Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertAnn-Kristin Lund Endret for 7 år siden
1
Velkommen til tilbudskonferanse Anbud 13/8787
2
NAV, 26.09.2016Side 2 Agenda Formålet med tilbudskonferansen Planlagte milepæler Diverse Avslutning
3
NAV, 26.09.2016Side 3 Planlagte milepæler Frister Tilbudsfrist 20.10.2014 Innkalling av produkter til produktevaluering November 2014 Produktevaluering November 2014 Oppdragsgiver gir skriftlig melding om tildeling av kontrakt Desember 2014 Kontrakt inngås Desember 2014
4
NAV, 26.09.2016Side 4 Aktuelle produktgrupper 182103: Åpnere og lukkere for dører 182106: Åpnere og lukkere for vinduer 182109:Åpnere og lukkere for gardiner 182115:Låser 182190:Tilbehør til dør-, vindu- og gardinåpnere/-lukkere 222430:Porttelefoner 222490:Tilbehør til hjelpemidler for telefonering og telekommunikasjon 241303:Omgivelseskontroll (tidligere fjernstyringssystemer) 241390:Tilbehør til hjelpemidler for omgivelseskontroll (fjernstyring) 970124:Prosjektering omgivelseskontroll 970124:Montering 970224:Demontering 970324:Reparasjon
5
NAV, 26.09.2016Side 5 Omfang Det skal bare gis tilbud på alle etterspurte produkter, se Bilag 2, Produkt- og prisskjema. Hovedproduktene er inndelt på følgende måte: – Automatikk – Automatikk dør – Automatikk vindu – Automatikk gardin – Låseutstyr – Porttelefon – Sentralenhet – Svarapparat – Uteapparat – Fjernstyringssystemer – Sendere – Mottakere – Sensorer – Åpnere og lukkere for markiser og persienner (ISO-kode 182112) er ikke med i anbudet.
6
NAV, 26.09.2016Side 6 Utforming av tilbudet Tilbudet skal følge disposisjonen se punkt 3.2 Komplett tilbud i Del I Betingelser (se også nøye på 3.1) Elektronisk versjon skal også inneholde likt oppsett Forretningshemmeligheter. Vi må gjøre en selvstendig vurdering av hva som sladdes. Enhetspriser skal alltid sladdes.
7
NAV, 26.09.2016Side 7 Informasjon i produkt og prisskjema Bilag 2 Produkt og prisskjema
8
NAV, 26.09.2016Side 8 Krav til produkt og prisskjema Beskrivelsen av produkter, tilbehør og reservedeler skal utformes presist slik som det er beskrevet i konkurransegrunnlaget (ingen parenteser, komma, punktum, ingen benevninger) Eksempel: bredde 40-60 skal skrives b40-60 Alle egennavn skal ha stor bokstav Ingen like beskrivelser og ingen duplikater-sorter leverandørens artikkelnummer stigende – Duplikat sjekk Duplikat sjekk
9
NAV, 26.09.2016Side 9 Krav til produkt og prisskjema All tekst skal stå på norsk, eks: xliten, liten, medium, stor og xstor Ingen tomme linjer i pp.skjema Alle etterspurte priser må fylles inn, sett tallet 0 dersom dette er reelt. Tomme celler kan føre til avvisning. Spør hvis noe er uklart
10
NAV, 26.09.2016Side 10 Avslutning XX spørsmål er besvart. Spørsmål som er fremsatt innen tilstrekkelig tid før tilbudsfristen vil blir besvart av oppdragsgiver senest 6 dager før tilbudsfristens utløp. Svar på spørsmål og endringer legges ut på Doffin med automatisk utsendelse av e-post til leverandørene som har registrert sin interesse. Spørsmål sendes til nav.anskaffelser@nav.no
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.