Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Forskningsbasert?. StLs definisjoner »Forelesere –Med aktivt forhold til FoU –Som kjenner vitenskapelig metode –Som er oppdatert på sitt fagfelt –Som.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Forskningsbasert?. StLs definisjoner »Forelesere –Med aktivt forhold til FoU –Som kjenner vitenskapelig metode –Som er oppdatert på sitt fagfelt –Som."— Utskrift av presentasjonen:

1 Forskningsbasert?

2 StLs definisjoner »Forelesere –Med aktivt forhold til FoU –Som kjenner vitenskapelig metode –Som er oppdatert på sitt fagfelt –Som har nær kontakt med relevante forskningsmiljø »Pensum –Basert på det fremste innen kunnskap, utvikling og nytenkning »Undervisning –Basert på foreleseres egen forskning –Som er verdinøytral –Som inneholder elementer fra forskjellige forskningsmiljø –Som opplæring i vitenskapelig metode

3 Studentenes mål »Faglig kvalitet –Oppdaterte fakta og bearbeidede erfaringer fra yrkesfeltet –Utfordre gamle teorier og gammel kunnskap –Nye perspektiver og problemstillinger –Nyansert kunnskap og relevant kompetanse »Utdanningskvalitet –Vitenskapelig metode –Forskning på yrke/profesjon og på utdanningen –Motiverende »Yrkeskvalitet –Endringsdyktige studenter som holder seg oppdatert på feltet –Vi skal kunne utvikle vår fremtidige arbeidsplass »Oppmuntre oss til kritisk tankegang, refleksjon og nytenkning

4 Studentaktiv forskning »Innsyn i eget fagfelt »Stimulere, motivere og rekruttere til videre studier »Aktiv utdanning »Studenter vil lære å lære!


Laste ned ppt "Forskningsbasert?. StLs definisjoner »Forelesere –Med aktivt forhold til FoU –Som kjenner vitenskapelig metode –Som er oppdatert på sitt fagfelt –Som."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google