Olav H. Hauge: Les Lu Chi og lag eit dikt. (Frå diktsamlinga Spør vinden.)

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kunnskapsløftet og fysisk aktivitet: Kompetanseutvikling i skolen
Advertisements

Utvikling av samiske bibliotektjenester I lys av bibliotekmeldinga.
Ta biblioteket i bruk ! Skap oppmerksomhet rundt lesing og litteratur
Dialogmøte med biblioteksjefene februar – mai 2011 Oppsummerte fokusområder.
Aajege Samisk språk- og kompetansesenter på Røros
Det digitale læringsmiljø – for alle?
Kurskvelder for støtte- og fritidskontakter Kveld 2 Tema: Aktiviteter – hva gjør vi sammen og hvem bestemmer?
Samarbeid folke- og skolebibliotek v/ biblioteksjef Guri Sivertsen Haugan, Levanger bibliotek Skal si litt om hva vi har gjort i Levanger, og hva vi.
Samhandlingsreformen og nasjonal strategi for habilitering og rehabilitering Møteplass: Allmennhelse 13. Mai 2009 Mette Kolsrud forbundsleder.
Bibliotekreform 2014 Utfordringer for kommunene
Statens senter for arkiv, bibliotek og museum Bibliotekreform 2014 INNHOLD OG TJENESTER.
Kompetansekartlegging
Statens senter for arkiv, bibliotek og museum Strategier for gjenbruk av kulturinformasjon fra arkiv, bibliotek og museer Tone.
Bibliotekreform 2014 Innhold og kommentar Skei, Bibliotekreform 2014 Innhold og kommentar til bibliotekreforma Dagskonferanse Skei 29. januar.
NY GIV FOR SKOLEBIBLIOTEKET STEINKJER 1. DESEMBER 2004 Jeg har en drøm I have a dream (Martin Luther King) Biblioteket skal være hjertet på skolen.
Levanger kommune - Levanger bibliotek – Driftskomiteen Folkebiblioteket anno 2008 Hva er det?
UFD Den kulturelle skolesekken Helge Ole Bergesen, Konferansen “Museenes plass i de kommunale planene”
VURDERING FOR LÆRING VFL SAMLING NAMSOS.
BIs bibliotekmodell ved bibliotekdirektør Dagmar Langeggen Åpning biblioteket ved BI Trondheim, 11. november 2008.
Det flerspråklige bibliotek – mer enn en boksamling!
Biblioteket – et lærested, et værested, et gjørested Av Tone Moseid Seniorrådgiver, ABM-utvikling
Strategiprosess Allmøte SAM desember 2011 DJ
Entreprenørskap i lærarutdanningen
Folkebibliotekene vil: - være omstillingsdyktige - gi bedre tjenester til alle innbyggerne - demokrati -sosial utjevning.
Val324 Lokalsamlinger og lokalhistorisk materiale Tor Sveum Forelesning fredag 5. november 2004: ABM-U Statens senter for arkiv, bibliotek og museum.
Bibliotekutvikling og Aleph i Norge Bibliotekfaglige og -politiske saker København, 2003.
HORDALAND MUSIKKRÅD Konferanse for lokale musikkråd Bergen, 12. – 13. mars 2010.
Fortell meg! Nordisk konferanse om samarbeid mellom bibliotek og voksenopplæring 12. og 13. januar 2012 Hilde Henriksen, Renate Grytnes, Hilde Ditmansen.
Litteraturhus Nord-Trøndelag – en distriktsløsning Ved Terje Sørvik, fylkesråd for regional utvikling.
Bruk konserten! - en praktisk inspirasjonsbok om:
Hvordan kan skolene og DKS samarbeide for å løfte fram kunstfagene v/ Kirsti Saxi.
Marianne Larsen ABM-utvikling Sekretariatet for Den kulturelle skolesekken St.meld nr. 8 Kulturell skulesekk for framtida.
IKT i undervisningen Science camp Halmstad 12. april 2011 Torgeir Selle.
Glomdalsmuseet som formidler av vårt kulturelle mangfold.
LOKALT KULTURLIV Offentlig, frivillig og privat Hånd i hånd OG hver for seg?
Universitets- og høgskolebibliotekene i kunnskapssamfunnet Randi E. Taxt Bibliotekmøtet på Hamar
Kva er vår oppgåve i Bømlo?
BIBLIOTEKSTRATEGI FOR BUSKERUD BLI KJENT MED FYLKESBIBLIOTEKET, 15. JANUAR 2015.
2003 Det utdanningsvitenskapelige fakultet Institutt for spesialpedagogikk Tilpasset og inkluderende opplæring Jorun Buli Holmberg TILPASSET OG INKLUDERENDE.
Hardangerbiblioteka. Målsetjingar Å gi brukarane av biblioteka i Hardanger eit betre tilbod. Best mogeleg bruk av den samla kompetansen ved biblioteka.
Kulturlov Norsk kulturforum 21. April Norsk Kulturforum - NOKU Synliggjør kulturområdet. Representerer hele kulturfeltet. Har innflytelse på kulturpolitikk.
Spesialpedagogiske utfordringar. TV sin rolle Oppleving av at elev ikkje får tilfredstillande utbytte Oppmelding, utrgreiing VedtakOrganiseringKvardagen.
Dagens og morgendagens norskundervisning – for alle? SPRÅKDAGEN 2008: NORSK FOR ALLE? Else Ryen Institutt for nordiske og lingvistiske studier, UiO / Nasjonalt.
Strategisk planlegging
Jostedalen – naturleg aktiv Marifjøra 15. september 2010.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
Kulturstien Om fag og praksis i førskulelærarutdanning og barnehage.
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
Blasfemilovgivning. Bibliotek er møtested, integrering.
HEILT EKTE. «Ung meistring i vill vestlandsnatur» - Espen Bruun- HEILT EKTE.
Velkommen til samling for regionsledere Nyheter fra Utdanningsdirektoratet (skoleutvikling, etter- og videreutdanning): Ungdomstrinnsatsning Mulig videreføring.
Kulturetaten/Nordland fylkesbibliotek Nordland fylkesbibliotek Elevane skal ha tilgang til skolebibliotek (Opplæringslova §9.2) Skolen skal ha skolebibliotek.
Finnmarksfakultetet – ambisiøs, raus og nær! Strategi for Finnmarksfakultetet, UiT Norges arktiske universitet,
Kulturkonferanse april 2016 Den kulturelle skulesekken Nasjonal satsing for profesjonell kunst og kultur til alle skuleborn Samarbeid.
Bibliotekplan for Troms Biblioteksjefmøtet 2011 Levanger, 8. juni.
1. Bruk konserten! - en praktisk inspirasjonsbok om: 2 Samspillet mellom opplevelse og læring Samspillet mellom kunst og pedagogikk Samspillet mellom.
« Små scener « Presentasjon biblioteksjefmøte Stjørdal
Bibliotekdagane Sogndal, Siri Ingvaldsen.
HiSF og pedagogisk entreprenørskap
Og om NRK sitt ansvar i kriser
Planlegging av biblioteka som møteplassar:
Status for arbeidet med ny kulturmelding - en løypemelding.
Hvor er vi nå og hvor vil vi?
Fusa ungdomsråd Folkehelseseminar Handlingsplan 2017.
Den kulturelle skolesekken
Ашық сабақ Тақырыбы: Отан туралы М.Мақатаев
Regional plan for kultur
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
Utskrift av presentasjonen:

Olav H. Hauge: Les Lu Chi og lag eit dikt. (Frå diktsamlinga Spør vinden.)

BIBLIOTEKET SOM KULTUR- OG LITTERATURFORMIDLER

BIBLIOTEKREFORM 2014 Hovudsatsingar samla innafor 3 område: MÅLOMRÅDE 1: INNHALD OG TENESTER MÅLOMRÅDE 1: INNHALD OG TENESTER MÅLOMRÅDE 2: STRUKTUR OG ORGANISERING MÅLOMRÅDE 2: STRUKTUR OG ORGANISERING MÅLOMRÅDE 3: KOMPETANSE OG FORSKING MÅLOMRÅDE 3: KOMPETANSE OG FORSKING

MÅLOMRÅDE 1: INNHALD OG TENESTER Utvikle og tilby digitalt innhald og nettbaserte tenester Utvikle og tilby digitalt innhald og nettbaserte tenester Fremje biblioteka som ressurser for læring og for kultur- og litteraturformidling Fremje biblioteka som ressurser for læring og for kultur- og litteraturformidling

Fremje biblioteka som ressurser for læring og for kultur- og litteraturformidling Naudsynt kvalitet Gjerast lett tilgjengeleg 2008: År for Interkulturell dialog Litteraturformidling og lesestimulering- IKT SAMARBEID MED DEN KULTURELLE SKOLESEKKEN Lokalhistorie –ABM-samarbeid

Strategier og tiltak program for litteraturformidling program for litteraturformidling Nasjonale midlar til produksjonsstøtte og litteraturformidling i DKS Nasjonale midlar til produksjonsstøtte og litteraturformidling i DKS Styrke ABM som lokalhistoriske sentre Styrke ABM som lokalhistoriske sentre Styrke/utvide dei offentlege innkjøpsordningane Styrke/utvide dei offentlege innkjøpsordningane Styrke biblioteka som bidragsytarar til inkludering, integrering og kulturelt mangfald Styrke biblioteka som bidragsytarar til inkludering, integrering og kulturelt mangfald Styrke fengselstenesta Styrke fengselstenesta

AKTUELLE STRATEGI-OMRÅDER Biblioteka skal bidra til leselyst og lesedugleik gjennom aktiv kulturformidling Biblioteka skal tilby eit breitt spekter av litteratur og andre kulturuttrykk Styrke biblioteka som bidragsytarar til innkludering, integrering og mangfald ABM-institusjonane skal styrkje lokal identitet gjennom formidling av lokalhistorie.

Prosjekt Vidsyn MÅL: Styrke biblioteka som bidragsytarar til inkludering, integrering og mangfald (MÅL: Biblioteka i Hordaland skal vere fleirkulturelle institusjonar) Del I: Velkommen inn-prosjekt / grunnpakke for mottak av nye nordmenn på biblioteket Del I: Velkommen inn-prosjekt / grunnpakke for mottak av nye nordmenn på biblioteket Del II: Nye impulsar – ( profilering av det fleirkulturelle Noreg – for nordmenn) Del II: Nye impulsar – ( profilering av det fleirkulturelle Noreg – for nordmenn) Del III: Fellesskap – ( biblioteket som fysisk og virtuell møteplass) Del III: Fellesskap – ( biblioteket som fysisk og virtuell møteplass)

Prosjekt BIBSKOL MÅL: Biblioteka skal bidra til leselyst og lesedugleik gjennom aktiv kulturformidling (Mål: Biblioteka i Hordaland skal drive aktiv litteraturformidling av høg kvalitet.) Eit kombinert kompetanseutviklings- og praktisk formidlingsprosjekt Eit kombinert kompetanseutviklings- og praktisk formidlingsprosjekt Utgangspunkt: Formidlingsoppgåve Utgangspunkt: Formidlingsoppgåve Arbeidsform: Heimestudie /samlingar / praktisk utprøving Arbeidsform: Heimestudie /samlingar / praktisk utprøving Resultat: ”Kokebok” – formidlingsforum Resultat: ”Kokebok” – formidlingsforum

Biblioteka skal tilby eit breitt spekter av litteratur og andre kulturuttrykk Utvikling av det ikkje-boklege tilbodet I: Oppbygging av audiovisuelle samlingar i Hordaland. Eit samarbeidsprosjekt mellom BOB og regionar i Hordaland. Sirkulasjonssamlingar / fellessamlingar/medieval I: Oppbygging av audiovisuelle samlingar i Hordaland. Eit samarbeidsprosjekt mellom BOB og regionar i Hordaland. Sirkulasjonssamlingar / fellessamlingar/medieval II: E-bok2 -MP3-prosjektet – eit ungdomsprosjekt II: E-bok2 -MP3-prosjektet – eit ungdomsprosjekt