Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug Internasjonalt selskap Hovedkontor i Toronto Canada 8 ansatte i Norge Selger via partnerkanal 800 kunder i Norge Aktiv brukerforening
Trio Enterprise – for tjeneste henvendelser Contact Center og sentralbord Utvikles i Stockholm Tilpasset nordiske forhold Platform uavhengig Tilpasset alle segmenter
Kommunikasjon til tjenester Håndter alle typer henvendelser E-post, SMS, chat, call back, faks, tele- marketing, voicemail. Besvare kundehenvendelser Enkelt å implementere og sette opp køer og tjenester Service grad Overvåkes med veggmonitorer og Windows applikasjoner Kunde og ansatt informasjon Integreres med CRM og ansatt databaser. Modulbasert løsning Standard protokoller, enkelt å utvide og vokse med Trio Enterprise Profesjonell sentralbordtjeneste Sentralbord for fast og mobile ansatte. Mobil integrasjon Integrasjon mot mobiloperatør, mobilklienter Lokasjonsuavhengig tjenester Jobb hvor du vil via remote oppkobling eller via mobil
Trio Enterprise en komplett løsning Contact Center Sentralbord Ringegrupper Alle kanaler Call - Back Ringelister Automatikk Innspilling Statistikk
Henvendelser fra alle kanaler i ett system Ett system for alle type oppgaver Effektiv arbeidsfordeling God service grad Tidsbesparende Styring på kostnader
Tjenester og brukere med lik funksjonalitet Nå kan du sette fravær på tjenesten I tillegg til skjema for tjenesten. Sett direkte I klienten, koble til en Exchange bruker og fraværsmarker i kalender, automatisk åpner køen når fravær går ut. Enkelt å sette opplest fravær for køen
Behandle sosiale medier Fordeles på kompetanse Styres til kompetanse Prioritere forskjellig Svar direkte Monitorer og varsle Statistikk og logg
Ny Chat klient … … … … … Legg inn chatt klienten på internett siden Du kan legge inn flere linker disse kan gå til forskjellige tjenester Sett “Check Open” slik at man ikke viser chatt når tjenesten ikke er betjent Motta Chatt oppgaver fra kø fordeles etter kompetanse. Sen forhåndsdefinert svar Send forhåndsdefinerte linker Koble Chat til agent eller tjeneste Send Chat log via e-post Kopier Chat innholdet Besvare anrop mens du betjener Chat ved å parkere samtalen Les tidligere Chat i oppgave log eller historisk statistikk
Lync Fraværsmarkering som tradisjonell PBX Possible not ready to GA
Automatisk tjenester Auto Agent Kunde tilfredshets undersøkelse Tekst til tale Kunde tilfredshets undersøkelse Automatisk kundebetjening purring/varsling Auto Attendant Stemme kontroll
Survey Survey report in Enterprise Statistics Display statistics per service to compare what customers think of different departments.
TM Management moduler for Mitel Katalog Auto command Spredenett Billing Statistikk Monitorering PBX monitorering
Spørsmål?
Kjetil Bakkeskaug Key Account Manager Kjetil.bakkeskaug@enghouse.com Mobil +47 97698388 Direkte +47 67830088 http://no.linkedin.com/in/bakkeskaug