Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

VELKOMMEN TIL WorkShop i grunnleggende Trio Admin

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "VELKOMMEN TIL WorkShop i grunnleggende Trio Admin"— Utskrift av presentasjonen:

1 VELKOMMEN TIL WorkShop i grunnleggende Trio Admin
Tips&Trix om Trio Directory Manager og Trio Admin CC

2 Tips om Trio Directory Manager
Kolonneoppsettet i DM (sentralprioritet, PBX…) Ta ut RAPPORT – veldig greit når man skal sjekke databasen/rydde. Brukerendringer – har man Web User, så KAN dette være nyttig (spes. om man ikke har noen form for synk..) Fremtidige oppdateringer (spes. om man ikke har noen form for synk..) Sekretær-rettigheter, om man benytter Web Assistant Voice Guide – ulike profiler om man har opplest fravær

3 ..flere tips om Trio Directory Manager
Gjøre endringer i Ekstrafelt for flere abonnenter samtidig (fra 4.x) Flytte flere abonnenter fra en avdeling til en annen samtidig Rydde i «rotete» Oppgaver og Tittler (skrevet på flere ulike måter….) Ikke gyldige tegn ved innmating av data: * \ / . , % Husk nytten av INFOTRE for å lagre informasjon/nummer til eksterne kontakter

4 ..enda flere tips om Trio Directory Manager
RettighetsGrupper (nytt 4.x) Rettighetsprofiler (nytt 4.x) Man kan styre hva de forskjellige adminstratørene for lov til å gjøre i systemet og også hvilke agenter, tjenester og skjemaer som administratørene har rettighet til å endre. F.eks om man skal få lov til å ’vise’,’endre’,’slette’ eller ’legg til’…når det gjelder en eller flere Tjenester/Agenter/Skjema osv…. ER DET NOE DU VIL SPØRRE OM I DM – SPØR I VEG !!! 

5 Tips om Trio Admin Opprette nye Agenter med ønskede Rettigheter og Kompetanser Innstillinger v/Ikke svar (Blir Pauset etter 17 sek som standard) Rettighet til å kunne Åpne/Stenge en Tjeneste ROLLE - lage en BACKUP f.eks.... Kopiere innstilliger om KOLONNER fra en Agent (også de i Adresseboka blir kopiert…) Tilbake til samme Agent (v/ikke svar eller opptatt) Koble til samme Agent (om samme kunde ringer tilbake innen et visst antall dager) Klientløs Agent – oppsett med flere «gyldige» telefonnumre som innlogging. Muligheter for valg om Automatisk eller Manuell innlogging.

6 …flere tips om Trio Admin
Skjema – unntak. ( i Trio vers. 4.x kan man tildeles rettigheter for KUN å gjøre dette f.eks.) Bruk Kundegruppe som Tjenestenavn – nyttig om man svarer for flere firma (kommuner, sykehus etc) Kategorisering av samtaler (for måling av spesielle henvendelser over en begrenset periode) Aktivering av dette CallBack – om det er aktuelt: Kan styre CallBack samtaler til en egen CallBack Tjenesten, som da kan ha egne ventetider (eventuelt lavere prioritert) Dette legges inn i Admin TAA_Callback.vts [<tjänstens ID>]. ER DET NOE DU VIL SPØRRE OM I ADMIN CC – SPØR I VEG !!! 


Laste ned ppt "VELKOMMEN TIL WorkShop i grunnleggende Trio Admin"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google