BraWeb Bestilling. Bravida tilbyr nå BraWeb Bestilling.Dette er et web-basert system for arbeidsbestilling. Systemet er interaktivt og dynamisk, og gir.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Blogg En blogg kan sammenlignes med en nettbasert dagbok. Her kan du publisere tekst, bilder, videoer. Leserne kan kommentere det du har skrevet i din.
Advertisements

Slik bruker du vår nettbutikk!
GoOnline XP publisering Hvordan komme i gang med GoOnline XP. Denne presentasjonen tar deg steg for steg gjennom oppsett av nettsted med bruk av GoOnline.
Visma Contracting/SuperOffice kontakt/kunde og prosjekt/anlegg integrasjon Denne presentasjonen vil vise noen skjermdumper og kort info om hvordan integrasjonen.
Support, nye funksjoner og tjenester fra Uni Pluss
Hvordan bruke Lions medlemsregister?
YouTube Amerikansk nettside Gratis Video og musikk
Bygg web på Opplæring Presentasjon Idium AS Bygg web på Opplæring.
Ebus Management Center En liten bruksanvisning for de enkleste funksjonene.
Antalis-HQ BRUKERVEILEDNING FOR BESTILLINGER. Antalis, Europas ledende distributør av papir, emballasjeløsninger og dekor & display produkter, presenterer.
SuperOffice - Visma Global ERP link - Tilbud/Ordre SuperOffice - Visma Global integrasjonen består av 3 produkter. ERP link SuperOffice - Visma Global.
 Oversiktlig  Samler informasjon – alt på ett brett  Brukervennlig  Integrerbart  Enklere å være medarbeider  Bedre å være kunde Det blir enklere.
Hvordan etablere nettbutikk med GoOnline Commerce
GoOnline publisering Hvordan komme i gang med GoOnline. Denne presentasjonen tar deg steg for steg gjennom oppsett av nettsted med bruk av GoOnline Proffesional.
Intelle Synkronisering støtter mange systemer. Denne presentasjonen er et eksempel mellom SuperOffice Visma Business.
Håndbok til Studweb LES DENNE! Du får en side-for-side veiledning med forklaringer og tips…
BraWeb Bestilling.
Brukerveiledning for gruppeledere
Lage og sende MMS 1b Lage MMS MMS er en type melding på mobiltelefon.
Kontoinnstillinger Slik kommer du til «Kontoinnstillinger»:
Kontoinnstillinger Slik kommer du til «Kontoinnstillinger»:
Hvordan melde seg på skyteaktiviteter 1.For å kunne melde deg på skyteaktiviteter må du være godkjent av avdelingen som aktiv skytter. Før dette må du.
Hvordan lager du en konto?
Trådløs telefon 7921G (side 1 av 2)‏ Normalvisning Hvilestilling Normalvisning: •Telefonnummer til den som er logget på vises •Valget Fører til Tjenester/Menyvalg.
VEILEDNING FOR OPPMELDING TIL ORDINÆR EKSAMEN
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon Sentinel eDialog24 AS Ingvald Ystgaards vei 3A 7047 Trondheim Telefon: Faks:
Bruke Gmail 3a Gmail er et e-postprogram.
Intranett: Hvordan komme i gang
Larvik Og Omegn MS Foreningen sin PC opplæring høsten 2005 Dette undervisningsmaterielle er laget av Ole Andreas Hvatum oktober 2005.
Brukerveiledning Basware
Manual for bruk av Storylineverktøykassa Laget av Åse Skiftun.
Intelle Service Kontrakt
Dokument med bilde, formatere i Word
Sende e-postmelding videre
Intelle SMS Mobile Link
Samler informasjon – alt på ett brett Brukervennlig Integrerbart
Visma Enterprise introduksjonspresentasjon Hvordan bruke ny meny i Visma Enterprise HELHETLIG LØSNING FOR NORSKE VIRKSOMHETER Moderne og effektiv tjenesteproduksjon.
: Elektronisk post Hva er elektronisk post
Opplæring: Hvite Sider Søk i og bruk av Hvite Sider DatoVersjonForfatterGodkjent avEndringer utført André S. MathiesenTore Jo NilsenOpprettet.
Opplæring: Digital Diktering
Bruk av iPad. Bruk av berøringsskjerm Det anbefales å bruke fingrene eller en digital penn, IKKE bruk skarpe gjenstander da det kan ødelegge skjermen.
Eksempelet forutsetter at pasient allerede er valgt.
Presentasjon av ROS PP Trykk pil for neste bilde.
Lage og sende SMS 1a Lage SMS
1 Brukerveiledning for Klubben onlines medlemsarkiv – en enkel innføring.
SuperOffice CRM Visma Business
Tilbud/Ordre Et tilbuds system som hjelper deg med salgs prosessen.
Basware Purchase Management
ESøknad - Et webbasert system for elektronisk innlevering av søknader om forskningsmidler Kort presentasjon av systemet beregnet på prosjektledere/forskere.
Funksjoner og Innstillinger i
Finne og gå til et chatterom Bruk søk i Lync til å finne rom som du har tilgang til. 1.I hovedvinduet i Lync klikker du kategorien Chatterom. 2.I søkeboksen.
KONFIDENSIELT. Distribusjon bare til partnere i henhold til avtalen om taushetsplikt. Microsoft gir ingen uttrykte eller underforståtte garantier. © 2012.
Microsoft CRM Visma Business
Informasjon om bestilling av rom til avtalepris hos
BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell:
Online løpssøknad via ”Klubben Online” For O-sesongen 2006 skal alle orienteringsgrupper søke om sine arrangementer via elektronisk søknadsskjema i ”Klubben.
1 BasWare PM bestillingssystem - selvstudiemateriell: 1.Opprette anmodning/bestilling (denne presentasjon) 2.Godkjenne bestilling (egen presentasjon) 3.Utføre.
Otra Web-Shop - Quick Guide
Kvalitetssystemet EQS Introduksjon for tilsette Av kvalitetsrådgiverne I fagavdelinga 2014.
Registrering av testresultater fra mobiltelefon
Kidsmonitor tutorials for mobil. Innhold S. 3 Endre tidspunkt for hjemsending S. 10 Endre fast tidspunkt for hjemsending S. 17 Sende melding S. 20 Sjekke.
Registrering i Digipost steg for steg. Kort om Digipost  Digipost ble lansert i2011  Digipost er utviklet av Posten Norge som et sikkert digitalt alternativ.
Hvordan skrive ut og hente utskrifter med kortløsning
Otra Web-Shop - Quick Guide
Kort innføring i Trio Web
Gå til – Klikk på «lag konto».
Brukerveiledning for timeregistrering med DFØ-appen
Utgiftsrefusjoner Høgskolen i Østfold
Brukermanual Min Idrett
Utskrift av presentasjonen:

BraWeb Bestilling

Bravida tilbyr nå BraWeb Bestilling.Dette er et web-basert system for arbeidsbestilling. Systemet er interaktivt og dynamisk, og gir full fleksibilitet gjennom 24-timers tilgjengelighet via Internett. BraWeb Bestilling integrerer avtaleinnhold og prislister, og muliggjør for kunden å sende forespørsel eller bestillinger til Bravida via Web. Bravida gir tilbakemelding på at bestillingen er mottatt og tidspunkt for utførelse. Kunden kan følge status på bestilte jobber, se jobbkorrespondanse og jobbhistorikk på tidligere utførte oppdrag via BraWeb Bestilling. BraWeb Bestilling skal brukes i et samarbeid mot DnBNOR. Alle jobber skal sendes til Ole Hartvig Varlo eller Fredrik Swahn. Jobbene blir deretter omdelegert til den riktige Bravida-avdelingen.

Dette er innloggingsbildet. Her er det mulighet for å sende forespørsel på jobb, bestille jobb, bestille eventuelle produkter i handlekurven, se status på jobber, se på jobber i historikken, se igjennom eventuelle avtaler med Bravida Norge, og endre din personlige innstillinger. Eventuelle meldinger fra Bravida Norge vil komme opp under menyen. Velg det du ønsker å gjøre for å gå videre.

Her er et eksempel på en typisk bestilling. Vi har valgt å bestille en jobb fra hovedmenyen på innloggingsbildet. Velg hvilket fagområdet jobben gjelder for, hvis dette er mulig for din bruker. Velg så hvilket bygg jobben skal utføres i og trykk på knappen merket med byggets adresse for å gå videre. Mer av for riktig fagområdet, hvis dette er mulig for din bruker. Merk av for bygget du ønsker å bestille en jobb til. Trykk på knappen merket byggets adresse for å gå videre.

Neste steg er å velge din kontaktperson i Bravida Norge. Dette er avklart på forhånd hvilken person du skal forholde deg til. Hvis du har et saksnummer kan dette legges inn og brukes i søkefunksjonen senere. Velg deretter hvilken viktighetsgrad den aktuelle jobben har. Trykk på fortsett for å gå videre. Velg din kontaktperson i Bravida Norge. Har du et saksnummer, kan du fylle dette inn. (Valgfritt). Velg viktighetsgrad på jobben. Trykk på knappen ”videre” adresse for å gå videre.

Neste steg er å fylle inn beskrivelse av hva jobben innebærer. Fyll inn nok beskrivelse så Bravida Norge forstår hva jobben innebærer. Eventuelle vedlegg kan sendes med jobben. Avslutt med å trykke på ”Send bestilling”. Fyll inn en beskrivelse av hva jobben går ut på. For å legge ved vedlegg til jobben, trykk på ”bla igjennom” og velg dokumentet som du vil legge ved. Trykk på knappen ”Send bestilling” adresse for å gå videre.

Her er en typisk bestilling ferdig lagt inn i systemet. Her har man oversikt over alle som er involvert i jobben, og status på jobben pr. nå. For å sende en melding til Bravida Norge vedrørende denne jobben, huker vi av for ”send melding vedrørende denne jobben” og fyll inn beskjeden. Avslutt med å trykke på ”Send melding”-knappen nederst i høyre hjørnet. Ved endringer på denne jobben vil du motta en melding i systemet og du vil se framdrift på jobben.

Her ser vi at Bravida Norge har planlagt jobben, og at Henrik Westlye skal utføre jobben. Jobben er planlagt utført Hvis det er noe du ønsker å informere Bravida Norge om, kan du fremdeles sende en melding vedrørende denne jobben.

Her kan vi se at Bravida Norge har satt status på jobben til Startet”. Dette skjer den dagen jobben skal utføres.

Nå kan vi se at jobben har fått status Ferdig. Dette betyr at jobben er utført og Bravida Norge er klare til å fakturere deg for jobben. Hvis du godtar dette og er fornøyd med jobben som er gjort, huker du av for ”Aksepter for fakturering.” Hvis det skulle være noe, kan du velge ”Avvis” og Bravida Norge vil ta tak i dette. Bemerk at det vil bli sendt ut faktura automatisk hvis det ikke blir sendt noen tilbakemelding.

Etter at man har godkjent jobben for fakturering, vil jobben få status ”Arkivert”. Da vil jobben bli flyttet til historikken. Dette betyr at jobben vil bli liggende i historikken for all tid, og kan ses på i ettertid. Etter dette er bestillingen ferdig.

For å bestille eventuelle tilgjengelige produkter fra Bravida Norge, velger man ”Bestille Produkter” fra hovedmenyen og følger samme prosedyre som ved bestilling av jobb. Men istedenfor å få opp tekst-feltet hvor jobben blir beskrevet får vi opp dette bildet. Her velges det hvilket produkt man ønsker og antall. Pris på produktet/produktene vil komme opp. Etter de riktige produktene er valgt, trykk på ”Send Bestilling”. Bestillingen vil nå bli lik som når vi bestillte en jobb tidligere. For mer info ang. produkter og hva som er tilgjengelig ta kontakt med din kontaktperson i Bravida Norge!

Alle jobber vil gå innom en teknisk tegner. Du kan se under involverte personer at det i dette tilfelle er Eli Enger som er teknisk tegner, med tilhørende kontaktinformasjon. Her kan vi se at en teknisk tegner er involvert i jobben!

Avbestilling Hvis det blir aktuelt å avbestille jobben, kan vi gå inn og oppdatere jobben med dette. Da huker vi av for ”Send melding vedrørende denne jobben” og skriver inn ”avbestilt”. Trykk så på ”Send Melding” nederst i høyre hjørnet. Du vil da få beskjed om at du har nevnt avbestilling i denne jobben. Trykk da ”OK” og velg ”Avbestill jobben” nederst i høyre hjørnet. Jobben vil nå bli avlyst og havner i historikken med status avbestilt. Bruk denne funksjonen med forsiktighet da jobben ikke kan aktiveres igjen! Huk av her, og skriv inn avbestilt. Trykk på ”Send melding”. Du får opp en boks med spørsmål om du vil avbestille jobben. Trykk på ”OK”

Systemet har en avansert søkefunksjon som gjør det enkelt å ”spore” opp pågående / utførte jobber. Trykk på det feltet du ønsker å søke etter og trykk så på ”Søk” knappen. Søkeresultatet etter de valgte kriterier vil nå komme opp. For å bruke søkefunksjonen velger man enten ”Se status på bestilte jobber” eller ”Se jobb-historikk” på hovedmenyen.

Under menyen innstillinger kan vi enkelt endre varslingsprofilen vår. Her velger vi hva vi vil ha varsling på og om det skal sendes på e-post, sms eller begge deler. Det kreves da at det er lagt inn e-post og eller mobil- nummer i kontaktinformasjonsfeltet. For å endre passord skriver vi inn det nye to ganger. Ved endring i innstillingene må vi skrive inn vårt nåværende passord for å få utført endringene.

Ved flere spørsmål og support kontakt din kontaktperson i Bravida Telematikk & Sikkerhet: Odd Enger Tlf: eller kontakt følgende personer for teknisk informasjon om Runar Strand Tlf: