Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Målgruppen definerte vi som “den kulturinteresserte humanisten” -Universiteter og høyskoler har i dag ca. 50.000 elever til sammen i Oslo området. -De.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Målgruppen definerte vi som “den kulturinteresserte humanisten” -Universiteter og høyskoler har i dag ca. 50.000 elever til sammen i Oslo området. -De."— Utskrift av presentasjonen:

1

2 Målgruppen definerte vi som “den kulturinteresserte humanisten” -Universiteter og høyskoler har i dag ca. 50.000 elever til sammen i Oslo området. -De ønsker å bli tatt på alvor og bli verdsatt selv om de fortsatt er i en læringsprosess. -Deres viktigste kapital er synspunkter og kunnskap.

3 Dagsavisen definerte vi som den: ”Empatiske veilederen” Hva ser målgruppen etter i aviser? -troverdighet -interesse og verdi gjenkjennelse -”samtalepartner”

4 Strategi for videre ide og løsning -tenk langsiktig -vær stolte av dere selv -bli mer synlige (- i både distribusjon og i å tørre å vise litt logo) -utseende må være like bra som innhold (- innholds designen er veldig pen og oversiktlig,- gjør det samme utenpå)

5 -ikke blitt gjort store forandringer, bare ryddet opp. -litt fargejustering -lagt vekt på at det er fortsatt veldig gjenkjennelig. -layout basert på det som allerede er inni bladet. (pen inni, må bli pen utenpå) Den kultur interesserte humanisten er opptatt av den visuelle formen på aviser, i likhet med de aller fleste mennesker. Får leserene til å plukke det opp, -produktet er så bra at får man kundene til å lese igjennom det en gang, kan man fange opp et stort marked.

6 - Engasjert. Som du. Fungerer veldig bra som retning også. Fokus på ”som du”. engasjer målgruppen (-Dere har gjort det her på Westerdals, vekket sympati og samhørighet med produktet deres)

7 -engasjer og inkluder målgruppen i avisen deres -ved å slippe til studentene sier dere at dere er opptatt av mangfold, begge sider i en sak, fremtiden og engasjement. -billigere å trykke avis enn å kjøpe reklameplass, bruk dette Vi foreslår to løsninger som er bundet sammen: -”springbrett” og -”en penn med i spillet”, for å engasjere og fange oppmerksomheten til målgruppen.

8 springbrett plakat liggende A3

9 springbrett avisannonse

10 Plakat A3 ”en penn med i spillet”

11

12


Laste ned ppt "Målgruppen definerte vi som “den kulturinteresserte humanisten” -Universiteter og høyskoler har i dag ca. 50.000 elever til sammen i Oslo området. -De."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google