INMA Performance Awards Innlevering – kategori: multikanal kampanje Innleveringsfrist 15. august
Om kategorien Kategori – Multikanal • Bidrag som benytter flere enn en digital markedsføringskanal i samme kampanje anses som multikanalkampanjer og hører til denne kategorien. • Bruken av større datasett (BIG DATA) for å oppnå målretting på tvers av kanaler skal belønnes. • Bidrag som klarer å følge kundens reise på start til mål, og på tvers av ulike kanaler, skal belønnes. • Bidrag, som i tillegg til den totale nytteverdien, klarer å synliggjøre at kanalene utfyller hverandre skal belønnes. Det gjelder også bruk av analoge markedsføringskanaler.
Formalia • Navn på bidrag: ….. • Firma ansvarlig for innsendelsen – …. – Fakturadresse: • …
Beskrivelse av kampanjen • Kun denne foilen • Her skal du forklare bidraget på en enkel måte, med ord. • Hva var oppgaven, hva ble løsningen? • Du kan lenke videre til andre ressurser, men det bør ikke være avgjørende for vurderingen av bidraget.
Beskrivelse av kampanjen • Benyttes kun til å lenke opp video med beskrivelse av kampanjen, dersom det finnes.
Målsettinger og Resultater • Max 2 foiler, dette er foil 1
Målsettinger og Resultater • Max 2 foiler, dette er foil 2 • Det oppfordres til å vedlegge ytterligere filer som presiserer datagrunnlaget og resultatene.
Kanalbeskrivelse1 • Max2 foiler pr kanal
Kanalbeskrivelse2 • Max2 foiler pr kanal
Kanalbeskrivelse X, Y, Z • Max2 foiler pr kanal
Begrunnelse (max 1000 tegn) • Hvorfor skal dette bidraget vinne i akkurat denne kategorien?
Ingress (max 250 tegn) • Beskrivelse av kampanjen og resultatene, som kan benyttes i presentasjoner og promo av bidraget.
Send inn bidraget ! • Bidraget sendes til: –