INMA Performance Awards

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
INMA Performance Award Konkurranseregler 2013 Prisutdeling 28. august.
Advertisements

INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Analyse Innleveringsfrist 15. august.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: multikanal kampanje Innleveringsfrist 15. august.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Innovasjon Innleveringsfrist 15. august.
Oblig 1 Empirisk studie av metadata for låter fra musikknettsteder.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: singel kampanje Innleveringsfrist 15. august.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Åpen klasse Innleveringsfrist 15. august.
Ekstern skolevurdering. Kjennetegn på en god rapport Glansbildet – tydelig, gjenspeiler valgt tema, observerbart/målbart Dokumentasjon – prosessen, viser.
Presentasjon – Econa Riksrevisjonens stilling i statsapparatet Riksrevisjonen er direkte knyttet til Stortinget og er uavhengig av forvaltningen.
Miljøsertifisering Hvor står NØK NØK produserer og leverer bare miljøvennlig energi! Vi har internt høy fokus på HMS Kraftbransjen var (er) av enkelte.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Gamification Innleveringsfrist 31. august.
OM FRAVÆR OG KARAKTERER NYE REGLER. MØTEPLIKT Du har møteplikt på skolen hver dag og hver time i alle fag. Du skal delta aktivt i opplæringa og bidra.
DigiEx – digital eksamen på BI Presentasjon Nasjonalt erfaringsseminar: digital eksamen 9. september 2015 Marianne Schei Direktør Digital studentforvaltning,
INMA Performance Award Konkurranseregler 2015 Prisutdeling 10. september Innleveringsfrist 26. august.
INMA Performance Award Konkurranseregler 2014 Prisutdeling 4. september.
Veileder for gevinstrapportering
Årets norske Leanvirksomhet
Søknad: Årets Leanprosjekt
Prosjektpresentasjon – Før du starter
Krav til sikring av personopplysninger
INMA Performance Award
Prosjektpresentasjon – Innsikt og idé
INMA Performance Awards
Digital strategi for «Virksomhetens navn»
NOKUTs evaluering av UiOs kvalitetssystem 2013
INMA Performance Awards
Gruppe21.
INMA Performance Awards
Sourcingstrategi for «Virksomhetens navn» innenfor område «xx»
INMA Performance Awards
Utlysning av studentoppgave
INMA Performance Awards
Krav til sikring av personopplysninger i hht pol § 13 og pof kap. 2
Tittel på opplæringspresentasjon
Prosjekt digitalt læringsmiljø
Refleksjoner rundt bruk av alternative behandlingsmetoder
Prosjektveileder Forklaringer og enkle hjelpemidler
Prosjektpresentasjon – Før du starter
Årets norske Leanvirksomhet
Modul 2 – Undersøke skolens vurderings- og oppfølgingspraksis
INMA Performance Awards
INMA Performance Award
INMA Performance Awards
Klubbutvikling oppfølging
Årets norske Leanvirksomhet
INMA Performance Awards
Firmanavn Forretningsplan.
Salgsopplæring Presentert av [Navn].
Beskriv himmelen med tolv ord
Arbeidsprosesser, roller og ansvar
Årets norske Leanvirksomhet
Plangrunnlaget Hilde Johansen Bakken Statens kartverk
Tegn røttene til mosene og skriv her: 3 Tegn her:
Årets norske Leanvirksomhet
LÆREPLAN I FELLES PROGRAMFAG I VG1 BYGG- OG ANLEGGSTEKNIKK
Inspirasjonsbasen – smarte grep
Riksrevisjonens undersøkelse av digitalisering av kulturarven Dokument 3:4 ( ) 29. mars 2019.
Brukergruppemøte Vann og Avløp
INMA Performance Awards
Fag / tema Samfunnsfag Trinn
Avdeling for utdanning seniorrådgiver Hege Skarsfjord
Årets norske Leanvirksomhet
Søknad: Årets Leanprosjekt
Utskrift av presentasjonen:

INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Analyse Innleveringsfrist 31. august

Om kategorien Kategori – Analyse Bidrag i denne kategorien skal dokumentere prosess(er), virkemidler og/eller resultater, basert på et digitalt og analytisk utgangspunkt. I denne kategorien er det selve dokumentasjonen som analyseres, ikke nødvendigvis resultatene som oppnås gjennom dokumentasjonen. Eksempel på bidrag til denne kategorien kan være: Gode og brukervennlige dashboards Gode og forankrede KPIer Bevis for at organisasjonen driver med datadrevne beslutningsprosesser Gode prosesser for integrasjon av store datasett (BIG DATA) Gode rutiner for prøving og feiling gjennom testing Gode prosesser for å aktivere sluttbrukere gjennom tilgjengeliggjøring av data (eks Obamas dashboards)

Formalia Navn på bidrag: ….. Firma ansvarlig for innsendelsen …. Fakturadresse: …

Beskrivelse av bidraget Kun denne foilen Her skal du forklare bidraget på en enkel måte, med ord. Hva var oppgaven, hva ble løsningen? Du kan lenke videre til andre ressurser, men det bør ikke være avgjørende for vurderingen av bidraget.

Beskrivelse av bidraget Benyttes kun til å lenke opp video med beskrivelse av kampanjen, dersom det finnes.

Målsettinger og Resultater Max 2 foiler, dette er foil 1

Målsettinger og Resultater Max 2 foiler, dette er foil 2 Det oppfordres til å vedlegge ytterligere filer som presiserer datagrunnlaget og resultatene.

Begrunnelse (max 1000 tegn) Hvorfor skal dette bidraget vinne i akkurat denne kategorien?

Ingress (max 250 tegn) Beskrivelse av kampanjen og resultatene, som kan benyttes i presentasjoner og promo av bidraget.

Send inn bidraget ! Bidraget sendes til: info@inma.no