Vakt- og reservelisten for representanter

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Ny ordlyd på rapportene i avdelingen og nye rutiner for registrering av skyteaktiviteter For nye brukere: Du må først være registrert med en e-postadresse.
Advertisements

Hvordan lager du en konto (blir en Facebookbruker) ?
Hvordan bruke Lions medlemsregister?
Ebus Management Center En liten bruksanvisning for de enkleste funksjonene.
BraWeb Bestilling.
Abildsø skole - Eksamen 2014.
Brukerveiledning for gruppeledere
Kontoinnstillinger Slik kommer du til «Kontoinnstillinger»:
EVurdering Et webbasert system for elektronisk vurdering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av elektronisk system for vurdering av forskningssøknader.
Hvordan melde seg på skyteaktiviteter 1.For å kunne melde deg på skyteaktiviteter må du være godkjent av avdelingen som aktiv skytter. Før dette må du.
Interne forsinkelser ved legekontoret - årsaker og løsninger
Hvordan lager du en konto?
Foreldremøte om videregående skole
Slik kommer du til «Personverninnstillinger»: Logg inn på Facebook.
Slik kommer du til «Personverninnstillinger»: Logg inn på Facebook.
Last ned apper fra Google Play (Android) Åpne Internett på din enhet og søk deg inn på siden trykk på Play, som du finner på menylinjen.
Online Påmelding via ”Klubben Online” Dette er en påmeldingsløsning som kun kan brukes av administratorer av ”Klubben Online” som skal melde på utøvere.
BraWeb Bestilling. Bravida tilbyr nå BraWeb Bestilling.Dette er et web-basert system for arbeidsbestilling. Systemet er interaktivt og dynamisk, og gir.
Idrett valg av programfag til Vg3. • • Du får tilsendt brukernavn og passord på epost • Det er viktig at du forandrer passordet og at du husker hva du.
1 • Informasjonsmøte Lyngdal cup LYNGDAL CUP
Oppdatering for Windows Update Windows Update er viktige oppdateringer for din PC. Disse skal i utgangspunktet komme første tirsdag i hver måned, men de.
Idrett valg av programfag til Vg2. Du får tilsendt brukernavn og passord på epost Det er viktig at du forandrer passordet og at du husker hva du endret.
Musikk valg av programfag til Vg2. Du får tilsendt brukernavn og passord på epost Det er viktig at du forandrer passordet og at du husker hva du endret.
Musikk valg av programfag til Vg3. Du får tilsendt brukernavn og passord på epost Det er viktig at du forandrer passordet og at du husker hva du endret.
Gå til ditt dokument som ligger under arbeid (dokumentet har da status R for reservert) og klikk på fanen Rettigheter. Velg deretter Ny rettighet.
Innføring i bruk av Dashboard
Informasjonsmøte for 10. trinn 10. mars 2009 kl:18.30 – 19.30
Opplæring: Hvite Sider Søk i og bruk av Hvite Sider DatoVersjonForfatterGodkjent avEndringer utført André S. MathiesenTore Jo NilsenOpprettet.
Opplæring: Telefoni Endre PIN-kode DatoVersjonForfatterGodkjent avEndringer utført André S. MathiesenTore Jo NilsenOpprettet.
Hvordan lager du en konto?
Timesammedag ved RLS Hvordan fungerer det hos oss? Anneli Vorvik legesekretær Risvollan legesenter Trondheim.
Side 1 © Senter for statlig økonomistyring© Senter for statlig økonomistyring |Selvbetjening og arbeidsflyt Tillegg for ledere.
Yrkes- og utdanningsveiledning Plan for 10. trinn 2010/2011.
Helpdesk Ny kundefront Ovf - nett drift.
1 Innkommende utvekslingsstudenter. 2 Søknadsprosess Student søker gjennom vårt nettbaserte søknadsskjema Hovedkategorier: Erasmus/Bilateral - Fra partnerlærested.
Informasjon om bestilling av rom til avtalepris hos
Hallfordeling DFI Nye rutiner og kriterier. Rutiner hallfordeling Hallfordelingsansvarlig skal innhente de ulike gruppenes treningsbehov i hall og gymsal.
Logg deg inn på portalen som du pleier. Velg deretter Bibliotek i venstre kolonne.
ETwinnings vårkampanje Logg inn på skrivebordet.
1 Registrere deg med brukerkonto (engangsjobb) Skal du få tilgang til kurs, må du først etablere en brukerkonto. Klikk på ”Registrer deg”
Online løpssøknad via ”Klubben Online” For O-sesongen 2006 skal alle orienteringsgrupper søke om sine arrangementer via elektronisk søknadsskjema i ”Klubben.
Registrere bruker på MinIdrett
Mobilnummer Bypass-code applikasjon Loggin for første gang
Eksamensinformasjon Vg3
Veiledningsprosjektet Anne Eilen Temte rådgiver Helse- og sosialavdelingen Fylkesmannen i Østfold.
Lisa Utnem, Lektorprogrammets administrasjon Praktisk informasjon om uken.
8C Skoleåret
Skoleskyss i Nordland SkyssWEB introduksjon Foto: Gro Eli Stoltenberg.
Lisa Utnem, Lektorprogrammets administrasjon Praktisk informasjon om uken.
Informasjonsmøte for bachelor i portugisisk. Å studere ved UiO Ansvar Still forberedt, jobb jevnt Heltid = 37,5 timer.
Velkommen til foreldremøte for lynghumlene høsten 2016.
Juninytt Da har vi sagt farvel til mai og ønsket juni velkommen! Mai har vært preget av mange gode fellesopplevelser, og mye kjekk lek inne og ute. Vi.
Lær å opprette den elektroniske ID-en MinID
Lær å logge inn til offentlige tjenester med MinID
Oversikt parkeringsrutiner, Fossum
Informasjon om Avansert hjemmesykehus for barn
En fylkesmanns refleksjoner om beredskap og samvirke ved overgang til nye regioner Klikk for å legge inn navn / epost / telefon.
Digital postkasse Offentlige tjenester på nett
Skøyenåsen skole Foreldremøte 9 og 10.trinn Tirsdag 5.september 2017.
Nasjonal konferanse om tolking i barnevernet
"Tjuvstart på videregående" FORELDREMØTE FORSERT LØP 30.MAI 2018
Lær å logge inn til offentlige tjenester med MinID
Informasjonsmøte for italiensk (bachelor og årsenhet)
Lars Sletten Utdanningsetaten i Oslo
Søknad til Videregående
Gå til – Klikk på «lag konto».
Foreldremøte SFO høsten 2019
Informasjonsmøte for italiensk (bachelor og årsenhet)
Utskrift av presentasjonen:

Vakt- og reservelisten for representanter Fylkesmannen i Oslo og Akershus Elise Marie McCourt rådgiver Elise Marie McCourt, fmoaemm@fylkesmannen.no

Fylkesmannen overtar ansvaret for vakt- og reservelisten 29. juni 2015 Det innebærer: Hoved- og reservelisten settes opp og administreres av Fylkesmannen Alle henvendelser vedrørende vaktlistene skal rettes til Fylkesmannen (inkludert endring av vakter) Klikk for å legge inn navn / epost / telefon

Vakt- og reservelisten Vaktlistene vil åpnes 8. juni 2015 klokken 17:00 Lenke til vaktlistene sendes til alle representanter på e-post Alle representanter skal ha fått tilsendt e-post med nytt passord og vil kunne logge seg inn i Supersaas for å reservere vakter Det er mulig å reservere vakter i perioden 29. juni 2015 til og med 4. oktober 2015 Klikk for å legge inn navn / epost / telefon

Hovedvaktlisten – rutiner og retningslinjer Alle representanter kan sette seg opp på inntil to vakter per måned Hovedvaktlisten vil stenges onsdag 10. juni 2015, kl. 15:00, da kan ingen endringer gjøres Representanter som fått godkjent unntak fra maks fire representantoppdrag i transittfasen vil få mulighet til å reservere eventuelle gjenstående vakter Representanter som er satt opp på vakter på hovedvaktlisten forplikter seg til å være tilgjengelig på telefon og stille opp på registrering hos Politiets utlendingsenhet innen to timer. Merk at politiet gjerne ringer deg dagen før selve vakten som følge av logistikk. Klikk for å legge inn navn / epost / telefon

HOVEDVAKTLISTEN Hverdager (unntatt tirsdag) Tirsdager Lørdag Søndag Tidligvakt: 08:00-16:00 Tidligvakt 1: 11:00-16:00 10:00-15:00 Mellomvakt 1: 12:00-20:00 Tidligvakt 2: Hel dag 1: 1 11:00-20:00 Hel dag 1: 10:00-19:00 Mellomvakt 2: Tidligvakt 3: Hel dag 2: Kveldsvakt: 15:30-23:00 14:00-20:00 13:00-19:00 Klikk for å legge inn navn / epost / telefon

Reservelisten – rutiner og retningslinjer Alle representanter kan sette seg opp på valgfritt antall vakter Unntaket er tidspunkt hvor man er satt opp på hovedvaktlisten Reservelisten er som hovedregel åpen, slik at man kan endre egne reservasjoner og sette seg opp på nye vakter Men, reservelisten stenges hver fredag klokken 10:00 og man kan da ikke endre vakter for den påfølgende uken Representanter som er satt opp på reservelisten forplikter seg til å være tilgjengelig på telefon. Merk at som følge av logistikk ringer politiet gjerne dagen før din oppsatte vakt Hovedregelen er at hver representant kan påta seg maks fire løpende oppdrag i transittfasen. Dersom du mener at du har kapasitet kan du søke Fylkesmannen om unntak. Klikk for å legge inn navn / epost / telefon

RESERVELISTEN Hverdager Lørdag Søndag Dag: 08:00-16:00 Hel dag: 11:00-20:00 Hel dag: 10:00-19:00 Hele dagen: 08:00-23:00 Kveld: 15:30-23:00 Natt beredskap: 23:00-08:00 20:00-10:00 19:00-08:00 Klikk for å legge inn navn / epost / telefon

Spørsmål om vakt- og reservelisten: Kontaktinformasjon Beredskapstelefon og e-post for henvendelser som haster utenom kontortid: fmoaemaberedskap@fylkesmannen.no 45 84 26 85 Spørsmål om vakt- og reservelisten: Elise Marie McCourt, tlf. 22003775 eller fmoaemm@fylkesmannen.no Klikk for å legge inn navn / epost / telefon

En liten innføring i Supersaas Klikk for å legge inn navn / epost / telefon

Reservasjon bekreftet

For å endre vakter

Spørsmål? Elise Marie McCourt, fmoaemm@fylkesmannen.no