Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Resultater 2012.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Resultater 2012."— Utskrift av presentasjonen:

1 Resultater 2012

2 Act on fact…

3 MAXBO og ukjent kunde Målt varehusene i mer enn 6 år
Endret og fokusert observasjonsskjemane Fokusert måling gir endring Ting tar tid

4 Ukjent kunde i 2012 MAXBO måten Jeg møter deg Jeg spør deg
4 runder med ukjent kunde. Der hvert varehus vil bli besøkt 12 ganger i løpet av året. Jeg møter deg Jeg spør deg Jeg hjelper deg Jeg selger til deg Følgende avdelinger er målt Runde 1gulv Runde 2 trelast Runde 3 dører/Vinduer xxxxxxxxxxx

5 Resultater etter 3 runder

6 Det er hyggelig å handle hos MAXBO
78,6% av de som besøker MAXBO ønsker å komme tilbake til varehuset.

7 Jeg møter deg – jeg ser deg
Som ansatt er du tilstede og tilgjengelig, men….

8 Jeg spør deg – jeg lytter til deg
8 av 10 kunder ønsker en aktiv rådgivning. God rådgivning er basert på at du forstår kunden Liten bedring siden sist runde Dere må fortsette å stille spørsmål!

9 Jeg hjelper deg – by på deg selv
Dere er flinke til å hjelpe og finne fram produktene til kunden, og dere har blitt mye flinkere til å by på egen kompetanse.

10 Jeg selger til deg – jeg dekker ditt behov
Dere må tørre å spørre om å få salget. Prøvde den ansatte å selge deg produkter du kom for å kjøpe? Hvilke tilleggsprodukter/mersalgsprodukter ble du tilbudt? Prøvde den ansatte å selge deg 2 eller flere av de naturlige mersalgsproduktene?

11 MAXBO – Ukjent kunde Etter runde 3 - 2012

12 MAXBO – Ukjent kunde Runde 3 – 2012 - Alle varehus – Top 20 mot Midt 60 mot Bunn 20

13 MAXBO – Total og Jeg møter deg Runde 3 – 2012 - Alle varehus –– Topp 20 mot Bunn 20

14 MAXBO – Jeg spør deg Runde 3 – 2012 - Alle varehus –– Topp 20 mot Bunn 20

15 MAXBO – Jeg hjelper deg Runde 3 – 2012 - Alle varehus –– Topp 20 mot Bunn 20

16 MAXBO – Jeg selger til deg Runde 3 – 2012 - Alle varehus –– Topp 20 mot Bunn 20

17 MAXBO – Totalinntrykk Runde 3 – 2012 - Alle varehus –– Topp 20 mot Bunn 20

18 Ukjent kunde - Total Top 20 Ukjent kunde – Rangering Total runde 3

19 Ukjent kunde – runde 3 Varehus med størst endring fra runde 2

20 Ukjent kunde – runde 3 Produkstigen – Dør og Vindu
Brukte selger noen av salgsargumentene under i sitt forsøk på oppsalg? Hvilke salgsargumenter ble benyttet? (Her kan du krysse av for ett eller flere av alternativene)

21 Erland Terjesen Ukjent kunde – Rangering Total runde 3 – over målsetning

22 Erland Terjesen Ukjent kunde – Rangering Total runde 3 – under målsetning

23 Lars Sandsbråten Ukjent kunde – Rangering Total runde 3

24 Torbjørn Schjevik Ukjent kunde – Rangering Total runde 3

25 Vidar Thorsvik Ukjent kunde – Rangering Total runde 3

26 Lars Sandberg Ukjent kunde – snitt resultater


Laste ned ppt "Resultater 2012."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google