Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

- for bedre kundeopplevelse - Resultater 2012. - for bedre kundeopplevelse - Act on fact…

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "- for bedre kundeopplevelse - Resultater 2012. - for bedre kundeopplevelse - Act on fact…"— Utskrift av presentasjonen:

1 - for bedre kundeopplevelse - Resultater 2012

2 - for bedre kundeopplevelse - Act on fact…

3 - for bedre kundeopplevelse - MAXBO og ukjent kunde • Målt varehusene i mer enn 6 år • Endret og fokusert observasjonsskjemane • Fokusert måling gir endring • Ting tar tid

4 - for bedre kundeopplevelse - Ukjent kunde i 2012 Følgende avdelinger er målt – Runde 1gulv – Runde 2 trelast – Runde 3 dører/Vinduer – xxxxxxxxxxx 4 runder med ukjent kunde. Der hvert varehus vil bli besøkt 12 ganger i løpet av året. MAXBO måten Jeg møter deg Jeg spør deg Jeg hjelper deg Jeg selger til deg

5 - for bedre kundeopplevelse - Resultater etter 3 runder

6 - for bedre kundeopplevelse - Det er hyggelig å handle hos MAXBO • 78,6% av de som besøker MAXBO ønsker å komme tilbake til varehuset.

7 - for bedre kundeopplevelse - Jeg møter deg – jeg ser deg • Som ansatt er du tilstede og tilgjengelig, men….

8 - for bedre kundeopplevelse - Jeg spør deg – jeg lytter til deg • 8 av 10 kunder ønsker en aktiv rådgivning. • God rådgivning er basert på at du forstår kunden • Liten bedring siden sist runde Dere må fortsette å stille spørsmål!

9 - for bedre kundeopplevelse - Jeg hjelper deg – by på deg selv • Dere er flinke til å hjelpe og finne fram produktene til kunden, og dere har blitt mye flinkere til å by på egen kompetanse.

10 - for bedre kundeopplevelse - Jeg selger til deg – jeg dekker ditt behov Dere må tørre å spørre om å få salget. Prøvde den ansatte å selge deg produkter du kom for å kjøpe? Prøvde den ansatte å selge deg 2 eller flere av de naturlige mersalgsproduktene? Hvilke tilleggsprodukter/mersalgsprodukter ble du tilbudt?

11 - for bedre kundeopplevelse - MAXBO – Ukjent kunde Etter runde

12 - for bedre kundeopplevelse - MAXBO – Ukjent kunde Runde 3 – Alle varehus – Top 20 mot Midt 60 mot Bunn 20

13 - for bedre kundeopplevelse - MAXBO – Total og Jeg møter deg Runde 3 – Alle varehus –– Topp 20 mot Bunn 20

14 - for bedre kundeopplevelse - MAXBO – Jeg spør deg Runde 3 – Alle varehus –– Topp 20 mot Bunn 20

15 - for bedre kundeopplevelse - MAXBO – Jeg hjelper deg Runde 3 – Alle varehus –– Topp 20 mot Bunn 20

16 - for bedre kundeopplevelse - MAXBO – Jeg selger til deg Runde 3 – Alle varehus –– Topp 20 mot Bunn 20

17 - for bedre kundeopplevelse - MAXBO – Totalinntrykk Runde 3 – Alle varehus –– Topp 20 mot Bunn 20

18 - for bedre kundeopplevelse - Ukjent kunde - Total Top 20 Ukjent kunde – Rangering Total runde 3

19 - for bedre kundeopplevelse - Ukjent kunde – runde 3 Varehus med størst endring fra runde 2

20 - for bedre kundeopplevelse - Ukjent kunde – runde 3 Produkstigen – Dør og Vindu Brukte selger noen av salgsargumentene under i sitt forsøk på oppsalg? Hvilke salgsargumenter ble benyttet? (Her kan du krysse av for ett eller flere av alternativene)

21 - for bedre kundeopplevelse - Erland Terjesen Ukjent kunde – Rangering Total runde 3 – over målsetning

22 - for bedre kundeopplevelse - Erland Terjesen Ukjent kunde – Rangering Total runde 3 – under målsetning

23 - for bedre kundeopplevelse - Lars Sandsbråten Ukjent kunde – Rangering Total runde 3

24 - for bedre kundeopplevelse - Torbjørn Schjevik Ukjent kunde – Rangering Total runde 3

25 - for bedre kundeopplevelse - Vidar Thorsvik Ukjent kunde – Rangering Total runde 3

26 - for bedre kundeopplevelse - Lars Sandberg Ukjent kunde – snitt resultater


Laste ned ppt "- for bedre kundeopplevelse - Resultater 2012. - for bedre kundeopplevelse - Act on fact…"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google