Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Hurtigreferanse for © 2012 Microsoft Corporation. Med enerett. Lync Web App Bli med i et Lync-møte med PC-lyd Hvis du ikke har Lync 2013, kan du bli med.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Hurtigreferanse for © 2012 Microsoft Corporation. Med enerett. Lync Web App Bli med i et Lync-møte med PC-lyd Hvis du ikke har Lync 2013, kan du bli med."— Utskrift av presentasjonen:

1 Hurtigreferanse for © 2012 Microsoft Corporation. Med enerett. Lync Web App Bli med i et Lync-møte med PC-lyd Hvis du ikke har Lync 2013, kan du bli med i et Lync-møte ved hjelp av Lync Web App. Merk at du ikke trenger å laste ned eller installere noe. Bare klikk møteinnkallingen, og følg instruksjonene på siden for å bli med. 1.Klikk Bli med i Lync-møte i møteinvitasjonen. 2.Gjør ett av følgende når Lync Web App åpnes: Skriv inn navnet ditt i tekstboksen, og velg Bli med i møtet. Hvis møtet holdes av noen i organisasjonen din, kan du velge Logg på hvis du er fra samme organisasjon som arrangøren. Skriv deretter inn brukernavnet og passordet som du bruker til å logge deg på organisasjonens nettverk. 3.Pass på at du velger Installer plugin-modul for Lync Web App, som er nødvendig for å få video og PC-lyd. Du kan også bruke den til å dele skjermbilde hvis du er presentatør. Deretter blir du enten med i møtet eller du venter i lobbyen, avhengig av hvordan møtet ble konfigurert. Hvis du venter i lobbyen, kan bare en presentatør la deg bli med i møtet. Når du har blitt med, kan du bruke høyttalerne og mikrofonen til datamaskinen eller et hodesett for lyd. Viktig Se dette emnet for å lære hvordan du kan konfigurere og teste lydenheten.dette emnet Ringe inn til møtet Hvis du vil ringe inn for å få med deg lyddelen av møtet, følger du instruksjonene i forrige avsnitt, men du må passe på at det ikke er merket av for å installere plugin-modulen for Lync Web App. Klikk deretter Bli med i møtet. Klikk Få møtet till å ringe meg i dialogboksen Koble til møtelyd for å skrive inn telefonnummeret konferansen kan ringe deg på. Ellers klikker du Jeg ringer inn til møtet og bruker telefonnummeret og konferanse-IDen som er oppført i møteinvitasjonen. Behandle videoskjermen Hvis du har et kamera koblet til datamaskinen, klikker du for å dele videoen i møtet. Du må ha et kamera for å kunne dele video, men du trenger ikke kamera for å vise en video som er delt av andre.

2 Administrere møtedeltakere Hvis du er en presentatør, klikker du for å få tilgang til alternativene for å administrere deltakerne. Fanen for DELTAKERE viser deltakerlisten. 1.Høyreklikk en deltaker, og velg Demp, Opphev demping, Fjern eller Gjør til deltaker/presentatør. 2.Du kan invitere flere deltakere under et møte. Klikk HANDLINGER. Hvis du vil bruke telefonnummeret til å invitere noen, klikker du Inviter ved hjelp av telefonnummer. Hvis du vil bruke e-postadressen til å invitere noen, klikker du Inviter ved hjelp av e-postadresse. 3.Hvis du vil skjule navn på deltakere i videoer eller bilder, klikker du Skjul navn. 4.Hvis du vil dempe alle deltakerne samtidig, klikker du Demp publikum. Dele skrivebordet eller et åpent program Hvis du er en presentatør, kan du dele skrivebordet eller ett eller flere åpne programmer i møtet. 1.Pek på. Hvis du vil dele skrivebordet, klikker du Skrivebord. Møtetrinnet viser Du deler skrivebordet, og det vises en gul ramme rundt datamaskinen. Hvis du vil dele et program, klikker du Program og velger programmet du vil dele. Klikk deretter Presenter. 2.Under en delingsøkt vises det en verktøylinje for deling øverst på skjermen. Du kan skjule eller vise den ved å klikke stiftikonet. 3.Klikk GI KONTROLL for å dele kontrollen av delingsøkten med en annen deltaker. Du kan ta tilbake kontrollen når som helst ved å klikke GI KONTROLL og deretter Ta tilbake kontrollen. 4.Når du vil avslutte delingsøkten, klikker du Stopp presentasjon på verktøylinjen. Dele en PowerPoint-presentasjon 1.Pek på, og klikk PowerPoint. 2.Klikk Bla gjennom i boksen Velg en PowerPoint-presentasjon å presentere for å velge og åpne presentasjonen du vil dele. 3.Bla gjennom lysbildene ved hjelp av pilene under møtetrinnet. Klikk MINIATYRBILDER for å velge et bestemt lysbilde, og NOTATER for å se presentasjonsnotater. 4.Klikk øverst til høyre i et lysbilde for å vise verktøylinjen for kommentarer, slik at du kan bruke verktøyer som merkepenner, stempler og laserpeker. 5.Presentasjonen kan ha innebygde hyperkoblinger. Før du klikker dem under presentasjonen, må du skjule alle kommentarer i presentasjonen ved å klikke Skjul merknader på verktøylinjen for kommentarer. Velg et oppsett Du kan velge en bestemt visning for innhold, presentatører eller deltakere, avhengig av møtetypen. Klikk Velg et oppsett nederst til høyre i møtet: I Gallerivisning vises alle deltakernes bilder eller videoer. I Talervisning vises bildet til eller video av den aktive taleren. I Presentasjonsvisning vises bare det delte innholdet i møtet, for eksempel deling av skjermbilde.


Laste ned ppt "Hurtigreferanse for © 2012 Microsoft Corporation. Med enerett. Lync Web App Bli med i et Lync-møte med PC-lyd Hvis du ikke har Lync 2013, kan du bli med."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google