Tilbudskonferanse Helsetekstiler Radisson Blu Airport Hotell, Gardermoen, 12. juni 2014
Agenda Gjennomgang av konkurransedokumenter Mercell - konkurransegjennomføringsverktøy Videre fremdrift Spørsmål fra interessenter
Konkurransen - tildelingsstruktur 2 Deltilbud – Personaltøy – Flattøy og pasienttøy Tilbud kan gis på ett eller begge deltilbud Avtale tildeles per deltilbud
Gjennomgang av konkurransegrunnlag Kvalifikasjonskrav Parallelle tilbud Avgjørelse av konkurransen – Tildelingskriterier Pris Kvalitet Miljø Vedlegg
Kravspesifikasjon og prisutfyllingsskjema Obligatoriske krav – Besvares Miljøkriterier – Besvares
Tildelingskriterier vekting Pris 50 % Kvalitet40 % Miljø10 %
Gjennomgang av rammeavtale Utkast til rammeavtalen Vedlegg
Rammeavtalen – sentrale punkter
Rammeavtalen - vedlegg – Kunder/tiltredelse – Statistikk mal – Leveringsteder – Endringsprotokoll – Anmodning om endring
Kommunikasjon/endringer All kommunikasjon vedrørende anskaffelsen skal føres mot HINAS. Spørsmål til konkurransedokumentene skal skje via Mercell. Alt av svar og endringer vedrørende anskaffelsen skjer via Mercell.
Konkurransegjennomføringsverktøy (Mercell) Tilbyder skal benytte Mercell ved innlevering av tilbudet Tilbyder oppfordres til å gjøre seg godt kjent med innleveringsprosedyre i god tid før innleveringsfrist Mercell support tlf nr: og eller på E-post:
Videre fremdrift AktivitetDato Frist for spørsmål30.juli 2014 kl 12:00 Frist for innlevering av tilbud12. August 2014 kl 12:00 Evalueringsperiode – herunder testvasking Estimert til 1. oktober 2014 Varsel om tildeling Ca. 15. oktober 2014 Virkningsdato rammeavtaler1. februar 2015
Spørsmål?