Trondheim – Oslo 28 juni 2014 Veien dit
Hva skal til? God kapasitet God teknikk God organisering Ansvarsfølelse Lagånd
Målsetning •Trondheim – Oslo 16 t •Ca 34 km/t i snitt •30 startende med kapasitet til å kjøre på 16 timer •Alle inn eller ikke.
BOC 2010 Totaltid 15,52 6,02 til Dombås 4,07 til Lillehammer 5,42 fra Lillehammer Snittfart km/t Mosjøen CK 2010 Totaltid 15,52 5,49 til Dombås 4.22 til Lillehammer 5.40 fra Lillehammer Snittfart km/t
Hvordan ? Trening og oppkjøring •Vi tilrettelegger –Treningsprogram –Vintertrening (inne) –Fellestreninger (ute) –Oppkjøringsritt –Miljøbygging Felles helg? –Bankett ?
Forslag •Vi stiller krav til minst en fellestrening pr. uke •Vi stiller krav til deltagelse på 1 av 3 ritt •Vi arrangerer helgetur lør/søn •Vi forventer respekt for dugnadsånd og lagets kapteiner « diskusjon i forkant – lojalitet underveis»
•Vi reiser til Trondheim med tog fredag 27. juni •Vi bestiller hotell i Trondheim •Transport av mat og klær opp •Felles reservedeler/hjul •Felles middag fredag kveld og ryttermøte •Felles frokost og oppvarming
Støtteapparat •3 følgebiler med 5-6 personer •Eget kurs fredag kveld •1 ledebil •1 bil med kasser for langing •1 bil med sekker og teknisk •Fast opplegg på stoppesteder
Rittet •Vi kjører rulle med organisert hale •Vi legger opp til 4-6 stopp med fylling av lommer minutter •Ved teknisk kjøres man opp til laget av følgebil •Stoppes ved velt/skade •Hjemreise fra Oslo ordnes selv
Økonomi •Startkontinget ca 1000,- •Reisepakke 2200,- •Utgifter følgebiler •Startkontingent 5000,- •Drivstoff 3500,- •Overnatting og kost ca ,- •Støtte fra Klubbenkr 5000,- •Total ca 500,-pp
Kjør debatt!