Kjente brukersteder med høye rabatter Fordelsguide i høy kvalitet, med kort og lommeguide Lang gyldighet på alle fordelene (1. november 2010)

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Velkommen til Forever 1. Velkommen til Forever Living Products forretningspresentasjon (Taleren presenterer seg)
Advertisements

Kjøpte produkter - Rabatter - Budsjett 3 moduler som er integrert i SuperOffice Påfølgende bilder vil vise en enkel forklaring og noen skjermdumper om.
EN LITEN JULE HILSEN FRA LAR-NETT NORGE
Prisopplevelsen som konkurransefortrinn (Fredriksen kap. 4)
ASKER SKIKLUBB VOLLEYBALL Treningsavgift/dugnad våren 2014
Nasjonal dugnadskampanje 2012 – En veskeholder som gleder.
Ditt Nye Shoppingsenter På Internett
”Et felles løft for breddeidretten i Stavanger”
Salg av toalettpapir og tørkeruller
Husk Statoilkoppen med 2011-lokk
Velkommen til Forever 1. Velkommen til Forever Living Products forretningspresentasjon (Taleren presenterer seg)
Marketing Mix Kjetil Aukland - BI Kristiansand
Handel, priser og forbrukerrettigheter
Advokatforsikring som ny fordel for medlemmer av Industri Energi Først ute igjen!
Velkommen til Butikkråd. Bakgrunn •Bakgrunnen for at Coop har valgt å opprette Butikkråd er for å bidra til å øke butikkens lokale konkurransekraft og.
Forretningsidé Vil du være med på den nyeste moten og gjerne før de andre, så er Blend og BlendShe stedet for deg. Her finner du unike og moteriktige.
Hvorfor mister vi gjester?
PROSJEKT FREDAGSKAFFE
American Express – Ny medlemsfordel i YS
Finansiering og risikodekning
Formålet med produktkalkyler
Patterns (mønstre) Patterns er erfaringer Patterns er best-practices Patterns er how-to Patterns er velkjent design Larman: ” ’new Pattern’ is an Oxymoron”
GRASP General Responsibility Assignment SP GRASP er et hjelpemiddel for å lære om OD GRASP er retningslinjer for å fordele og tildele ansvar mellom klasser.
NFF avdeling Telemark 2004 Overordnet målsetning 2004.
Bønder støtter bønder! Bondelaget samarbeider med Utviklingsfondet om landbruksprosjekt i Malawi Du og ditt lokallag kan bidra med viktig støtte til.
♥♥ Verv en bridgevenn ♥♥ Stor kampanje til høsten – vi løfter i flokk Alle verver én Trivelig å verve noen vi kjenner - sjansen øker for at de nye vil.
Tilbud/Ordre Et tilbuds system som hjelper deg med salgs prosessen.
NULL TULL VÅRRULL UB .
Presidentkandidat Ove Bråland Sætre med...
Camping Card Scandinavia
Forelesning i mikroøkonomi.
Kampanje tilbehør juni/juli Sommeren er vår viktigste tid for tilbehørsalg. Vi ligger litt bak budsjett, men det endrer seg nå Det er laget 3 bundler.
Pakker I Microflex. Pakke Hva mener vi med en pakke? Abonnement (fungere som en serie) Kobling av enkeltforestillinger.
Misjon Isave skal tilby en “do-it-your-self” løsning til markedsførere for å etablere automatisert dialog mot markedet.
Visit Trondheim (Trondheim Aktivum) Tilreisende –Turister –Forretningsreisende –Weekend-shoppere Idrettsklubber CITY CARD.
Industri Energi i ESS / SODEXO / NOC. GRUPPELIV, UFØRE OG ULYKKE FOR FAMILIE Medlem:( G = kr ) Død uansett årsak8 G ( kr ) Avtrappes med.
NØDHJELPSPAKKE, SOMALIA – 200 KR Hva betyr egentlig 200 kroner til TV-aksjonen - når det er 43 millioner mennesker på flukt? Mange givere legger 200 kroner.
4A NØKLEBY SKOLE. KICK OFF! 31.MARS STARTET VI BATTERIJAKTEN VÅR MED EN KICK OFF I KLASSEROMMET. VI HADDE BRAINSTORMING OM HVA VI KUNNE GJØRE FOR Å SAMLE.
Økonomiske systemer En markedsøkonomi er en økonomi der bedriftene bestemmer hva de vil produsere, produksjonen selges til forbrukerne, og forbrukerne.
Utfordringer Madla FK er en klubb i sterk vekst, og trenger NYE inntektskilder som setter oss i stand til å bli den ledende klubben i området. I Madlaområdet.
Women Business Network Vestfold Women business Network (wbn) er et nettverk for kvinner i Vestfold. Nettverket skal støtte og inspirere kvinner; som ansatt,
Årsmøte sak 6B - felles PRO Felles PRO Styremøtet besluttet å fremme forslag til årsmøtet om å gå inn.
Selge en idé eller et produkt. Målsetting Oppgi ønsket målsetting Bruk flere punkt om nødvendig.
Merverdiavgift. Hva er merverdiavgift? Merverdiavgift er en avgift (penger) man betaler til staten ved salg av varer og tjenester Beregnes som % av salgspris.
Modulvegger skal fremstå som den mest profesjonelle aktøren innenfor fleksible modulvegger og modulhimlinger til næringsbygg Vår visjon!
Norsvinskolen Påmeldingskjema Eierinsemineringskurs
Gruppe- og bedriftssalg
Kapittel 3: Psykologiske effekter av merkeverdi på kundene
Konferansesalg Vedisalg Call-team Innhold.
Anbefale en strategi Ideer for morgendagen.
Grunnleggende salgsteknikk
På jakt etter havets storvilt
Salgsamtalen Innesalg.
Støtt Idretten i Stavanger og samtidig støtt deg selv!
Ukens menyen finner du på Dagens middag Ukens menyen finner du på
Styrevedtak sak 2011/3533, 29/6-11.
Hvordan bestille? Se baksiden
Kontingent Kontingent Enkeltbedrifter*) filialforetak/konsern
Peter Møllers vei 4D 0585 Oslo Tlf
Trudvangveien 6B 0364 Oslo
LOfavør Ung - bankprodukt Gjelder fra 15. juli 2015
Flere lesere, flere muligheter
ScoringsKlubben 2018.
Kapittel 12 Prissetting Læringsmål
Kapittel 15 Produktvalg Læringsmål:
Kapittel 13 Prissetting Forklare hva som menes med kundeverdi
Bjerregaards gate Oslo
Klubbutviklingskomiteen
Formålet med produktkalkyler
Velkommen til en hyggelig handel
Utskrift av presentasjonen:

Kjente brukersteder med høye rabatter Fordelsguide i høy kvalitet, med kort og lommeguide Lang gyldighet på alle fordelene (1. november 2010) Pris gjennom foreninger kr. 200,- (ordinær pris kr. 299,-) ENJOY BONUSGUIDEN

Salg gjennom foreningens medlemmer: –Venner og familie –Kollegaene på jobben –Nærmeste nabo –Mammas ”symøte” –Gi den bort i gave –Anbefalt salg per medlem; 2-5 stk. HVORDAN SELGE?

Høy fortjeneste til foreningen Ingen risiko: – Ingen utlegg i forkant av salg – Full returrett av usolgte guider Kunden får mye igjen selv – Støtter ikke bare foreningen. VINN-VINN-SITUASJON

Informasjonsbrev til alle som skal selge Regneeksempel (hva sparer man ved bruk) Lister til ansvarlig