Reservasjonen er fullført

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Blogg En blogg kan sammenlignes med en nettbasert dagbok. Her kan du publisere tekst, bilder, videoer. Leserne kan kommentere det du har skrevet i din.
Advertisements

Reisefot På Gir oversikt og sikrer deres rutiner.
Slik bruker du vår nettbutikk!
HVA ER ?.
Hvordan lager du en konto (blir en Facebookbruker) ?
Demo av portalen LOG - Leverandørnett Olje og Gass.
Hvordan bruke Lions medlemsregister?
YouTube Amerikansk nettside Gratis Video og musikk
Internett for nybegynnere
Ebus Management Center En liten bruksanvisning for de enkleste funksjonene.
Antalis-HQ BRUKERVEILEDNING FOR BESTILLINGER. Antalis, Europas ledende distributør av papir, emballasjeløsninger og dekor & display produkter, presenterer.
Logg inn med ditt brukernavn og passord. Glemt passord?
Registrering 1.åpne din Galaxy. 2.trykk på Programmer som du finner oppe til høyre på skjermen. 3.trykk på ikonet Samsung App. 4.når du kommer inn på siden.
GoOnline publisering Hvordan komme i gang med GoOnline. Denne presentasjonen tar deg steg for steg gjennom oppsett av nettsted med bruk av GoOnline Proffesional.
Opprett avansert nyhetsbrev Oppgave: Opprette et nyhetsbrev med flere underliggende sider. Underliggende sider vil vises med tittel, ingress og ingressbilde.
BraWeb Bestilling.
Tilpasset fremvisning i PowerPoint
Kontoinnstillinger Slik kommer du til «Kontoinnstillinger»:
1 Brukerveiledning for løpssøknad på internett. 2 Hvem skal søke via elektronisk løpssøknadsskjema ? Alle o-grupper som skal arrangere kretsløp, skal.
Kontoinnstillinger Slik kommer du til «Kontoinnstillinger»:
Hvordan melde seg på skyteaktiviteter 1.For å kunne melde deg på skyteaktiviteter må du være godkjent av avdelingen som aktiv skytter. Før dette må du.
Hvordan lager du en konto?
Bruke Gmail 3a Gmail er et e-postprogram.
Oppdatere innstillinger for profil og personvern Trykk deretter F5, eller klikk Lysbildefremvisning > Fra begynnelsen for å starte kurset. Klikk Aktiver.
Intranett: Hvordan komme i gang
Lage e-post med bilde som vedlegg
Veiledning for firmakunder
HVA ER ?.
Begrenset redigering “Klubbjournalister” For web ansvarlig klubb.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Delegate-opplæring. Mål I denne opplæringen lærer du hvordan du kan: •Konfigurere representanttilgang med Outlook •Konfigurere.
Forsiden til som du møter førstwww.pssi.no.
Veiviser for utfylling av elektronisk innkjøpsanmodning
Microsoft ® Lync ™ 2010 Opplæring for direktemeldinger og tilgjengelighet.
Klikk Aktiver redigering i meldingsfeltet.
Gerica på ny plattform Oppdatert
Hva er Fronter.
Gå inn på denne internettadressen:
Arena Helse – Prosjekt St.Olav PC hjelp. 2 Starte Microsoft Outlook første gang Når du starter Outlook første gang får du opp et skjermbilde som vist.
Tittel på presentasjonenSide Portal for leder En leder vil finne sine oppgaver fordelt på 2 mappekort Mappekortet Leder selvbetjening tilsvarer.
Hvordan lager du en konto?
Bruk av iPad. Bruk av berøringsskjerm Det anbefales å bruke fingrene eller en digital penn, IKKE bruk skarpe gjenstander da det kan ødelegge skjermen.
Blogging med Google Blogger
1 Brukerveiledning for Klubben onlines medlemsarkiv – en enkel innføring.
Nytt kursadministrasjonsverktøy. Internettsidene for potensiell deltager.
Komme i gang med BIBSYS På bibliotekets hjemmeside bruker vi denne linken til BIBSYS.
Komme i gang med BIBSYS På bibliotekets hjemmeside bruker vi denne linken til BIBSYS.
Booking av flyreiser med avtalekode på www. norwegian
Basware Purchase Management
Hvordan kan foreldre bruke de vangligste funksjonene i Itslearning.com
Finne og gå til et chatterom Bruk søk i Lync til å finne rom som du har tilgang til. 1.I hovedvinduet i Lync klikker du kategorien Chatterom. 2.I søkeboksen.
KONFIDENSIELT. Distribusjon bare til partnere i henhold til avtalen om taushetsplikt. Microsoft gir ingen uttrykte eller underforståtte garantier. © 2012.
Informasjon om bestilling av rom til avtalepris hos
BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell:
Hurtigreferanse for © 2013 Microsoft Corporation. Med enerett. Startskjermen i Lync Startskjermen i Lync inneholder fliser i huben til venstre, som du.
Lync-møter Bli med i Lync-møte Planlegge et Lync-møte
© 2012 Microsoft Corporation. Med enerett. Legge til en kontakt Din kontaktliste forenkler kommunikasjonen, og du ser tilstedeværelses- og kontaktinformasjon.
Online løpssøknad via ”Klubben Online” For O-sesongen 2006 skal alle orienteringsgrupper søke om sine arrangementer via elektronisk søknadsskjema i ”Klubben.
Hurtigreferanse for © 2012 Microsoft Corporation. Med enerett. Lync Web App Bli med i et Lync-møte med PC-lyd Hvis du ikke har Lync 2013, kan du bli med.
1 BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell: 1.Opprette anmodning/bestilling (denne presentasjon) 2.Godkjenne bestilling (egen presentasjon) 3.Utføre.
Komme i gang med Windows Store-appen Lync Lync 2013.
KONFIDENSIELT. Distribusjon bare til partnere i henhold til avtalen om taushetsplikt. Microsoft gir ingen uttrykte eller underforståtte garantier. © 2012.
23. Spillere For spillere i Postenligaen og 1.div.
Klubbjournalister Haslum IL, Håndball. Hva kan du gjøre? Artikkler Du kan lage og publisere artikler på de områder du har tilgang til. Artiklene vil komme.
WEB BOOKING INSTRUKSJONER. OPPRETT EN WEBPROFIL Klikk Logg inn trykk på Bli medlem. Fyll i dine personlige opplysninger og velg fortsett. Har du et Nordic.
Otra Web-Shop - Quick Guide
Lær å bruke Norge.no – veiviseren til offentlige tjenester på nett
Brukerveiledning for Agenter i Doffin
Web booking instructions
Gå til – Klikk på «lag konto».
Utgiftsrefusjoner Høgskolen i Østfold
Utskrift av presentasjonen:

Reservasjonen er fullført Hurtigveiledning for selvbooking Komme i gang Få tilgang til bestillingsverktøyet ved å gå til: www.egencia.no Klikk øverst til høyre på hjemmesiden til VIA Egencia. Sign in Skriv inn e-postadressen din i feltet Brukernavn. Skriv inn passordet ditt i feltet Passord. Klikk på Logg på. Velg side Bestill reiser Fra kategorien Reiser velger du mellom Fly, Tog, Hotell og Bil. Når du har valgt reiseform kan du begynne å søke etter tilgjengelige alternativer og bestille reiser. Velg siden du vil vise, fra Reiser, Min profil, Reiseverktøy. Kategorien Hjem inneholder både reisenyheter og informasjon om både bestilte og gjennomførte reiser. TITTEL Bestille flyreiser Søkeside: Angi hovedreisende, antall reisende, og velg reisetype (tur/retur, enveis eller rundreise). Velg reiserute - flyplass for avgang og retur får du frem ved å skrive inn de første tre bokstavene i reisemålet. Du kan velge å inkludere nærliggende flyplasser. Du kan også bruke ulike kriterier for å begrense søket. BESTILLE TUR/RETUR-REISE Side for utreise: Alle tilgjengelige flyreiser som samsvarer med forespørselen din, vises. Oversiktsmatrisen over søkeresultater viser de lavest tilgjengelige billettprisene sortert etter flyselskap og antall stopp. Du kan enten velge en flyreise/tidsplan eller en bestemt billettpris. Når du har valgt en avgangstid eller en billettpris i det grå feltet under hver flyreise, klikker du "Velg”, og returavgangene kommer frem. Side for hjemreise: Alle flyreisene vises i forhold til valgt utreise. Du velger bare hjemreisen på denne siden. Alternativt går du tilbake til forrige side eller starter et nytt søk. Prisside: Du kan vise laveste tilgjengelige pris etter restriksjonsnivå og kabinklasse. Restriksjoner og gebyrer for reisen er enkelt å identifisere. Du kan også blande kabinklasser. Betaling og Bestilling: Følg trinnene frem til bestillingsbekreftelsen vises på skjermbildet for Bestilling. Reservasjonen er fullført Trenger du hotell eller leiebil? Endringer og kansellering på nettet Hvis du vil legge til hotell eller leiebil, velger du Legg til hotell eller Legg til bil på Betalingssiden. Alle reiser (bortsett fra lavprisoperatører) kan endres eller kanselleres på nettet, hvis billetten ikke er utstedt. Avhengig av reisen kan du endre billettype, datoer, avgang, kabinklasse og/eller flyselskap. Hvis billetten allerede er utstedt må du kontakte kundeserviceteamet.

Hurtigveiledning for selvbooking Bestille hotell Legg til et hotell ved å velge Legg til hotell fra oppsummeringsiden (Betaling). Hvis du bare vil bestille hotell, velger du Hotell fra Reiser-siden. Datoer for inn- og utsjekking blir basert på flydatoene (hvis aktuelt). Velg hovedreisende, datoer og antall reisende per rom. Søk etter by eller region, ELLER Søk etter sted (flyplasser, adresse, interessante steder, egendefinerte steder). Du kan avgrense søket etter pris, stjernerangering, fasiliteter og område. Vise alle tilgjengelige hoteller i en liste og på kartet Flytt kartet og klikk på Oppdater (Update hotels on map) for å endre søkeområdet. Hotelltyper som vises i søkeresultatene, inkludert: hoteller med bedriftens egen avtalepriser hoteller med prefererte Egencia-priser hoteller med Expedia spesialpriser hoteller med publiserte priser Du kan zoome inn på hotellplasseringen og forstørre kartet. Klikk på hotellet for å få tilgang til hotellbeskrivelse, bilder av høy kvalitet, detaljert liste over fasiliteter, TripAdvisor-anmeldelser, plassering og informasjon om rom og priser. Du har mulighet til å sammenligne opp til fire hoteller samtidig. Få hjelp Bestille leiebil Hjelp på nettet Få tilgang til online hjelp ved å klikke på knappen Hjelp du finner på hver side Reiseinformasjon på nettet Se Reiseverktøy på navigasjonslinjen for å få tilgang til reisenyheter, kart, valutakalkulator osv. Bytte passord Du kan bytte passord ved å klikke på Min profil på navigasjonslinjen. Finn navnet ditt på listen, og klikk på knappen Endre i kolonnen Handling. Under kategorien Generell informasjon ruller du ned til delen Konto, bytter passord og klikker på Lagre. Annen hjelp i forbindelse med reisen Kontakt kundeserviceteamet for å få hjelp. Velg kategorien Bil. Velg hovedreisende, angi Hentedato, Leveringsdato, Hentested, Leveringssted (som standard er det samme som hentestedet), og velg leiebilselskap. Klikk på Søk. Velg aktuell bil fra resultatlisten. Følg trinnene frem til bestillingsbekreftelsen vises på bekreftelsesskjermbildet for Bestilling. Vise reisene Klikk på Reiser på siden for hurtigsøk. Velg Mine reiser fra de seks alternativene på den andre verktøylinjen. Velg Reisens status fra rullegardinmenyen. Velg Reisetype fra rullegardinmenyen. Ring kundeserviceteamet hvis du vil gjøre endringer i bestillinger etter at billett er utstedt. Team 3: + 47 23 15 04 99 E-post: customer_service@egencia.no