Leverandørmøte 27.02.2012. Rammeavtaler på kjøp av Gå- og ståtreningshjelpemidler og ståstativ Eva K. Søndergaard anskaffelsesansvarlig Rolf Lie anskaffelsesstøtte.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
4.3 FORSKRIFT OM ORGANISERING, LEDELSE OG MEDVIRKNING
Advertisements

Tilbyder konferanse Utvidelse av kjøleanlegg
Innkjøp ved Universitetet i Agder
Kontraktsoppfølging mv.
Visma KGV (Konkurranse Gjennomføring Verktøy)
Valgsystem 2007 Anbudskonkurransen Innspill fra Trondheim kommune
Optimaliseringsprosjektet Samhandlingsmøtet.
Kvalifikasjonsordning
Superbrukerforum – velkommen!
Innovative offentlige anskaffelser
Miljø- og samfunnsansvar i offentlige anskaffelser i Vestfold
Tjenestekonsesjon for Brukerstyrt Personlig Assistanse - BPA
Innhold: Kommunens ansvar ved kjøp av tjenester Gjeldende avtaler innenfor helse – og renholdstjenester Gjennomgang av gjeldende avtaler etter ”Adecco-saken”
BSK 2005 Sammen mot nye mål. Støtteapparat (ansvar) Sportslig leder Erik Paulsrud Trener Hanne Staff/Bjørnar Valstad Sportslig motivator/organisator Erik.
Minikonkurranse AV-samling 10. november 2009 Hege Vanebo
1 Listerrådet Leverandørseminar Innkjøpsprosessen i ExxonMobil.
Fremskaffelse av leieboliger
INTERNKURS I OFFENTLIGE ANSKAFFELSER
1 Alarmer til demente personer Pilotprosjekt Nasjonalt program for leverandørutvikling Dialogkonferanse 11 jan 2011 Bergen Spes rådgiver Per Waardal USHT.
Fokusgrupper Komité Helse og omsorg 25. februar 2015.
Mulighetenes Oppland ÅPNING AV TILBUD Tilbud som mottas for etter tilbudsfristen er gått ut skal avvises Åpning skal skje på oppgitt tidspunkt av min.
Tilbyder konferanse Ventilasjonsoppgradering §
Tilbyderkonferanse Anskaffelsesprosess – Dekk og tilhørende tjenester, DL nr
IT-utstyr 2015 Tilbudskonferanse Agenda for møte Presentasjon av prosjektgruppa Kort gjennomgang av de mest relevante punkter i konkurransegrunnlag.
Tilbudskonferanse Kjøp av bistand til åpningsmarkering Ring 3-prosjektet Rv. 150 Ring 3 Ulven–Sinsen «Rotunden» - åpen rundkjøring på Ulvenveien.
19.november 2015 Velkommen til tilbuds- konferanse rammeavtale håndverkstjenester.
Nye nettsider Elvur Thorsteinsdottir Dialogmøte.
Leverandørkonferanse Sykehjemsetaten. Visjon Livsutfoldelse i trygge omgivelser.
Tilbudskonferanse Helsetekstiler Radisson Blu Airport Hotell, Gardermoen, 12. juni 2014.
Anbudskonferanse Rammeavtale for kjøp av Konsulenttjenester - IKT kl Fylkeshuset, Erling Skakkes gt 14 Møterom Kobberkis 5 etg.
Agenda Gjennomgang av prosessbeskrivelsen for innkjøp Gjennomgang av prosessbeskrivelsen for innkjøp Litt om fokusering rundt: Litt om fokusering rundt:
IKT 2012 Tilbyderkonferanse 6. juni Deltakere fra Skatteetaten Atle Johnsen – Kategoriansvarlig IKT og prosjektleder for anskaffelsen Olav B Myhre.
Dialogkonferanse Datalagring og backup/recovery tjenester Agenda Presentasjon av Bergen kommune/ IKT Drift Dagens avtale:  Datalagring – SAN  Backup.
Anbudskonferanse Rammeavtale for kjøp av Rengjøringsmidler kl Fylkeshuset, Erling Skakkes gt. 14 Møterom Kleberstein 5 etg.
Tilbyderkonferanse Anskaffelsesprosess – Dekk og tilhørende tjenester, DL nr NB! Tilbyderkonferansen ble ikke avholdt, da ingen potensielle.
Innkjøp fra A til Å Hva gjør vi fra vi lager et konkurransegrunnlag til vi evaluerer og avslutter en anskaffelsesprosess? Ser spesielt på forbedringspunkter.
Innkjøpsseksjonen 1 Tilbyderkonferanse IKT-utstyr EØS Rammeavtale (
Oslo kommune Helse- og velferdsetaten Anskaffelse av spesialbiltransport innen TT-tjenesten Informasjonsmøte for leverandører,
Departementenes servicesenter Norsk mal: Startside Tilbyderkonferanse ”Kjøp av lisenser og tjenester knyttet til fagområdet lisenser” for DSS og Departementene.
Anbudsprosessen i Aust-Agder Utgangspunktet før prosessen Prosessen frem til tilbud Tiden fra tilbud til Nav sin beslutning Samarbeid om gjennomføring.
Tilbyder konferanse Rehabilitering Stord sjukehus – trinn 1 – nye tekniske anlegg og infrastruktur §
Tilbyder konferanse Konvertering til vannbåren varme M-blokk Haugesund sjukehus §
Anskaffelse synstekniske hjelpemidler Leverandørmøte
Anskaffelse av prosjektoppfølgingssystem Tilbudskonferanse
Tilbudskonferanse Plasmasalg og kjøp plasmaderiverte legemidler Skype/Telefon kl –
Velkommen til tilbudskonferanse Anbud 13/8787. NAV, Side 2 Agenda  Formålet med tilbudskonferansen  Planlagte milepæler  Diverse  Avslutning.
Departementenes servicesenter Norsk mal: Startside Tilbyderkonferanse ”Rammeavtaler teknisk rådgivningstjenester” for DSS og Departementene Seniorrådgiver.
Tilbyder konferanse/ befaring Rehabilitering av 3. etg ved Stord sjukehus §
Leverandørkonferanse om etiske krav Lin Helliesen, rådgiver anskaffelser og fagansvarlig etisk handel, Stavanger kommune, Konkurranse om rammeavtale.
Åpen anbudskonkurranse EØS Rammeavtale Kjøkkeninnredning til Bergen kommune Tilbudskonferanse 13. mai 2015, kl
UGRADERT Økt operativ evne gjennom effektiv logistikk FORSVARET Forsvarets logistikkorganisasjon TILBYDERKONFERANSE FSP FLO-IKT/2009/028 Støtte.
Korrupsjon og habilitet
VEILEDNINGSKONTRAKT Oppvekst Formål med kontrakten Parter Varighet
Felles anskaffelse trygghets- og varslingsteknologi
Anskaffelse av uniformsprodukter
Tilbyderkonferanse 5 mai 2015.
Leverandørkonferanse – anskaffelse av tilbringertjeneste for Los
Utkast til produksjonsplan/releaseplan
Tilbudskonferanse Anbud 2014/1030 Diatermiapparater
Anskaffelser med fokus på Innovasjon Strategisk forankring
Samling for systemansvarlige OTTO
Anskaffelse – Private sykehustjenester.
Anbud billettkontroll
Utskrift av presentasjonen:

Leverandørmøte

Rammeavtaler på kjøp av Gå- og ståtreningshjelpemidler og ståstativ Eva K. Søndergaard anskaffelsesansvarlig Rolf Lie anskaffelsesstøtte Lene Stiberg juridisk rådgiving

NAV, Side 3 Agenda for leverandørmøtet  Informere om overordnet om ny rammeavtale – Anskaffelsesteamet – Status – Omfang – Fremdriftsplan  Gi mulighet for tilbakemeldinger

NAV, Side 4 Anskaffelsens formål  Å etablere et sortiment av Gå- og ståtreningshjelpemidler og ståstativ med en sortimentsbredde som dekker majoriteten av behovene til de aktuelle brukerne

NAV, Side 5 Anskaffelsesteamet  Foruten representanter fra SAB, består teamet av følgende representanter fra HMS – Åshild S. Engen – Bjørn Haggren – Trond Bodal – Fredrik Mohn – Erik Johansen (fraværende)

NAV, Side 6 Status per dags dato  Anbudet er helt i oppstartsfasen  Første samling med teamet februar – Strategi – Standarder – Postinndeling – Fremdriftsplan – Omfang – Tjenester  Neste samling i slutten av mars – Kravspesifikasjon

NAV, Side 7 Aktuelle produktgrupper  Konkurransen vil omfatte følgende produktgrupper i henhold til NS-EN ISO 9999: 2007 – Arm-, kropps- og bentreningsutstyr – Ståstativ – Tilbehør til hjelpemidler for å trene bevegelse, styrke og balanse – Reservedeler til hjelpemidler for å trene bevegelse, styrke og balanse

NAV, Side 8 Nye produktområder sentral avtale  Vi gjør oppmerksom på at det i denne avtalen inngår produktområder som det tidligere ikke har vært sentral avtale på.  Ståstativ for barn og voksne vil nå bli inkludert, postinndeling er ikke ferdigstilt på nåværende tidspunkt

NAV, Side 9 Krav til produktene  Se veiledende kunngjøring (foreløpig!!) – Samsvarserklæring – Risikoanalyse – Generell standard for tekniske hjelpemidler – Elektrisk sikkerhet – Elektromagnetisk kompatibilitet

NAV, Side 10 Fremdriftsplan Veiledende kunngjøring Kunngjøring av konkurransen på Doffin Mai 2012: Tilbudskonferanse : Tilbudsfrist Kvalifisering av leverandører og produkt Starten av august: Produktevaluering August/september: Sende ut tildelingsbrev Ny kontrakt

NAV, Side 11 Innspill fra leverandørene  Erfaringer fra forrige avtale  Innspill til ny avtale – Postinndeling