Gurid Aga Askeland  Fødd i Iran i 1921 – døydde i USA 2012  Faren prins i Qajar dynasti; åtte ektefeller  Vaks opp i harem som den femtande av 36.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
”Å holde seg i ånde – om å bruke khat i kriser”
Advertisements

Norwegian Institute of International Affairs Norsk Utenrikspolitisk Institutt Kurs i internasjonal politikk Oslo, Fanehallen, 26. november 2010 Dr. Nina.
Falstad Lederseminar 12. – 13. mars 2009
Møna1000 Kultur og samfunn i Midtøsten og Nord-Afrika III
Iran : Fra middelalder til moderniseringsdiktatur.
: Opprør og barbarinvasjoner
Iran : Fra middelalder til moderniseringsdiktatur.
Flyktninger og asylsøkere Amnestys fokus og prioriteringer Politisk rådgiver Beate Ekeløve-Slydal.
VIRKELIGHETSOPPFATNING: Den annen verdenskrig dreide seg om at fascismen, en totalitær variant av kapitalismen, prøvde å knuse kommunismen og ta over resten.
Presentasjon av flyktningetjenesten fra 2001 til i dag.
Karriereundersøkelse TØH Kull uteksaminert i 2004 Hovedresultater.
Likeverd og likestilling. Kva meinar vi med likeverd? Alle er like verdifulle. Uavhengig av kjønn, rase, nasjonalitet, stilling eller status. -døme: svarte.
DEN RUSSISKE REVOLUSJON Hva betyr ordet «revolusjon?» STOR FORANDRING – SKJER FORT.
Trond Haukedal AS Hordaland Fylkeskommune - LO - NHO Læreplasskonferansen 2016 Bergen den 11.
 Konflikten mellom Israel og Palestina.  CA 6 Mill. Jøder blir drept under 2. VK  Stor sympati for jødene etter 2. VK  Enighet om at jødene skulle.
Shirin Ebadi En presentasjon av Shahin. Shirin Ebadi Shirin Ebadi er født i Iran i 1947.
Påverknadsarbeid. Frivillige organisasjonar er samfunnspåverkarar Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Påverknadsarbeid.
Uforutsigbare forutsetninger 2 Stor nedgang fr november 2015 og januar 16 november Statsbor g. Uke 44 Uke 45 Uke 46 Total Afghanistan.
Nazismen i Tyskland. Tysk bitterhet Tyskland tapte første verdenskrig Fikk harde straffer etter krigen Måtte ta på seg skylden for krigen.
Bruk av livshistorie til personer med demens Astrid Håland april 2016.
Anita Holm Cirotzki – Loen 19. november 2015 Høyring om endring i barnehagelova Barn med særskilde behov.
1 Hva er kvalifikasjonsrammeverket Presentasjon for programrådsledere HF
Pedagogisk psykologi Hvordan mennesker lærer og utvikler seg Forslag til ny BA-søyle, presentasjon 15. februar 2016.
Barnehagane i Vestnes kommune Antal plassar. KOMMUNALE Fiksdal oppvekstsenter30(24) Midlertidig disp. Tomrefjord barnehage36 Gardstunet barnehage42 Helland.
Norwegian Ministry of Health and Social Affairs Effektivisering av norsk helsevesen Helseminister Tore Tønne Polyteknisk Forening
Forebygging av konflikt: rom for å velgja fred November 2005 Arne Strand.
Frivilligliv og samfunnsroller Ivar Eimhjellen Forskar II ved Uni Research Rokkansenteret og Senter for forskning på sivilsamfunn og frivillig sektor Ungdom,
Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, Lesing og SOL Læring på alle nivå.
Mål for undervisinga Norsk Eg brukar BO-blikk til å orientere meg i teksten før eg les. Eg kan skrive dette lureordet rett : det. Matematikk Eg kan lage.
Denne informasjonen gjelder for
Presentasjon av boken ”organisering i en verden i bevegelse”
Opplæringslova kapittel 9A
Kvalifikasjonsrammeverket
Fysioterapirapporteringa i Skjema 1
Asyl- og flyktningsituasjonen
arbeidsinnvandring og flyktningkrise
Økonomisk krise og mangel på det meste.
Læringsutbytte frå eit studentperspektiv
En gjennomgang av Opplegget Frister Informasjonskilder
Kva har barn eigentleg rett til?
Diskusjonssak i fakultetsstyret 31.Oktober 2017
Målgruppe Konferansen "For deg som jobber med integrering" på
Å finne fagets kjerne -dybdelæring og kritisk tenking
Master i faglitterær skriving
Sandefjord voksenopplæring
Studenters læring "The greatest obstacle to discovery is not ignorance – it is the illusion of knowledge." Daniel Boorstin Elaine Munthe UiS.
En gjennomgang av Opplegget Frister Informasjonskilder
Master / Folkehelsevitenskap - natur og miljø, helse og livskvalitet Norges miljø- og biovitenskapelige universitet, Ås Katinka Evensen Karrieredagen.
Norsk frivillighet og organisasjonsliv: hvor, hva, hvem, hvorfor, hvordan… Hvorfor er utviklingstrekkene i norsk frivillighet og organisasjonsliv tema.
INTEGRERING Innlegg på seminar i Herøy og Haram 25. og 26.februar 2014.
Lær å logge inn til offentlege tenester med BankID på mobil
Digitale systemer ved OsloMet
23.mai 2018 KOMPETANSE FOR MANGFALD
Fra kremmerhus til korthus?
KOMPETANSE FOR MANGFOLD
Matematikk på ungdomstrinnet
Kort presentasjonsrunde
Informasjonsmøte for italiensk (bachelor og årsenhet)
Barn som kommer alene til Norge – under 15 år
Hva tenker elevene om det å ha undervisning i Teknologiparken!
Det samfunnsvitenskapelige fakultet
Eigedom som kulturarena
Flyktninger og asylsøkere Amnestys fokus og prioriteringer
Rapport Veidekke.
Årsakskart: Rømmingshendelse ved lokasjon …………………………., dato: ……………
WORKSHOP!.
Luftsportforbundet Oslo, torsdag 3. mai 2018
Læringsmål og rubrikker i Canvas
reddbarna.no/jegerher #JegErHer
En gjennomgang av Opplegget Frister Informasjonskilder
Utskrift av presentasjonen:

Gurid Aga Askeland

 Fødd i Iran i 1921 – døydde i USA 2012  Faren prins i Qajar dynasti; åtte ektefeller  Vaks opp i harem som den femtande av 36 søsken  Livvakta til faren, Reza Shah Pahlavi, tok over makta ved kupp i 1921  Utdanna sosialarbeidar i USA, MSW i 1948  UNESCO frå 1954, rådgjevar for nomadiske arabiske stammer i Irak  Starta den fyrste 2-årige sosialarbeidarutdanninga i Teheran i 1958  Visepresident i IASSW i 1972  Arrestert under den islamske revolusjonen i 1979 og måtte flykta

Søstrene

Teheran School of Social Work  årig diplom  30 studentar – middelklasse kvinner frå Nord- Teheran/arbeidarklasse menn frå Sør-Teheran  Feltarbeid og prosjekt frå fyrste semester  20 studentar  1962 – 4 årig bachelor – 80 studentar  1964 – 200 studentar  1970 – master   800 studentar  1978 – over 5000 søkjarar  1000 studentar

Fyrste kull 1958

Æres – kode for profesjonelt sosialt arbeid  Tillit og ansvar  Bibliotek  Eksamen  Naudhjelp – utan kvittering  Aldri motta gåver - korrupsjon  Kleskode – jakka og slips  Ta initiativ  Årsak  så varige løysingar  Kritiske spørsmål og kommentarar i klassen frå alle  Aldri politisk innblanding

Asyl og barneheim  Sør Teheran – asyl for mentalt sjuke  Aminabad – barneheim for 300 barn  Sjukepleiarar og lækjar undersøkte alle barna  Ernæringsspesialist frå FN  Registrering med fødselsnummer  Naudsynleg for skulegang

Lokalsamfunnssenter med familieplanleggingsklinikk  1959 Family planning association  1959 fyrste klinikk  1961 flaum  dagsenter for barn  tilbaud mødre tips om barneomsorg  Innkalla på «teppet» til Shah’en  Fahra Diba støttespelar  2000 senter

Ghaleh festning – red-light district November 1978  Opprørarar tente på  Politi og brannvesen nekta å koma  Sattareh Farman Farmaian forlanga innsats  Ros frå Ayatollah Mahmoud Takquani

Flyktning – livsverket i grus. Bruk for hennar kompetanse? Frå storfamilie til åleine Flyktning – livsverket i grus. Bruk for hennar kompetanse? Frå storfamilie til åleine

 Relasjonsbygging og tillit – krev tid og engasjement  Sosialarbeidarar arbeider med fattige, sårberre, understrykte  Kvinner og barn  Ulike metodar – ulike nivå  Systematisk arbeid  Brukarmedverknad  Utfordra makteliten  Byggja alliansar  Kontekstuelt  Fag og politikk uløyseleg knytt saman

Kjenneteikn ved sosialarbeidaren  modell  visjonær  mot  usikker, men uredd  risikoviljug  tilpassing til situasjonen og omgjevnadene

Praksisplassar – pilotprosjekt «problem har praktiske løysingar»  Lokale velferdssenter og familieplanleggingsklinikkar  Fattige i fengsel og deira familiar  Fengsla ungdomar  Velferd for prostituerte  Statlege arbeidshus  yrkesopplæring