Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertNiklas Holm Endret for 7 år siden
1
Arbeidsmøte 13.09
2
Mål for økta: Skape betre forankring for utviklinga i dei tre fasene i progresjonsplan hausten 2016. Førebu prosessane gjennom dei tre fasene i progresjonsplanen vår. Gje betre innsikt i prosessane ute på dei ulike skulane/einingane.
3
Vurdering for læring VFL har som intensjon å skaffe informasjon som gjer undervisninga og rettleiinga betre, og som fremjar undervisninga. Formativ vurdering = vurdering for læring. I prosessen, fremje læring. Summativ vurdering = vurdering av læring. Karaktersetting, rangering, kvalifisere. «Vurderinga fungerer formativt når informasjonen om elevprestasjonar som ein får gjennom vurdering, er tolka og brukt for å ta avgjerder om neste steg i undervisninga (eller rettleiinga) som er betre eller betre fundert enn desse avgjerdene ville vore om denne informasjonen mangla» (William, 2008)
4
Veke 34-37 FASE 1:OPPSTARTSSAMLING PÅ KVAR SKULE/EINING Bruke presentasjonen som vart gitt av Udir på Sjøborg. Hent informasjon på www.udir.no/vflwww.udir.no/vfl Gode filmar er tilgjengeleg på www.udir.no/VFLwww.udir.no/VFL Til fleire av filmane er det laga gode refleksjonsspørsmål som de kan bruke. Bruke gjerne ITP-metodikken for å skape god involvering på alle nivå. Bruk perioden til å forankre VFL i heile organisasjonen. ITP I=Individuell refleksjon. T= Teamdrøfting. P= Plenumsdrøfting
5
Veke 37-41 FASE 2: VAL AV SATSINGSOMRÅDE OG MÅL FOR SKULEN, TEAM/TRINN/LÆRAR I innleiinga av arbeidet med VFL bør ein starte med å reflektere rundt kva som er no-situasjonen på skulen og i eigen praksis. Gode indikatorar/verkty finn ein i: Elevundersøkinga Ståstadsanalysen (eigenvurderinga i fase 2 har mange gode spørsmål som kan nyttast) SWOT-analyse av skulen sin praksis i høve VFL.
6
Fase 2 - framhald I denne samanheng kan det vere relevant å trekkje fram Ulstein kommune sitt årshjul for undervegsvurdering, undervegsvurderingssskjemaet, elevane sitt eigenvurderingsskjema, VOKAL og eventuelt andre vurderingsverkty ein har på skulane. Sjå utsendt skriv med døme på drøftingsoppgåver/tema. Etter gjennomført fase 2 må kvart team/lærar velje sitt fokusområde. Læraren/teamet må velje eit fokusområde der ein utprøver ny praksis. Skulen utarbeider ei felles målsetjing for sitt arbeid med VFL.
7
Veke 42-51 FASE 3: AKSJONSLÆRING Plenumssamling på kvar skule/eining. Minn om dei fire prinsippa for god undervegsvurdering. Gå gjennom skulen sine målsetjingar med VFL. Gå gjennom dei ulike trinna sine fokusområde. Bruk gjerne denne sida som førebuingslitteratur: http://www.udir.no/laring-og- trivsel/vurdering/underveisvurdering/folg-med-pa-laringen/ http://www.udir.no/laring-og- trivsel/vurdering/underveisvurdering/folg-med-pa-laringen/ Filmtips: http://www.udir.no/laring-og- trivsel/vurdering/filmer/erfaringer-fra-praksis/erfaringsdeling-nettverk- nordmore/http://www.udir.no/laring-og- trivsel/vurdering/filmer/erfaringer-fra-praksis/erfaringsdeling-nettverk- nordmore/
8
Gjennomgang av aksjonslæring som metode. Bruk aksjonslæringsmodellen som er skissert under. Forklar fasene. Set interne fristar. Kvart team/klassetrinn lagar plan for kva dei skal prøve ut i høve VFL i aksjonslæringsperioda. Teamet/trinnet leverer plan til leiinga innan ein gitt frist. Leiinga samlar teamet/trinnet til samtale og rettleiing. Utprøvingsperiode med innsamling av data/erfaringar. Prosess på 3-5 veker avhengig av skule. Tema/trinnet ser på innsamla dokumentasjon/erfaringar og samlar dette i eit refleksjonsnotat, eller i ein powerpoint, og leverer dette til leiinga. Bruk gjerne vedlegg 2. Deling av dokumentasjon/erfaringar/refleksjonar frå utprøvingsperioden på skulenivå. Bruk gjerne vedlegg 1: Delingsskjema Dialogseminar – deling på tvers av skulane (januar/februar 2017).
11
Arbeidsgrupper Gruppe 1:– Haddal skule – Ulstein ungdomsskule Gruppe 2: Ulsteinvik barneskule - PPT – Ulstein kompetansesenter Gruppe 3: Ulstein skule- Hasund skule
12
Førebudde oppgåver til samlinga i dag 1: Kvar skule drøftar i forkant av møtet kva delar av SA ein vil ha utbytte av å gjennomføre. 2: Tenk over og drøft på kvar eining kva ein ønskjer å oppnå med skulen/PPT si deltaking i VFL. Dette som grunnlagsarbeid for utarbeiding av lokale mål. 3: Tenk over og drøft på kvar eining korleis skulen/PPT kan arbeide etter «Dialogkonferansemodellen». Dette som grunnlag for etablering av lærande nettverk.
13
Roller: Ordstyrar/tidtakar Sekretær skriv i Padlet: https://padlet.com/vegard_gurskevik/Arbeidsmote13 09 Merk innlegget med kvar skule/eining sitt namn. https://padlet.com/vegard_gurskevik/Arbeidsmote13 09
14
Framgangsmåte: Med utgangspunkt i dei tre førebudde oppgåvene til i dag -Legg fram for dei andre på gruppa korleis/i kva grad ein ser føre seg å nytte Ståstadsanalysen/andre informasjonskjelder på eigen skule. -Gjer greie for kva målsetjingar skulen/eininga har for deltakinga i VFL (så langt). -Korleis de ser de føre dykk arbeidet med «Dialogkonferansemodellen». Korleis bør vi setje saman lærande nettverk etter dykkar syn?
15
Ressursar http://www.udir.no/laring-og-trivsel/vurdering/
16
Neste arbeidsmøte: Agenda: Elevane skal forstå kva dei skal lære og kva som vert forventa av dei (Prinsipp 1). Førebuing av fase 3 med aksjonslæring Dato: 30.09 kl 12.30- 14.30
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.