei brytningstid
Lesing i matematikkfaget
Arbeid på skulen Norsk Matte Engelsk Samfunnsfag Naturfag KRLE
Lesskriv 4.
Sjølvbilete og sjølvtillit
Utskrift av presentasjonen:

Heile tal, side 70-75 Du skal lære kva siffer, tal og talsystem er Å rekne med heile tal Å prioritere reknemåtane Å bruke lommereknaren på dei 4 reknemåtane Å vise andre korleis du har tenkt

Naturlege tal Naturlege tal er heile tal som er større enn 0. 1 2 3 4 5 6 … Vi kan skrive naturlege tal på utvida form: 1234 = 1*1000 + 2*100 + 3*10 + 4*1

Partal og oddetal Partal er heile tal som er deleleg med 2. 2 4 6 8 10 … Oddetal - heile tal som ikkje er delelege med 2 1 3 5 7 9 11 …

Primtal og samansette tal Primtal er naturlege tal som berre er delelege med 1 og seg sjølv 2 3 5 7 11 13 17 … Samansette tal kan skrivast som eit produkt av naturlege tal som er større enn 1. 42= 2*3*7 12= 2*6

Romartal, les meir på side 73 I romartalsystemet brukar vi bokstavar som symbol for tal. Når eit mindre romartal står foran eit større tal, trekker vi det minste talet frå det største. Når det største talet står fyrst, skal du addere tala. Vi plasserer aldri romartala V, L eller D foran eit teikn med høgare verdi. I V X L C D M 1 5 10 50 100 500 1000