Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Generisk nettstruktur inklusive CT-iq Offentlig Nett (ON) Bedriftsinternt Nett (BiN) CTI(opsjon)CT-iq Bedrifts LAN IN lev. LAN InnringerINleverandør(IN)Mobiloperatør(MO)
Advertisements

ICenas. iCenas – Raadhusgaten 4, 0151 OSLO – Telefon: – Faks: – E-post: COMPLETE INTRANET SOLUTION •MODULER.
Are you ready to take control?. Hvorfor oppgavehåndtering?  Kvalitet på utført arbeid  finne rett ansatt for oppgaven  Spare tid på oppfølging  Varslingsfunksjon.
Prosjekt samordnet kommunikasjon
Server  Server tjenester  Server hardware. Server tjenester  Fil/print  Database  Web  Applikasjon  Mail  Gruppevare  Terminalserver  På de.
Fritt valg av OS i Osloskolen  Litt historikk  En ny tid  Omfang  Innsikt 2.0  Tankeløsning  Applikasjoner  Noen fordeler og ulemper.
ProjectHelp vs. TimeEase
Av oss kan du forvente service og kvalitet Morgendagens løsning i nettskyen.
Hvordan kan Telenor og din Telenor-forhandler bistå gründere og småbedrifter og gjøre hverdagen din enklere?

CarWEB Pluss  forhandleren i fokus!  markedets beste løsning for adminsitrasjon av markedsaktiviteter  alltid i forkant av markedet  valgfrihet gjennom.
Uni Eiendom FDV Veien videre
BIS PP Maintenance Management System Infor EAM Enterprise Edition
Nyheter visma business
Det nye mobilmarkedet John Olve Andersen
Mobile portalløsninger (Internet Online Platform)
Service Requests. 2 Service Requests - Henvendelser •I modulen Service Requests kan du registrere henvendelser og følge med på status på eksisterende.
VELKOMMEN TIL WorkShop i grunnleggende Trio Admin
Go Mobile AS Mobile Løsninger Utvikling Consulting.
Velkommen til WorkShop Trio Statistikk
”… en ny måte å tenke kundebehandling på..” ”...tilgjengelighet som møter kundenes forventninger og overgår konkurrentenes evner!”
Intranettløsning for små og store organisasjoner.
System Center Configuration Manager 2007 Presentert av Thomas Lidahl Mørtsell og Carl Fredrik Krokstad.
Systemintegrasjon og strategi bak valgene hos UiA
Uninett telefonisystemer. © 2010 Avaya Inc. All rights reserved. Dagens løsning  Uninett sfærens telefoniløsninger fra Avaya er per i dag preget av mange.
Kontroll og overvåking av integrasjonsløsninger App Platt Conference – SOA & Integration Track Martin Rauan Gisle Åsberg Communicate Norge.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Opplæring for responsgruppeprogram.
PARLAY/OSA Referanser: Referanser Foredraget er i all hovedsak basert på to artikler. Disse kan finnes på:
Mer effektiv og lønnsom med Mamut Business Software
Workshop 5: Mobilt Ole Kristian Måge Marit Dalseg.
ARKMIN Server Geir Kjetil Hanssen SINTEF Tele og Data MARSIKT – INTRA – SHIPLOG II-møte 20 november 2001.
CarWEB BilNorge Pluss forhandleren i fokus! forhandleren i fokus! eksklusiv markedsbasis for merkeforhandlere eksklusiv markedsbasis for merkeforhandlere.
Velkommen til WorkShop Trio Enterprise Attendant for sentralbord
Selskap og Produkter Kontor i Stockholm, Oslo og København
TotalView Integrert PC Sentralbord System oversikt Sentralbord modul Klient modul Anropsflyt Exchange synkronisering Tilkobling.
1 Kap. 17 – Interactive computing How Information Technology Is Conquering the World: Workplace, Private Life, and Society Professor Kai A. Olsen, Universitetet.
ProffNett Total Mobilen med hussentral funksjonalitet.
Lojalitetssystem, Database
1 Kap. 17 – Interactive computing How Information Technology Is Conquering the World: Workplace, Private Life, and Society Professor Kai A. Olsen, Universitetet.
J2ME- og Web-basert Instant Messaging System. Oppgavebeskrivelse Selvstendig system J2ME- og Web-basert Internasjonalisering.
X10 webservices/IM -> mobilklient. Oppdragsgiver:
Building the One to One Enterprise - Personalizing products for developing customer communities’ Relationships between customer loyalty and interactive.
Misjon Isave skal tilby en “do-it-your-self” løsning til markedsførere for å etablere automatisert dialog mot markedet.
OPPGRADERING AV REQUEST TRACKER OG VIDEREFØRING AV PHP WEBSKJEMA.
JADE-LEAP AmbieSense er et EU støttet forskningsprosjekt. I dette prosjektet prøver man å integrere nye typer teknologi for bruk på mobile enheter I den.
Mobilitet Frank-Stener Andersen Business Development Manager
Norsk distributør og kompetansesenter innovaphone versjon 10: Samordnet kommunikasjon Unified Communication.
Tradebroker Reiseseminar Oktober 2011 Carl Wilhelm van Kervel Barth Direktør Salg & KAM.
Per-Christian Døhl Oslo, Telefonitjenester i SSB - Dialogkonferanse.
LINK MOBILITY LINK Mobility er den største tilbyderen av verdiøkende mobile tjenester i det nordiske markedet. LINK Mobility leverer komplette løsninger.
Velkommen til «TRIO FOR ALLE» Av: Tove Marie Isdahl-Engh.
Powered by: SMS Tjenester for Mobilt Bedriftsnett.
Velkommen til seminar og førjulsfrokost!
Velkommen til WorkShop Trio Statistikk
Bruk av TrioWeb uten å være Trio bruker Kort introduksjon
Status fellesanskaffelse av trygghetsskapende teknologi
...et helt nytt konsept for deg som bruker telefoni
Hva er det gode liv for universitetet eller høgskolen?
Use of ShipRep for Data exchange in the Port of Trondheim
Nye trender Vi skal se på Virtualisering ”Cloud computing”
“Datatal – din stemme” Copyright © 2011 Datatal AB. All rights reserved.
Didac - din kompetansepartner
Lokal økonomi-informasjon
Camilla Hall-Henriksen
Milestone.
EPiServer Connect for CRM
Kundesenter Direkte Undersøkelse av bruken av
Utskrift av presentasjonen:

Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug Internasjonalt selskap Hovedkontor i Toronto Canada 8 ansatte i Norge Selger via partnerkanal 800 kunder i Norge Aktiv brukerforening

Trio Enterprise – for tjeneste henvendelser Contact Center og sentralbord Utvikles i Stockholm Tilpasset nordiske forhold Platform uavhengig Tilpasset alle segmenter

Kommunikasjon til tjenester Håndter alle typer henvendelser E-post, SMS, chat, call back, faks, tele- marketing, voicemail. Besvare kundehenvendelser Enkelt å implementere og sette opp køer og tjenester Service grad Overvåkes med veggmonitorer og Windows applikasjoner Kunde og ansatt informasjon Integreres med CRM og ansatt databaser. Modulbasert løsning Standard protokoller, enkelt å utvide og vokse med Trio Enterprise Profesjonell sentralbordtjeneste Sentralbord for fast og mobile ansatte. Mobil integrasjon Integrasjon mot mobiloperatør, mobilklienter Lokasjonsuavhengig tjenester Jobb hvor du vil via remote oppkobling eller via mobil

Trio Enterprise en komplett løsning Contact Center Sentralbord Ringegrupper Alle kanaler Call - Back Ringelister Automatikk Innspilling Statistikk

Henvendelser fra alle kanaler i ett system Ett system for alle type oppgaver Effektiv arbeidsfordeling God service grad Tidsbesparende Styring på kostnader

Tjenester og brukere med lik funksjonalitet Nå kan du sette fravær på tjenesten I tillegg til skjema for tjenesten. Sett direkte I klienten, koble til en Exchange bruker og fraværsmarker i kalender, automatisk åpner køen når fravær går ut. Enkelt å sette opplest fravær for køen

Behandle sosiale medier Fordeles på kompetanse Styres til kompetanse Prioritere forskjellig Svar direkte Monitorer og varsle Statistikk og logg

Ny Chat klient … … … … … Legg inn chatt klienten på internett siden Du kan legge inn flere linker disse kan gå til forskjellige tjenester Sett “Check Open” slik at man ikke viser chatt når tjenesten ikke er betjent Motta Chatt oppgaver fra kø fordeles etter kompetanse. Sen forhåndsdefinert svar Send forhåndsdefinerte linker Koble Chat til agent eller tjeneste Send Chat log via e-post Kopier Chat innholdet Besvare anrop mens du betjener Chat ved å parkere samtalen Les tidligere Chat i oppgave log eller historisk statistikk

Lync Fraværsmarkering som tradisjonell PBX Possible not ready to GA

Automatisk tjenester Auto Agent Kunde tilfredshets undersøkelse Tekst til tale Kunde tilfredshets undersøkelse Automatisk kundebetjening purring/varsling Auto Attendant Stemme kontroll

Survey Survey report in Enterprise Statistics Display statistics per service to compare what customers think of different departments.

TM Management moduler for Mitel Katalog Auto command Spredenett Billing Statistikk Monitorering PBX monitorering

Spørsmål?

Kjetil Bakkeskaug Key Account Manager Kjetil.bakkeskaug@enghouse.com Mobil +47 97698388 Direkte +47 67830088 http://no.linkedin.com/in/bakkeskaug