Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Rollen som instituttleiar/dekan Dekanskule 4

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Rollen som instituttleiar/dekan Dekanskule 4"— Utskrift av presentasjonen:

1 Rollen som instituttleiar/dekan Dekanskule 4
Torstein Steine IHA, UMB

2 Institutt for husdyr- og akvakulturvitenskap, Universitetet for miljø og biovitenskap, Ås
Totalt 160 tilsette Fungerer som ein kombinasjon av forskningsinstitutt og universitetsinstitutt Omsetning 2008: Midlar frå KD inkludert internhusleige mill Forskningsmidlar mill Totalt mill

3 Bakgrunnen min 1973-1985: Institutt for husdyravl, NLH
Førsteamanuensis i 1985 : Avlsforskar, avlssjef og fagsjef eksport i Geno (Geno = avlsorganisasjonen for Norsk Rødt Fe) Frå 1. juni 2008: Instituttleiar IHA

4 Om jobben som instituttleiar

5 Kva går jobben ut på? Bedrifts/organisasjonsleiar, men og mellomleiar
Fagleg ansvar Forskning Undervisning Kva betyr dette? Personalansvar Ha nok fagleg kunnskap Forstå forskarane Forstå studentane Nettverk utanfor institusjonen

6 Kva går jobben ut på? Mellomleiar Kontakt til universitetsleiinga
Delta i utforming av universitetet sin strategi Gjennomføra universitetet sitt opplegg Dette fører med seg: Mange møte Komitearbeid Rapportering

7 Personalstrukturen på
Fast vitskapleg personale Teknisk/adm. personale Midlertidig tilsette Forskarar, postdocar stipendiatar Personalstrukturen på institutt/fakultet

8 Utfordringar Lagånd – felles mål Gjensidig respekt
Fellesskap kontra individ – samarbeid Teamarbeid Personleg karriere Innsjå verdien av administrativt arbeid (forskarane)

9 Universitet/høgskular samanlikna med vanleg næringsliv
Meir uklar organisering, ikkje på toppen, men i produksjonen Fast tilsette er svært fast tilsette Midlertidig tilsette er midlertidige Ingen (eller få) er tilsette som avdelingsleiar/gruppeleiar Blanding av tilsette og valde leiarar

10 Universitet/høgskular samanlikna med vanleg næringsliv
Akademisk fridom er eit universitetsfenomen Kva betyr det? Vanleg oppfatning er at professorar skal kunna gjera nesten kva dei vil. Er det ikkje heller at fagfolk på universitet skal uttala seg på fagleg grunnlag utan påverknad frå t.d. politikarar?

11 Universitet/høgskular samanlikna med vanleg næringsliv
Korleis gi ordrar i eit universitetsmiljø? I næringslivet går dei gjennom avdelingsleiarane, men ikkje her Samtale, diskusjon og felles forståing er det beste. Kva når det ikkje fungerer? Resultatmål Krav med skriftlege avtalar Kva når heller ikkje det fungerer? Oppseiing???

12 Universitet/høgskular samanlikna med vanleg næringsliv
Universitet krev sin eigen leiarstil pga dei akademiske spesialitetane. Profesjonalisering av dette kan berre delvis bruka næringslivet som mal.

13 Universitet/høgskular samanlikna med vanleg næringsliv
Tenk om: Kombinasjonen med tydeleg og effektiv organisering frå næringslivet vert kombinert med den høge kvaliteten og iderikdomen til universitetsfolka Resultat: SUKSESS


Laste ned ppt "Rollen som instituttleiar/dekan Dekanskule 4"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google