Media og marknadsføring. Målet med kommunikasjon: Skape samhøyrsle Spreie informasjon Påverke Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Hvordan nå ut i Media ? NASOL-orkestrene og forholdet til media.
Advertisements

Hva er en sak - hvordan komme på?
Informasjonssjef Christian Fossen
Rett på sak.
Media håndtering og kommunikasjon
Naturvernskolen: Tema på foredrag: Medietrening Tid: 1 time For mer info om foredraget kontakt: Martin Ødegaard Andre relevante foredrag.
MEDIEARBEID I IOGT Innspill til seminar om lokale tiltak Lørdag 6. oktober Oslo.
Skoleavis Journalistikk i skolen
Markedsføring og pressearbeid
Tips til ekstern kommunikasjon. Hvem er journalisten?
KOMMUNIKASJONS- STRATEGI
Velg sjøveien - medieomtale og annonsering Informasjonssjef Anne Kristin Hjukse Oslo Havn KF.
Hvordan jobber en redaksjon, hva tenker en journalist?
Hvordan spre budskapet gjennom PR?
Kommunens informasjonsstrategi
Politikeropplæring 11. januar 2012
Mediehåndtering Kurs for ungdommens bystyre 21. januar 2011.
Media og informasjon.
Markedsføring og pressearbeid Modul 4 Praktisk pressearbeid Få saken på trykk! 1 Studentliv - Kurs i Markedsføring og pressearbeid- Modul 4.
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 7
Markedsføring og pressearbeid Modul 5 Avslutning 1 Studentliv - Kurs i Markedsføring og pressearbeid- Modul 5.
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 6
Hvordan gjøre lokallagsaktivitet mer synlig og kjent der du bor?
Hva er kommunikasjon?.
Sett dagsorden! Fra snikksnakk til snakkis Lederskolering 13.
Kirkens Nødhjelps fasteaksjon 2013
Kommunikasjon PETS D Mars 2011 Per Ove Askeland.
Informasjonsarbeid Dialogkonferansene 2009 Side 6.
Opplæringspakken for barnerepresentantene Møte med administrasjon, politikere og media Hvordan få fram det jeg vil si.
Hvordan bruke mediene? Av Gladston.
Artikkel. Bruk ulike kilder på en selvstendig måte Overskrift: Kort setning/frase som fremhever innholdet Første avsnitt: Hvem Hva Når Hvor Legg vekt.
Presseskrivet. presseskrivet Til hvem Når sende Innhold Oppfølging.
Kapittel 8: Profilering Entreprenørskap og bedriftsutvikling 1. Lærer: Roar Bjerkeli.
Workshop: Synliggjøring av prosjekter Hvordan tiltrekke seg oppmerksomhet rundt prosjektet – råd og tips til promotering.
Påverknadsarbeid. Frivillige organisasjonar er samfunnspåverkarar Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Påverknadsarbeid.
Arbeid i styret. På sitt beste er organisasjoner tilrettelagt slik at de både oppfyller kollektive målsettinger og dekker individuelle behov På sitt verste.
| Formelle tekstar. Formelt språk ver sakleg og presis du skal ikkje bruke ein personleg tone kutt ut uformelle ord som slang, banning, forkortingar og.
Munnleg kommunikasjon 2. Tre appellformer Appellform – korleis du appellerer til mottakaren for å få fram bodskapen din og overtyde han. Greske omgrep.
Læringsarena - kommunikasjon VRI og RFF. Tradisjonell forskningskommunikasjon.
Sakprosa Formelle sakprosasjangrar. Følgjer som regel eit fast mønster. Dei tekstane du skal lære om er: Rapport Formelt brev og e-post Søknad og CV.
Verktøykasse Lokalvalg 2015 Norsk Revmatikerforbund.
LÆR LETTARE Studieteknikk for meir effektiv læring.
Lær lettere Studieteknikk for meir effektiv læring.
Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Sjølvtillit - ta ordet!. Om sjølvtillit… Hald fast ved dine gode sider! Ikkje overfokuser det du er mindre fornøgd med. Det er menneskeleg at ein ikkje.
Digitale medium. Wikipedia: Former for elektronisk kommunikasjon gjort tilgjengeleg gjennom datateknologi Mobiltelefon, cd, digital video, digital-tv,
| Å argumentere å skrive argumenterande tekst. Å komme i gang Bestem tema Finn informasjon om saka. Sjå ein film, leit på Internett, les i aviser, fagbøker.
| Å argumentere å skrive argumenterende tekst. Å komme i gang Bestem tema Finn informasjon om saken. Se en film, let på Internett, les i aviser, fagbøker.
Opplæringsplan i basiskunnskap lesing og skriving
Leseprosjekt VG1.
Presentasjon v/Vegard Tjørhom – journalist og kommunikasjonsrådgiver i Kirkens Nødhjelp: Dette er mine foreldre, som bur høgt oppi fjellet på sørvestlandet,
Massemedia.
Og om NRK sitt ansvar i kriser
Hvilke plattformer bruker dere?
Oppdrag snakketøy Idékonkurranse frå Snakketøyet AS
KORLEIS KOMME I PRESSA, LAGE BRÅK OG SETTE DAGSORDEN
Engasjement og rekruttering
| Å argumentere Å skrive argumenterande tekst.
Digitale medium.
Studieteknikk for meir effektiv læring
Tekstseminar Hvor ble det av leken?.
Lær å logge inn til offentlege tenester med BankID
MEDIA.
Lær å logge inn til offentlege tenester med MinID
Kommunikasjonsformer
Lær å opprette den elektroniske ID-en MinID
Europeisk mobilitetsuke 2015
Tittel Bakgrunn Målet med postern Bruk bilete Budskap i feit skrift
Tittel Budskap i feit skrift Bakgrunn Målet med postern Bruk bilete
Opplæringskontoret for prosess og mekanisk industri.
Utskrift av presentasjonen:

Media og marknadsføring

Målet med kommunikasjon: Skape samhøyrsle Spreie informasjon Påverke Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring

Samtale er den beste kommunikasjonskanalen Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring

Internt infoarbeid Heimeside Årsmøte og andre møte E-post Telefon/sms Medlemsblad Referat Informasjonsskriv Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring

Marknadsføring: plakat flygeblad avis annonse FILM lagsblad telefon internett e-post MøTebildebrosjyre presentasjonsmøte stand Fjernsyn radio jungeltelegrafen Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring

Kvifor marknadsføre? Fleire medlemer og deltakarar Skape interesse rundt laget Meir pengar Vise kor viktig arbeidet er Påverke - spreie ideane Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring

Tenk: Målgruppe Bodskap Innpakking Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring

Korleis ta kontakt med media? Ring journalist eller møt i redaksjonen Inviter media til arrangement/møte Send lesarbrev Send pressemelding Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring

Pressemeldinga Kva, kor, kven, kor tid, korleis og kvifor Fange interesse gjennom overskrifta og dei første linjene Skal vere kort, på maks ei side Skriv enkelt, bruk korte setningar Ta berre med det relevante!! Bruk sitat Meiningar er òg viktige, ikkje berre aktivitet Kontaktinformasjon og bilde. Send på e-post Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring

Ansiktslaus? Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring

Hjelp journalisten med: Ei god pressemelding - slik den ville sett ut på trykk Kvifor er det ei viktig sak? Kva er nyheita? Kven vil stille til intervju? Bakgrunnsstoff Ei interessant vinkling Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring