Revidert innføringsplan
Interne føringer Økt faglig konsentrasjon Kliniske ferdigheter Styrke profesjonell/faglig utvikling Masterekvivalent prosjektoppgave – 20 studiepoeng Valgfrie emner Mentorgrupper
Faglige føringer Studentene skal lære mer av generell kompetanse Ikke kopiere dagens dimensjonering Mindre fokus på høyspesialiserte funksjoner tatt ut av sammenheng Spirallæring (særlig relevant for fagkretser i flere moduler – indremedisin/kirurgi/framakologi) Mer bruk av AHUS, Lovisenberg og Diakonhjemmet - rotasjon
Hvem deltar? Liten stab –Prosjektleder og prosjektkoordinator –Tilknyttet personer fra studieseksjon, hvorav en med 50%, en delvis allokert til regelverksendringer –Studieseksjon arbeider med Oslo 2014 i tillegg til løpende drift FS Gjennomgang av regeleverket Eksamensrevisjoner Instituttene –Vitenskaplige ansatte –Stduieadministrativt personale
Styringsgruppa/fakultetstyret I revisjonsprosessen er det mange med: ModulAntall personer Grupper Mentorordning Evalueringer Karakter Elektive emner Kliniske ferdigheter Programråd Læringsutbytte Evalueringsformer Lærere Læringsformer Evalueringsformer Lærerstipend Fagplanutvalg Omfang av fag Grupper Mentorordning Evalueringer Karakter Elektive emner Kliniske ferdigheter