Ungdomstrinn i utvikling på Volda ungdomsskule

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
DILEMMA, DRIVKREFTER OG BARRIERER
Advertisements

Geometri 1.
Are Raklev Teoretisk fysikk, rom FØ456,
Forelesning 9 Are Raklev.
Are Raklev Teoretisk fysikk, rom FØ456,
Are Raklev Teoretisk fysikk, rom FØ456,
Måling.
Forelesning 4 Are Raklev.
Den epigenetiske klokken
Arbeidsgiver skal utføre risikovurdering.
Måling.
AST En kosmisk reise Forelesning 2:
Forelesning 5: Dopplereffekten Relativitetsteori Partikkelfysikk
Nye Bildrivstoff Rotary Skien Nye Bildrivstoff Rotary Skien
Are Raklev Teoretisk fysikk, rom FØ456,
Tallsystemer.
Tall og algebra Matematikk 1T
Program Frokost serveres Velkommen og introduksjon til dagens tema Heidi Pedersen, Stipendiat, NTNU Svein Bergem, Stipendiat, Nasjonal kompetansetjeneste.
Forsering av fag og fraværsgrense i videregående skole
Kunnskap skaper verdier
Retorikk.
Arbeidsmiljøkonferansen
Forelesning 8 Are Raklev.
Ny Risenga skole - plassering
De indre planetene og månen – del 2:
Matematikk i skole og lærerutdanning
(oraciones condcionales)
Lokal organisering STUDIELEDERE
Påskeminicamp kunstløp 8-10 April i Tromsø.
Presentasjon NIFs lov- og organisasjonsseminar
Hvilke spørsmål har dere etter å sett denne rullen?
SAB Arbeidsgruppe 4 – organisasjons- og beslutningsstruktur
Resultat fra fokusgrupper Februar 2017
Bransjeforum for handel, service, kultur og reiseliv
Informasjonsmøte
MULTIFUNKSJONSHALL DRAMMEN
Norsk dødelighet og RISK-arbeidet
Are Raklev Teoretisk fysikk, rom FØ456,
Lecture 10.
Are Raklev Teoretisk fysikk, rom FØ456,
Are Raklev Teoretisk fysikk, rom FØ456,
ELEVER, FORELDRE OG DE SOM JOBBER PÅ EKROM OG KRINGSJÅ
Val av framandspråk på Xxxx vidaregåande skole Programfag (Vg2 og Vg3)
Steg 1: Valg av programområde til Vg2 og Vg3 På Xxxx videregående skole kan du velge blant disse programområdene: -Realfag -Språk, samfunnsfag og økonomi.
Østensjøvannet. Det virkelig levende vassdraget.
Fagkonferansen om karriereveiledning 3.og4.mai 2017.
Student-IT våren 2001 Studenter og IT ved Universitetet i Oslo
Tiltakskostnader for elbil
Forelesning 28 Are Raklev.
- Ladningenes rundreise
Are Raklev Teoretisk fysikk, rom FØ456,
Krefter og trafikk Gjere reie for omgrepa fart og akselerasjon
Algebra 3 Grunnskolelærerutdanningen 1–7, nett Matematikk 1, modul 2
Are Raklev Teoretisk fysikk, rom FØ456,
Are Raklev Teoretisk fysikk, rom FØ456,
Are Raklev Teoretisk fysikk, rom FØ456,
NORDSTRAND IDRETTSFORENING
Overføringsflyktninger
Forelesning 13 Are Raklev.
Are Raklev Teoretisk fysikk, rom FØ456,
Forelesning 10 Are Raklev.
Forelesning 9 Are Raklev.
Forelesning 27 Are Raklev.
Orientering for Komité for teknikk, kultur og fritid 4. mai 2017
Litt historikk.
Utdanningsavdelingen Inntak og fagopplæring
Brevet til menigheten i Smyrna, Åp 2:8-11
Utskrift av presentasjonen:

Ungdomstrinn i utvikling på Volda ungdomsskule

Mål At alle lærarane ved Vus skal sjå på sin eigen undervisningspraksis; reflektere over den, betre den ved å gjere den meir motiverande, praktisk og variert, og dermed auke elevane sitt læringsutbytte. Utvikle og betre skulen sin praksis innan satsingsområda klasseleiing, lesing, skriving og rekning i alle fag (revidert læreplan). Utvikle oss som lærande organisasjon, få betre kultur for deling og høve til å lære av kvarandre.

Kva skal ressurslærar gjere? Kurs «Profet i eige land» Forme eiga rolle…. Primæroppgåve: Støtte lærarane i utviklingsarbeidet, gjere det relevant, leggje til rette for erfaringsdeling, inspirere, observere, retteleie, leie møte osv. Rektor er leiar for arbeidet og har ansvaret for å få med alle…. Samarbeide/ planleggje ilag med administrasjonen ved skulen og eventuelt årstegsleiarar Samarbeide med ressurslærarar ved andre skular i lærande nettverk

Klasseleiing - læringsleiing Mykje meir enn reglar og rutinar! Klasseleiingsbordet: Ein integrert kompetanse

God klasseleiing: At lærar er medviten om og skjøner sitt leiaransvar At lærar har innsikt i klassa som sosialt system At lærar har ein positiv støttande relasjon til kvar enkelt elev At lærar er medviten om å etablere ein god læringskultur At lærar er medviten om å etablere god struktur og rutinar At lærar har tydlege forventningar og motiverer alle elevane http://laringsmiljosenteret.uis.no/klasseledelse Vi må ha høge forventningar til oss sjølv!

1. bein: Relasjonar Lærar sitt ansvar å opprette ein positiv og støttande relasjon til alle elevar, men elevar er ulike: Den positive eleven- lett å skape positive spiralar/relasjonar Den utfordrande eleven Den stille, psykisk sjuke eleven Mobbing http://laringsmiljosenteret.relasjoner

Kjenneteikn på god relasjon sett frå eleven si side: Denne læraren likar meg Denne læraren får meg til å tru at eg kan meistre utfordrande oppgåver Denne læraren trur eg alltid omtaler meg positivt Denne læraren vil aldri seie noko sånn at eg føler meg dum Denne læraren likar og kan faget sitt Denne læraren er interessert i meg og ønsker at eg skal ha det bra Denne læraren fortel meg kva eg er flink til i faget Med denne læraren kan eg snakke om vanskelege ting. Ho/han snakkar om ting som ikkje er så lett på ein ufarleg måte Erik Nordgreen

Tenkjeskriving Utforske og prøve ut tankar Alt er lov Få fram idear SKRIVE FOR Å LÆRE PRESENTASJONSSKRIVING- FAGSKRIVING/ LÆRE Å SKRIVE Utforske og prøve ut tankar Alt er lov Få fram idear For meg sjølv Uorden Dele det eg vil For ein mottakar Formidle tankar Form og rettskriving viktig Orden

Tenkjeskrivingsoppgåve Du skal skrive i 4 minutt Blyanten/ penn skal berre gå ukritisk, skriv det som fell deg inn Kva gjer du for å byggje positive og støttande relasjonar til elevane? Kva gjer du for å nå dei utfordrande og dei stille, psykisk sjuke elevane? Deling i par Deling i plenum

Lekse til neste gong Prøv ut tenkjeskriving i eitt av dine fag Vi deler erfaringar neste gong

Nokre viktige nettsider https://www.facebook.com/ungdomstrinnet?fref=ts https://www.facebook.com/pages/Skrivesenteret/ http://www.udir.no/Utvikling/Ungdomstrinnet/ http://laringsmiljosenteret.uis.no/klasseledelse/