Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Tilbyderkonferanse Rammeavtale for service og vedlikehold av heiser

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Tilbyderkonferanse Rammeavtale for service og vedlikehold av heiser"— Utskrift av presentasjonen:

1 Tilbyderkonferanse Rammeavtale for service og vedlikehold av heiser

2 Agenda Velkommen Presentasjon av Omsorgsbygg
Gjennomgang av sentrale punkter i konkurransen Spørsmål og svar

3 Referat Blir skrevet og distribuert etter tilbyderkonferansen
Presentasjonen blir også vedlagt Spørsmål blir anonymisert Dersom ikke spørsmålet kan besvares i dag vil svar komme sammen med referatet.

4 Vår visjon: Bedre bygg, bedre liv

5 Våre verdier Brukerorientering Respekt Engasjement Redelighet
Profesjonalitet

6 Nøkkeltall for Omsorgsbygg 2013-2016
Investeringsbudsjett : 4,3 mrd. Brutto driftsbudsjett 2013: 1,7 mrd

7 Eiendommene våre Type/funksjon Forvaltnings-enheter BTA Sykehjem 37
Førskole/barnehage 355 Kommunalt disponerte boliger 67 783 Tilbud til personer med rusproblemer 24 38 400 Kulturbygg 12 35 023 Kommunal næringsvirksomhet 14 27 043 Beredskap mot branner og andre ulykker 8 26 337 Administrasjonslokaler 7 23 177 Institusjonslokaler (sykehjem unntatt) 21 19 283 Diagnose, behandling, re-/habilitering 5 16 153 Kultur- og idrettsbygg 45 12 165 Aktiviserings- og servicetjenester eldre/funksjonshemmede 10 6 414 Råd, veiledning og sosialt forebyggende arbeid 3 1 524 Bistand, pleie, omsorg til hjemmeboende 1 729 Forebygging, helsestasjons- og skolehelsetjeneste 712 Annet 65 46 851 Sum 645

8 Miljø og energi Omsorgsbygg Oslo KF skal være ledende på utvikling, bygging og forvaltning av miljøvennlige og energieffektive helse- og omsorgsbygg Energi og energibruk Materialvalg ved nybygg og rehabilitering Avfallshåndtering

9 Hvem skal leverandør forholde seg til
Eiendomsansvarlig/teamleder: Økonomiansvarlig opp til ,- Teknisk forvalter Innehar bestillerfunksjon Driftsleder Innehar bestillerfunksjon for interne og eksterne driftsteknikere Driftstekniker Ansatt i OBY eller innleid Securitas (Vakttelefonmottak)

10 Gjennomgang av forespørsel
Konkurransegrunnlaget Oppbygningen følger standard OBY mal Anbudskonkurranse Forhandlingsforbud, hva innebærer dette? Kontrakt Oslo kommunes standardvilkår

11 Hva som skal leveres Signert tilbudsbrev. 1 Signert tilbudsskjema
Forbehold skal klart fremgå av tilbudsskjemaet punkt5 med henvisning til hvor i tilbudet forbeholdet framkommer (sidetall og punktnummer) 2 Skatteattest (kan leveres elektronisk via startbank) 3 Merverdiavgiftsattest, jf. punkt 3.2 (kan leveres elektronisk via startbank) 4 HMS-egenerklæring (se vedlegg), jf. punkt 3.2 (kan leveres elektronisk via startbank) 5 Dokumentasjon på leverandørens organisatoriske og juridiske stilling, jf. punkt (kan leveres elektronisk via startbank) 6 Dokumentasjon på leverandørens finansiell og økonomisk stilling, jf. punkt (kan leveres elektronisk via startbank) 7 Dokumentasjon på leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner, jf. punkt 3.3.3 8 Forpliktelseserklæring fra eventuelle underentreprenører, vedlegg 6 9 Fullmakt fra underleverandør som gir adgang for oppdragsgiver til å kontrollere underleverandørens opplysninger i registerinfo 10 Egenerklæringsskjema, jf. vedlegg 4 11

12 Gjennomgang av forespørsel
Evaluering Pris - 40 % Ferdig utfylt tilbudsskjema/prisskjema Oppdragsforståelse - 30 % Leverandørens beskrivelse av oppdragsforståelse Nøkkelpersonells kompetanse og egnethet - 30 % CV for tilbudt personell og intervju av formann/oppdragsansvarlig hos leverandøren

13 Spørsmål og svar

14 Oppsummering «Frist» for å stille spørsmål
kl. 15:00 Oppdragsgivers kontaktperson: Bjørn Midtdal Henvendelser skal kun skje via e-post, ikke per telefon Epost merkes «Spørsmål i konkurranse – Rammeavtale for service og vedlikehold av heiser v/Bjørn Midtdal» Tilbudsfrist kl. 11:00 Lykke til!


Laste ned ppt "Tilbyderkonferanse Rammeavtale for service og vedlikehold av heiser"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google