Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Lederforventninger (fokus i perioden )

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Lederforventninger (fokus i perioden )"— Utskrift av presentasjonen:

1 Lederforventninger (fokus i perioden 2014-2015)
Jan. 2014 Lederforventninger (fokus i perioden ) Lederskap og relasjon Jeg er opptatt av å bygge tillitsfulle relasjoner med mine medarbeidere Jeg er bevisst på hvordan min lederatferd påvirker andre Jeg går inn i ubehagelige situasjoner når det er nødvendig Utviklingsledelse, innovasjon og fornyelse Jeg ser fremover og søker kontinuerlige forbedringer Jeg involverer mine ansatte i utviklings- og endringsprosesser Jeg gir mine medarbeidere frihet under ansvar Mål- og resultatrettet ledelse Jeg formidler mål og forventinger til mine medarbeidere på en tydelig måte Jeg er klar og tydelig på hva som er våre overordnede mål Jeg følger opp mine medarbeidere på resultater Skape felles organisasjonskultur Jeg bygger en kultur preget av nytenkning, læring og kunnskapsdeling Jeg bygger en kultur preget av ansvarlighet Jeg bygger en kultur preget av fokus på leveransekvalitet Helsefremmende ledelse Jeg anerkjenner mine medarbeidere for deres arbeid og oppgaver Jeg er opptatt av å bygge arbeidsmiljøer preget av tilhørighet Jeg er en god rollemodell Motivasjon og arbeidsglede Jeg kjenner hver enkelt av mine medarbeideres sterke sider Jeg vet hva som motiverer hver enkelt av mine ansatte Jeg hjelper mine medarbeidere til å gjøre en god jobb


Laste ned ppt "Lederforventninger (fokus i perioden )"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google