Resultat Q1 2004 Pressekonferanse Bergen 5. mai 2004.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Nytt fra IF Innhold • Justeringer på • Messer • Aftenposten-bilag • Studentum • Studiestart • Folkehøgskolekatalogen.
Advertisements

Etterprøving av Norges Banks anslag for 2008 av Bjørn E. Naug Figurer til artikkel i Penger og Kreditt 1/09.
Generalforsamling 25. april Året 2004: Generelt Tørrlastmarkedet var volatilt på et rekordhøyt nivå Sterk vekst i Kina Betydelig tilsig av nybygg.
Vi kjøper seere Gross Rating Points og Target Rating Points er den offisielle valutaen i markedet personer over 12 år har tilgang.
Copyright Mercell AS 1 Oslo,13. April 2007 Bergen,13. April 2007 Skandinavias største møteplass for innkjøpere og leverandører !
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen.
Stiftelsen Elektronikkbransjen. • Store husholdningsapparater øker mest, med hhv 11 prosent vekst i volum og 14 prosent i verdi. • Innbygging utgjør.
Norsk Gallup Institutt AS Gallup InterTrack Januar 2000 Skrevet av: Tore Wæthing, Norsk Gallup Institutt AS INTER TRACK  Internett informasjon 
1 Web og sosiale medier Kvinne på Topp 22. September 2008 Sørmarka.
KM Antall daglige lyttere Kilde: TNS Gallup PPM Det er aldri målt så mange daglige lyttere på radio som i 2011 etter overgangen til PPM-målingen.
Dyreparken på 300 sekunder.
PAGE 1 - Presentasjon 1. halvår august 2002.
Mediebruk i tid og rom Trender 2006: Seminar for Fagpressen Knut-Arne Futsæter TNS Gallup
Norges Bank 1 Hovedstyremøte 16. mars Norges Bank 2 Den økonomiske utviklingen.
EM HÅNDBALL 05. – 15. desember TV-sponsorene er blitt eksponert 116 ganger, de 10 dagene EM 2002 gikk av stabelen! Dette inkluderer også et fåtall.
Norges Bank 1 Hovedstyremøte 25. mai Norges Bank 2 BNP-vekst blant handelspartnerne Volumvekst i prosent fra året før. Faktisk og anslag 1) Kilde:
Copyright Mercell AS 1 Oslo,24. Oktober 2006 Bergen,25. Oktober 2006 Skandinavias største møteplass for innkjøpere og leverandører !
Økonomiseminar med bystyret 15. mai Hvordan går Bergen fra 102 til 91,6 prosent? Skatteinntektene før statens inntektsutjevning: 102 pst. av landsgjennomsnittet.
Markedsleie for hybler og leiligheter i Oslo andre kvartal 2006.
Bredbånd og modernisering av offentlig sektor Karasjok 02. november 2004 statssekretær Eirik Lae Solberg 2005.
Boligbyggs markedsleiestatistikk – 3. kvartal 2007 Markedsleien i Oslo fortsetter å stige og ligger nå høyere enn det tidligere toppnivået fra 2002 Boligbygg.
1: Gjengs leie for hybler og leiligheter i Oslo fjerde kvartal 2006.
1: Markedsleie for hybler og leiligheter i Oslo tredje kvartal 2006.
Norges Bank 1 Hovedstyremøte 16. mars Norges Bank 2 Vekstanslag BNP vekst i prosent Kilde: Norges Bank
Norges Bank 1 Hovedstyremøte 30. juni Norges Bank 2 Anslag for BNP-vekst i 2005 hos Norges handelspartnere. Prosent Kilde: Norges Bank.
Norges Bank 1 Hovedstyremøte 1. juli Norges Bank 2 Foliorenten 1) 1) Tidspunktet for rentemøter er markert med kryss. Kilde: Norges Bank.
Hovedstyremøte 21. september 2005
Sparebankforeningens årsmøte 2003 Pressekonferanse Adm. direktør Arne Hyttnes.
MedieTrender og Finanskrisen Årsmøtet i Norsk Journalistlag 28. april 2009 Bjarne Kristiansen, TNS Gallup
Hands ASA Delårsrapport - 1. kvartal april, 2004 Arild Lund Adm. dir.
Kvartalsrapport per 3. kvartal 2004
Resultat 3. kvartal Høydepunkt fra Q Omsetning MNOK 311,0 (+ 18,4 %) –Direktesalg MNOK 101,4 (+ 23,5 %) –Forhandlersalg MNOK 208,7 (+ 17,6.
Resultat 2. kvartal Høydepunkt fra Q Omsetning MNOK 358,3 (+ 43,2 %) –Direktesalg MNOK 114,4 (+ 32,7 %) –Forhandlersalg MNOK 241,8 (+ 53,8.
Resultat 1. kvartal Høydepunkt fra Q Omsetning MNOK 375,4 (+ 23,1 %) –Direktesalg MNOK 124,6 (+ 32,7 %) –Forhandlersalg MNOK 249,6 (+ 18,9.
Resultat 2. kvartal Høydepunkt fra Q Omsetning MNOK 250 (+ 7,4 %) –Direktesalg MNOK 92,1 (+ 49,6 %) –Forhandlersalg MNOK 157,2 ( - 8,3 %)
Resultat 4. kvartal Høydepunkt fra Q Omsetning MNOK 446,0 (+ 21,7 %) –Direktesalg MNOK 141,2 (+ 41,0 %) –Forhandlersalg MNOK 303,1 (+ 14,5.
Oslo Børs Holding ASA Resultat 1. kvartal 2002 Presentasjon 25. april.
PAGE 1 - Presentasjon 1. kvartal april 2003.
PAGE 1 - Presentasjon 2. kvartal august 2003.
Presentasjon 3. kvartal oktober 2002
Stiftelsen Elektronikkbransjen. I verdi +3,0 % Totalmarked første halvår.
kvartal Regnskap 1. Kvartal 2003 Presentasjon 28. april 2003.
Copyright Mercell AS 1 Oslo,30. August 2006 Bergen,31. August 2006 Skandinavias største møteplass for innkjøpere og leverandører !
Leieprisstatistikk for Oslo Markedsleie og Gjengsleie for hybler og leiligheter i Oslo 1. kvartal 2009 Leieprisstatistikk for Oslo Utarbeidet av.
Boligbyggs markedsleie- statistikk for Oslo - 4. kvartal 2007 Markedsleien i Oslo steg med 4,2 % fra 3. til 4. kvartal 2007 I hele 2007 steg markedsleien.
1: Gjengs leie for hybler og leiligheter i Oslo tredje kvartal 2006.
Telemarksforsking-Bø Figur 1: Utvikling av folketallet i Innherred. Data fra SSB.
Levanger kommune Rådmannen Presentasjon av foreløpig forslag – formannskapet Budsjett 2006 – rådmannens forslag.
Presentasjon Regnskap for 4. kvartal 2006 av adm. direktør Olav Line Oslo, 13. februar 2007.
Dagligbankundersøkelsen 2014
Medietall 2014 Lesing av blader og magasiner Lesing av papiraviser
Dagligbankundersøkelsen Fakta Dagligbankundersøkelsen intervju Befolkning 15 år + TNS Gallup Forfatter Bente Pettersen Roar Thorvaldsen.
Pressekonferanse 15. mars 2005 Barnehageutbygging i 2004 Resultater Finansiering Barne- og familieminister Laila Dåvøy.
Om Norsk Finansbarometer 2010
1 Bruk av mobilt medieinnhold 3Q 2006 Knut-Arne Futsæter og Katja Møglestue TNS Gallup
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Radiolyttingen i Norge 2013 © TNS Radiolyttingen i Norge.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Radiolyttingen i Norge 2014 © TNS Årsrapport for radiolytting.
Adresseavisen konsern 2006 og første kvartal 2007 Konsernsjef Per Axel Koch Juni 2007.
P4 Radio Hele Norge ASA Presentasjon av 1. kvartal 2005 Ansv.red. / adm.dir. Kalle Lisberg Økonomidir. Pål Falck-Pedersen.
1 Regnskap Nordea Bank Norge ASA 3. kvartal Nordea Bank Norge Finansuroen har hatt begrenset effekt for resultatregnskapet så langt i år Totale inntekter.
Nordea i Norge Q Gunn Wærsted Nordea Bank Norge i 1. kvartal 2008 Totale inntekter økt med 9 % til NOK millioner (1 914 mill sammenlignet.
Nordea Bank Norge Nordea Bank Norge 3. kvartal 2009.
1 Styreformann Erik Gjellestad Adm. Dir. Thorbjørn Graarud Økonomisjef Lars H. Enger Synnøve Finden ASA 4Q06 presentasjon Sterk vekst og skuffende resultater.
Q Choice Hotels Scandinavia Sterk forbedring fra foregående år Fra negativ til positiv kontantstrøm De dårlige tidene ligger bak oss Oppgangen.
Nordea Bank Norge 4. kvartal Gunn Wærsteds kommentarer til årsregnskapet: ”Nordeas vekststrategi har gitt nok et sterkt kvartal. Driftsresultatet.
Resultat 3. kvartal Eiermøte 4. november 2016 Pernille Kring Gulowsen.
Om undersøkelsen E-handelsundersøkelsen er gjennomført for andre gang.
Radiolytting i Norge er godt dokumentert
Synnøve Finden ASA 3Q06 presentasjon
Nordea Bank Norge Q april 2012.
Utskrift av presentasjonen:

Resultat Q Pressekonferanse Bergen 5. mai 2004

•Driftsresultat 17,2 mill + 17,4 mill •Resultat etter skatt 0,3 mill + 7,4 mill, Kvartalsresultat Q – TV 2 Gruppen Hovedpunkter 2003

 Konsernets driftsresultat 17,2 mill – opp fra 0,3 mill i 1. kvartal 2003  Driftsresultat på 17,4 mill i tv-kanalen TV 2 – opp fra 10,7 mill  TVNorges driftsresultat 0,4 mill – opp fra minus 0,6 mill  Konsernets resultat etter skatt 0,3 mill – opp fra minus 7,1 mill  Kommersiell seermarkedsandel mot gamle høyder for TV 2, mars 67,5 %  TVNorges kommersielle andel svekket, mars 8,4 %  Positive resultater fra TV 2 Nettavisen og TV 2 Interaktiv  Suksess for TV 2s web-tv – omsatte for 1 mill i april  Kanal 24 fikk en tung start og har slitt med lytteroppslutningen – markedsandelen øker til 9 % i april  Konsernets andel av underskuddet i Kanal 24 utgjør 11,0 mill i 1. kvartal  Kanal 24s egenkapital er tapt – aksjene nedskrevet med 10 mill til null  Fotball-EM årets sommersatsing på TV 2 – kun på TV 2 !!! Kvartalsresultat Q – TV 2 Gruppen Hovedpunkter 2003, Positiv utvikling i 1. kvartal

, Kvartalsresultat Q – TV 2 Gruppen Utvikling 1. kvartal Positiv fremgang for 1. kvartal God inntektsvekst

Kvartalsresultat Q – TV 2 Gruppen Endring , Tidlig sesongstart Fin vekst andre inntekter

Kvartalsresultat Q – TV 2 Gruppen Utvikling per kvartal , Pluss i Q1 inklusiv nedskriving Kanal 24 Q1 normal ”slitsomt” 3-års perioden +12,3% +7,5 %

Kvartalsresultat Q – TV 2 Gruppen Nøkkeltall, Positiv utvikling i nesten alle nøkkeltall

Kvartalsresultat Q – TV 2 Gruppen Utvikling per kvartal , Q1 normalt ”under streken”, unntatt …

Kvartalsresultat Q – TV 2 Kanalen, Datter- og tilknyttede selskaper Pluss i alle selskaper, unntatt …

Kvartalsresultat Q – TV 2 Kanalen Hovedpunkter 2004, •Driftsresultat 17,4 mill + 6,7 mill •Resultat etter skatt 10,0 mill + 11,8 mill

Kvartalsresultat Q – TV 2 Kanalen Endring , Inntekter fra salg av rettigheter+distribusjon+sms Hyggelig utvikling

Kvartalsresultat Q – TV 2 Kanalen Nøkkeltall, Skrytealbumet …

Kvartalsresultat Q – TV 2 Kanalen GRP levering Betydelig økning i Q1

Kilde: TNS Gallup, riksuniverset, 12 år + Markedsandeler riksuniverset ( ) Prosent

Kilde: TNS Gallup, riksuniverset, 12 år + Kommersielle andeler Prosent

Kilde: TNS Gallup, riksuniverset, 12 år + Markedsandeler mars Prosent

Kilde: TNS Gallup, riksuniverset, 12 år + Kommersielle andeler mars Prosent

Kilde: TNS Gallup, riksuniverset, 12 år + Markedsandeler for mars 2004 – ulike målgrupper Prosent

Kilde: TNS Gallup, riksuniverset, 12 år + Kommersielle andeler mars 2004 Ulike målgrupper, prosent

Kvartalsresultat Q – TV 2 Kanalen, Daglig dekning – TV 2 TV 2 Daglig dekning

Kvartalsresultat Q – TV 2 Gruppen Endring , Kraftig vekst for TV 2s tekst-TV - fortsatt et livskraftig medium Vekst i lesere på tekst-TV: (Unike lesere per uke) Vekst i annonseomsetningen Hele ,0 mill til nå16,6 mill.

Kvartalsresultat Q – TV 2 Gruppen Endring , Internett lønnsomt i første kvartal Januar April (Unike lesere) Første kvartal med overskudd i TV 2 Nettavisens historie

Kvartalsresultat Q – TV 2 Gruppen Endring , Kraftig vekst for betalt innhold – over en million kroner omsatt i april Månedlig vekst-takt på 20 – 30 % for web-TV

Kvartalsresultat Q – TV 2 Gruppen Endring , Idol setter nye interaktive rekorder 2003 (14 avstemminger) 3,3 millioner stemmer 2004 (12 av 14) 3,8 millioner stemmer

Pressekonferanse Bergen 5. mai 2004