Sykkelen.no Alt om sykler og utstyr. Misjon “Vi skal hjelpe norske forbrukere å navigere i utstyrsjungelen.”

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Slik bruker du vår nettbutikk!
Advertisements

Trim.no AS Trening Slanking Kosthold Kosttilskudd Belastningsskader
GoOnline XP publisering Hvordan komme i gang med GoOnline XP. Denne presentasjonen tar deg steg for steg gjennom oppsett av nettsted med bruk av GoOnline.
Datakurs i heimesida Skei hotell 15.mai  Søk opp på internett  Last ned Google Chrome – gratis  Gå inn via Google Chrome når du skal inn på pensjonistforbundet.
Vestas nyhetsbrev Gulltaggen 2006 Navn • Arrangement.
Demo av portalen LOG - Leverandørnett Olje og Gass.
GoOnline publisering Hvordan komme i gang med GoOnline. Denne presentasjonen tar deg steg for steg gjennom oppsett av nettsted med bruk av GoOnline Proffesional.
Opprett avansert nyhetsbrev Oppgave: Opprette et nyhetsbrev med flere underliggende sider. Underliggende sider vil vises med tittel, ingress og ingressbilde.
1964 Magasinet Nyhetsbrev Web 2000 Mobil MBO Hjemmet Mortensen selger til de ansatte Nettbrett 2010 Web-TV 2011 Byråguide 2013 Event 2012 KAMPANJE.
Nytt fra IF Innhold • Justeringer på • Messer • Aftenposten-bilag • Studentum • Studiestart • Folkehøgskolekatalogen.
Dine Penger på Facebook Nå: følgere: Dobling på under ett år – slik gjorde vi det!
Opprett enkelt nyhetsbrev Oppgave: Opprette et enkelt selvstendig nyhetsbrev uten link til undersider. All tekst som skal presenteres skal ligge på samme.
Hvordan oppnå GOD kommunikasjon med dine målgrupper?
Tips til profilbilder Bruk et unikt bilde til å representere bedriften. Eksperimenter med forskjellige bilder for å se på responsen Endre toppbildet/bannerbildet.
© Fairtrade 2010 Project Title sits here Fairtrade-ukene 2013 © Fairtrade 2010.
B IBLIOTEKSKURS 2 INFORMASJONSSØK KILDEKRITIKK. ATEKST Du finner ATEKST i Fronter eller på bibliotekets forside. Kun datamaskiner på skolen har tilgang.
Harald Sørgaard Djupvik, TNS Gallup mars 2011 Norsk Journalistlag og Norsk Redaktørforening Den store kvalitetsundersøkelsen 2011 (Journalistdelen)
Harald Sørgaard Djupvik, TNS Gallup april 2010 Norsk Journalistlag og Norsk Redaktørforening Den store kvalitetsundersøkelsen 2010 (Redaktørdelen)
Velg sjøveien - medieomtale og annonsering Informasjonssjef Anne Kristin Hjukse Oslo Havn KF.
1 8. Annonsen. 2 Magasin/fagpresse (ukepresse) •Omfang/struktur –Nasjonale –Rettet mot interesser –Segmentert •Konsum –Lav frekvens på utgivelse –Leses.
Branding av Nord-Norge - synliggjøring av det unike nord.
Hvordan spre budskapet gjennom PR?
Grunnleggende opplæring i nettpublisering Innføring ved tildeling av publiseringsrettigheter 2011 Kommunikasjonsavdelingen.
Holdninger og myter om kultursponsing Ved Elizabeth C. Bjørn-Hansen og Anne-Britt Gran - Undersøkelsen er utført for Forum for kultur og næringsliv.
SkrivBIB - et verktøy for forskere, studenter og bibliotekarer.
Forutsetninger for elektronisk samhandling med Universitets- og høgskolesektoren Leverandørsamling – Pulje Mars 2008.
MSDR : Microsoft Direct Respons. Hva er MSDR? Mulighet for kunde å kjøpe CPC kampanjer på usolgt varelager Passer godt for buskap som triggger til handling.
Harald Sørgaard Djupvik, TNS Gallup april 2013 Norsk Journalistlag og Norsk Redaktørforening Den store kvalitetsundersøkelsen 2013 (Redaktørdelen)
Kjønnstest av Trønder-Avisa 2 år etter…. Trønder-Avisa sine mål 1. Begge kjønn skal i spaltene være representert med minst 40 % 2. Det skal være kvinnelige.
God kommunikasjon på nettet
Markedsføring og pressearbeid Modul 5 Avslutning 1 Studentliv - Kurs i Markedsføring og pressearbeid- Modul 5.
”nye” forskning.no Nina Kristiansen, februar 2008.
Agenda Velkommen til nye medlemmer!
Menyer Hovedmeny Sidemeny Finne frem gamle Klubblenker.
UNG som skyggeredaksjon. Anne Lene Blystad. Jeg er koordinator for UNG-reporter redaksjonen i Hamar Arbeiderblad. Jeg er 22 år, nyutdannet journalist.
Valgfag på Kastellet skole
IKT 1 Prosjektet ”E-handel gir mer!” (Kundebehov og læring i elektronisk varehandel) 2005 – Rolf Kenneth Rolfsen SINTEF IKT 2006.
ETwinnings vårkampanje Logg inn på skrivebordet.
Artikkel. Bruk ulike kilder på en selvstendig måte Overskrift: Kort setning/frase som fremhever innholdet Første avsnitt: Hvem Hva Når Hvor Legg vekt.
Grunnleggende opplæring i nettpublisering Innføring ved tildeling av publiseringsrettigheter 2015 Seksjon for kommunikasjon og studentinformasjon.
10/18/11 Fagblogg Skriveuka 2011 Tengel Aas Sandtrø Pedagogisk utviklingssenter.
23. Spillere For spillere i Postenligaen og 1.div.
Nyhetskrigen. Uke 46 2, Vinne dagens store sak Nyheter Sport Kultur Underholdning.
Kapittel 8: Profilering Entreprenørskap og bedriftsutvikling 1. Lærer: Roar Bjerkeli.
BRUKEN AV SOSIALE MEDIER HAR EKSPLODERT DE SISTE FEM ÅRENE. 75% AV NORDMENN OVER 15 ÅR ER PÅ FACEBOOK 46% AV DISSE ER PÅ FACEBOOK DAGLIG 75% AV NORDMENN.
MIN BÆREKRAFTIGE KOMMUNE En nettavis for klassen.
Medietrening Slik får vi suksess. Mediearbeid for deg som tillitsvalgt ●Bruk av media for å få gjennomslag ●Hvordan håndtere de dårlige sakene ●Hvordan.
Lese digitalt Å lese digitalt – og viktigheten av navigasjon.
Treff flere relevante FINN-brukere med din annonse Økt synlighet blant anbefalte annonser – 7 dager.
Øk sannsynligheten for at flere FINN-brukere ser din annonse på FINN.no Øverst i resultatlisten – 7 dager.
Mobilt medieinnhold Q © TNS Forbruker & Media Q Mobilt medieinnhold Q
Media og marknadsføring. Målet med kommunikasjon: Skape samhøyrsle Spreie informasjon Påverke Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring.
Tittel på foredraget Navn på foredragsholder. Heading Tekst og innhold skal stå her –Første underpunkt –Andre underpunkt Med mulighet for enda et underpunkt.
| Å argumentere Å analysere argumenterende tekst.
RETNINGSLINJER FOR TELIA NORGE I SOSIALE MEDIER OPPDATERT JANUAR 2017
Økt synlighet blant anbefalte annonser – 7 dager
Skaper engasjement og forståelse for de redaksjonelle grunnverdier
Hvilke plattformer bruker dere?
Sett inn bilde av produktet her
Rekrutteringskampanjen 2015
Utlånsboden  Vardenes skole.
Sett inn bilde av produktet her
Roede-kurs på arbeidsplassen
Produktnavn.
Skriv bedre tekster av Dagfinn Hauge- Media serv
Intervju Vi skal se på tre varianter av intervju…
BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte.
Innspill til presentasjonen
Kari Løken, distriktstrener og leder av kommunikasjonskomiteen i D2305
Utskrift av presentasjonen:

Sykkelen.no Alt om sykler og utstyr

Misjon “Vi skal hjelpe norske forbrukere å navigere i utstyrsjungelen.”

Hvem står bak Sykkelen.no? Ansvarlig redaktør: Henrik Mühlbradt Testansvarlig: Morten Iversen Markedsansvarlig: Fritjof Iversen Daglig leder: Terje Kjølseth Redaksjonen har over 30 års samlet erfaring fra sykkelpressen. Vi har testet og skrevet om sykler og utstyr siden 1993!

Hva skriver vi om på Sykkelen.no?  Terrengsykkel  Landevei  Cyclocross  Hybrid  El-sykler  Barnesykler  Utstyr, klær og tilbehør

Hvordan skaper vi verdi for leseren? - Kjøpsguider - Tester - Siste nytt om utstyr - Andre relevante artikler - Samarbeider kun med relevante annonsører som treffer målgruppen

Hvordan jobber vi med sportsbransjen? Vi skal drive trafikk og konverteringer til din butikk ved å være målgruppeorienterte.

Tjenester - Redaksjonelle annonser - Bannerannonsering - Sponset plassering (ønsker din bedrift en bedre plassering av en artikkel?) - Relevant tilstedeværelse i våre nyhetsbrev - Relaterte produkter

Redaksjonelle annonser  Sykkelen.no er din redaksjon og vi setter dine produkter/tjenester i kontekst Eksempler: Tips-artikler / Mekketips / Teknikktips Utstyrssaker der vi intervjuer deres fagfolk eller ambassadører  Redaksjonelle annonser vil være merket med “Annonse” eller “Sponset innhold”  Pris fra 2.000,- per sak.  Vi kan også tilby spredning i sosiale medier rettet direkte mot din målgruppe

Bannerannonser  Toppbanner  stor 5.000,-/uke /mnd liten 2.500,-/uke ,-/mnd  Midtbanner  1.750,- uke ,- mnd

Sponset plassering - Har vi testet ditt produkt? Ønsker du mer oppmerksomhet rundt en artikkel vi har publisert? - Sykkelen.no kan fremheve enkelte artikler - Plassering høyt oppe på forsiden 500,- per dag (maks 5 dager) - Promotering i sosiale medier 400,- + evnt. Annonsebudsjett (anbefalt) - Bannerannonse - vanlige annonsepriser gjelder

Relaterte produkter  Ideelt for nettbutikker som ønsker salgskonverteringer  Vi lenker til dine produkter i våre tips-artikler og andre artikler der produktene har en naturlig sammenheng med det redaksjonelle innholdet.  Plasseres i bunn av artikkelen - tydelig merket med “Relaterte produkter”  Bilde, produktnavn, pris og handlingsoppfordring/link  Eksempel:  Pris: 2.000,- (Fem relaterte produkter i fem artikler)

Nyhetsbrev - Tilstedeværelse i månedlig nyhetsbrev - Går ut til flere tusen abonnenter - Månedens tilbud, annonse, sponset innhold - Pris: Avtales individuelt

Takk for oppmerksomheten. Kontakt oss! -