TULIPANAKSJONEN 2006 Hvordan øke salget ? Fra start til mål!!
TULIPANAKSJONEN 2006 Alle klubber inviteres til et salgsmøte i distriktet (ansvar NAC og PRC) nov. Salgsbrev til bedrifter presenteres Handlingsplan for fremdrift settes opp ansvar: Hver klubbs Tulipan-general Med forslag til oppfølging på tlf/møter presentert av NAC og PRC
TULIPANAKSJONEN 2006 Motivere klubbens medlemmer til mersalg – også i lokalmiljøet Søke hjelp om nødvendig fra idr.lag eller musikkorps (fordele inntektene) Ha en skikkelig kick off med en flink motivator og pådriver til å sette startskuddet for tulipanaksjonen IF IT IS TO BE IT IS UP TO ME
Tulipanaksjonen 2006 Konkurranse i distriktet – Den klubb som øker salget mest fra året før får kr. 1000,- til klubbkassa Få styret til å bevilge disse pengene Ansvar: NAC
Tulipanaksjonen 2006 Annonser i lokalavisen i samarbeid med andre klubber i sonen Sponset av det lokale næringliv Ansvar: Sone PR
TULIPANAKSJONEN 2006 Lage selve aksjonsdagen til en hyggelig event for klubben med en sosial avslutning F.eks. middag eller en pils på et lokalt sted etter overstått seanse Premiere god innsats i etterkant
Don’t change a winning team Lykke til ! TULIPANAKSJONEN 2006
TULIPANAKSJONEN LØRD. 29. APRIL: NEI TIL NARKOTIKA! DETTE ER EN AV VÅRE MEST KJENTE MERKEVARER SOM KAN MARKEDSFØRES I NÆRMILJØET DENNE DAGEN! BRUK MULIGHETEN!
Noen hjelpemidler 1 - Annonse 2 - Brev til bedrifter 3 - Brev til næringslivet 4 - Forhåndssalg av tulipaner 5 - NAC Møte – forslag til invitasjon 6 - NAC brev til Skolene 7 - Pressemelding LQ evaluering 8 - Pressemelding tulipanaksjonen 2006