Målestokk. Eit mål for kor stor ei forstørring eller forminsking er. M= 20:1 – Tyder at 1 cm i røynda svarar til 20 cm på teikninga – Dvs. at teikninga.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Senterpartiet Vi tar hele Norge i bruk.
Advertisements

Fagdag Gyldendal forlag Oslo
Knight, Kap.23 Refleksjonsloven: qi qr Brytningsindeks, definisjon:
23 Finn ligningen for det planet  som inneholder linja
Lars Erik Smevold Rjukan og Tinn RKH
Gauss lov.
Forelesning 4, Geo 212  Konoskopiske undersøkelser  Bestemmelse av optisk fortegn  Bestemmelse av optisk vinkel  Bestemmelse av lengdehastighet Kjell.
Funksjoner - 3. april-02 TEMA:
Gjenfinningssystemer og verktøy II
Geometri Konstruksjonens form (utseende)
Leksjon 1 - mekanikk - s. 11– 52 Kraft - moment - resultant - grafisk analyse
MA-159 Formelhefte Tilvalgsdel Per Henrik Hogstad
Vektorfelt.
Kjeglesnitt Parameteriserte kurver Polarkoordinater
Parameteriserte kurver
Grafisk framstilling av en kraft (punktlast)
Fra kap. 2 - Resultanten til krefter
”Interiøret”.
Læreplaner i matematikk
FORARBEID PÅ SKOLEN LEGO ROBOTER MATEMATIKK MELLOMTRINNET
Fra Euklid til CABRI En geometrisk reise.
Sommerbane 2013 – fast oppsett
”Anders og tyskerne” Denne teksta er skrive av ein gut i 5. klasse etter ein time der ein historikar frå HiØ har fortalt om ei dramatisk hending i bygda.
Innstilling Kverneland Vendeplog.
Euklids Geometri Af Natacha Dam Langaas.
Kapittel 4 FORMFORANDRINGFORMFORANDRING Formforandring Hans Reusch, 1888.
En stor utfordring i en skole for alle! Svein H. Torkildsen, NSMO
Matematikk/literacy LUB uke 36 Elise Klaveness Høgskolen i Vestfold
Om Kunnskapsløftet Gjennomgåande opplæring. ”Grunnopplæringa”.
Geometri Former og figurer.
5702 Geografisk analyse Nettverksanalyse. Evaluering av nettverksstruktur Nettverksdiameter Diameteren på et nettverk representerer maksimum antall.
Hva er et kart? ”Et kart er en tegning av et stort eller lite område av jordoverflaten sett rett ovenfra!”
Emne C: Praktisk bruk av matematikk Klepp ungdomsskule.
DEN ELEKTRISKE VERDA Elektrisk energi: Kor mykje vi bruker Korleis vi kan spare energi Korleis vi kan bruke elektrisk energi på ein sikker måte Korleis.
Pytagoras’ setning Undervisningsopplegg laget av Johan Nygaard for Vitenfabrikken i Sandnes.
Geometri. Det vakre… Kva er vakkert? – Det kjem an på auget som ser…eller…er det nokre reglar? – Vi ser alle om eit ansikt er for langt eller kort, om.
Det gylne snitt og Fibonacci-tallene Undervisningsopplegg laget av Johan Nygaard for Vitenfabrikken i Sandnes.
Vi flaskar til! -med brøk  Rik oppgåve!. MÅL Rekne med brøk, utføre divisjon av brøkar og forenkle brøkuttrykk. (Repetisjon/ aktivere forkunnskapar)
REKNINGREKNING med heile tal, brøk, prosent, desimaltal og bokstavar.
Perspektiv med ett, to og tre forsvinningspunkter.
Brøkrekning Korleis rekne med brøk.?. Eit undervisningsopplegg. Laga av elevar ved Laga av elevar ved Ytre Solund skule Ytre Solund skule.
- Snakke om kart -Lese og tolke kart - Gjere oppgåve.
GODT NYTT ÅR ! Hilsen Styret i NEKF TIL
Det er mange måter å gjøre det på
Kart og Kompasskurs DNT Oslo og Omegn 2.mars 2017
Skriv inn prosjekttittelen her Navn Lærerens navn Skole
Teikning av mekaniske delar
Kva er dekning? Ei lyspære sender ut lys. Ein basestasjon sender og tar i mot mikrobølger. Mikrobølger stråler.
Omgrepssamling 1. og 2. trinn
Geometri 2.
Hvordan finne høyder i hht plan- og bygningsloven
Bruke Pytagoras-setning i berekning av ukjende storleikar
Presentasjon av DARTFISH
Forklare kva elektrisk straum, spenning og resistans er, og kjenne måleiningane for dei Beskrive eigenskapane til viktige måleinstrument og komponentar.
Litt om firkantar Ein firkant er ein geometrisk figur med fire kantar og fire vinklar. Summen av dei fire vinklane i ein firkant er alltid 360 grader.
Naturfag.
Hva blir egentlig sagt her?
Å skrive novelle.
En bro til matematikk Studie av en hengebro.
Luftens jegere
T Tilpass dette banneret med din egen melding. Merk bokstaven og legg til egen tekst. Bruk ett tegn per lysbilde.
V Tilpass dette banneret med din egen melding. Merk bokstaven, og legg til egen tekst. Bruk ett tegn per lysbilde.
G Tilpass dette banneret med din egen melding. Merk bokstaven og legg til egen tekst. Bruk ett tegn per lysbilde.
B Tilpass dette banneret med din egen melding. Merk bokstaven og legg til egen tekst. Bruk ett tegn per lysbilde.
Roboter og omkrets Etterarbeid
Dybdelæring - GeoGebra B – Samarbeid
Dybdelæring - GeoGebra B – Samarbeid
Lag en 3D-stjernemodell
MÅLING AV SOLHØYDE Grublespørsmål
Kart og kartbruk For VG3 – landbruk co Leif Magne Aarnes.
Utskrift av presentasjonen:

Målestokk

Eit mål for kor stor ei forstørring eller forminsking er. M= 20:1 – Tyder at 1 cm i røynda svarar til 20 cm på teikninga – Dvs. at teikninga er ei forstørring

M= 1:10 – Tyder at 1 cm i røynda svarar til 10 cm. – Dvs. at teikninga er ei forminsking.

Vi finn målestokken til ei forstørring ved å dividere forstørringa med den verkelege lengda. Vi finn målestokken til ei forminsking ved å dividere den verkelege lengda med den målte lengda.

Linjer, hjørne og vinklar Eit linjestykke har eit startpunkt og eit endepunkt Ei stråle har eit startpunkt, men ikkje noko endepunkt Ei linje fortsetter uendeleg i begge retningar Eit punkt teiknast ofte med eit kryss eller ein prikk

Skjæringspunktet mellom to linjer merkast med ein stor bokstav. To linjer er parallelle når avstanden mellom dei heile tida er den same. Ein vinkel har to vinkelbein Vinkelbeina møtast i toppunktet Vinkelen får namn på tre måtar.