Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

EØS 023-2013 Inkontinensprodukter Innkjøpsseksjonen 22.04.2013 Tilbyderkonferanse.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "EØS 023-2013 Inkontinensprodukter Innkjøpsseksjonen 22.04.2013 Tilbyderkonferanse."— Utskrift av presentasjonen:

1 EØS 023-2013 Inkontinensprodukter Innkjøpsseksjonen 22.04.2013 Tilbyderkonferanse

2 Agenda Anskaffelsesbehovet –Produkter Elektronisk tilbudsinnlevering –Vedlegg til konkurransegrunnlaget –Bilag til kontrakt Uttesting av produkter Viktige datoer Spørsmål

3 Anskaffelsesbehovet I overkant av 3000 inkontinente brukere Riktig inkontinensprodukter Dekke behov fra svært liten til svært kraftig grad av inkontinens Bergen kommune –22 kommunale alders- og sykehjem –16 Private institusjoner Samarbeidskommuner –14 omegns kommuner

4 Produkter 1.Minibleie/truseinnlegg 2.Dråpesamler menn 3.Bleier enkle 4.Bleier med teipfeste (alt i ett bleier) 5.Buksebleie 6.Beltebleie med brede festebånd 7.Beskyttelsesunderlag 8.Nettingtruser 9.Pasientdrakter Det er ikke anledning til å gi tilbud på deler av oppdraget, jf. konkurransegrunnlagets pkt. 1.4

5 Elektronisk tilbudsinnlevering Sikre oss og våre leverandører enkel og kostnadseffektiv konkurransegjennomføring gjennom tilrettelegging for standardisering og gjenbruk av informasjon Bedre etterlevelse av forskrift om offentlige anskaffelser gjennom full sporbarhet av kommunikasjon, tidspunkt for levering og åpning av tilbud, etc. NB!! Gyldig elektronisk signatur er en forutsetning for å kunne levere tilbud – husk å sjekke i god tid at den er gyldig! For ytterligere informasjon, ta kontakt med www.Mercell.no Mercell kundesenter +47 21 01 88 00 www.Mercell.no

6 Konkurranse- og kontraktsdokumenter Vedlegg 1 Kontrakt med bilag –Bilag 1 Oppdragsgivers spesifikasjons –Bilag 2 Leverandørens løsningsbeskrivelse –Bilag 3 Administrative bestemmelser Vedlegg A Samhandlingsavtale –Bilag 4 Samlet pris og betalingsbestemmerlser –Bilag 5 Endringer av den generelle kontraktsteksten –Bilag 6 Endring av leveransen etter kontraktsinngåelsen Vedlegg 2 Tilbudsforside Vedlegg 3 Referanseskjema Vedlegg 4 Forpliktelseserklæring Tilbudsbrev

7 Kvalifikasjonskrav Dokumentasjon på oppfyllelse av kravene legges inn for hvert enkelt krav under arkfanene kvalifikasjonskrav –Kvalifisering av underleverandører Dokumentasjon på oppfyllelse av kravene for underleverandører legges inn sammen med tilsvarende krav for tilbyder. –Vedlegg 3 Referanseskjema –Vedlegg 4 Forpliktelseserklæring

8 Kontrakt med bilag Bilag 1 Oppdragsgivers spesifikasjon –Angitt under arkfanen Minimumskrav A - krav (Ja/nei) B – krav meroppfyllelse av kravet vil bli vurdert under tildelingskriterium kvalitet og miljø Dokumentasjon lastet opp for hvert krav –Bilag 2 Leverandørens løsningsbeskrivelse Svar og dokumentasjon på minimumskravene blir tatt inn i kontrakten

9 Kontrakt med bilag Bilag 4 Samlet pris og betalingsbestemmelser –Pris- og produktskjema Tilbudspriser og produktopplysninger legges inn under arkfanen produkter/tjenester Må eksporteres til excel for å se alle kolonnene som er obligatoriske for tilbyder å fylle ut Dokumentasjon på tildelingskriterium Pris –Prisene vektes med angitte estimater

10 Kontrakt med bilag Bilag 5 Endringer av den generelle kontraktsteksten –Eventuelle forbehold til kontrakten legges inn i kontraktens bilag 5 –Lastet opp under arkfanen dokumenter –Beskrivelse av bleieprogrammet vil bli tatt inn i Bilag 5 som spesielle kontraktskrav ved kontraktsinngåelse

11 Vedlegg 2 tilbudsforside og tilbudsbrev Tilbudsforsiden og tilbudsbrevet legges inn under arkfanene dokumenter – Tilbudsbrevet skal inneholde nøyaktig og fullstendig beskrivelse av alle avvik og forbehold i forhold til konkurransegrunnlagets bestemmelser.

12 Uttesting av produkter Gjennomføres for kvalifiserte tilbydere Etterspør et utvalg av de tilbudte produkter –Nødvendig omfang og antall –Sammenligner like produktlinjer Uttestingen på 3 institusjoner i uke 21-22 –2-3 avdelinger pr institusjon

13 Viktige datoer Siste frist for innsending av spørsmål30.04.2013 Tilbudsfrist08.05.2013 kl. 14:00 Vedståelsesfrist07.08.2013 kl. 14:00 Evaluering av tilbudUke 20-23 VedtakUke 24 Orientering om tildelingUke 24 Signering av kontrakt01.07.2013 Kontraktsstart01.09.2013

14


Laste ned ppt "EØS 023-2013 Inkontinensprodukter Innkjøpsseksjonen 22.04.2013 Tilbyderkonferanse."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google