Sammen med vålerenga.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Markedsføring, rekruttering og lojalitet
Advertisements

”Spillerutvikling i fokus”
1964 Magasinet Nyhetsbrev Web 2000 Mobil MBO Hjemmet Mortensen selger til de ansatte Nettbrett 2010 Web-TV 2011 Byråguide 2013 Event 2012 KAMPANJE.
Det handler om byen vår Bergen har et problem • Luftforurensingen i Bergen er helseskadelig. Det er påvist at folk blir syke • Hver dag står folk i lange.
Fotball mot homofobi Et skjevt blikk fra sidelinja.
Oppgaver frem mot neste samling OppgaveKommentarFrist Gjennomføre møte med mentor Gjennomgå visjon, mål, prosjektplan og evt. oppdatert prosjektidè med.
”Laget med størst aktivitet på Nordmøre”. Strategi Styrker (Strength)Svakheter (Weakness) Muligheter (Opportunities)Trusler (Threats) 1.Engasjement.
Årsmøte RBK 28.februar 2005 Hva har skjedd de siste årene ? Regnskap 2004 – konsern og datterselskaper Fremtidige utfordringer.
Et mulig samarbeid med.
Fotballen.eu Her følger en detaljert oversikt over muligheter for annonsering på fotballen.eu Du får også oversikt over statistikk samt historikk.
Copyright Mercell AS 1 Oslo,13. April 2007 Bergen,13. April 2007 Skandinavias største møteplass for innkjøpere og leverandører !
– Løsningen er kunnskap: Verdiskaping – hvem, hva hvor? Et innovativt Nord-Norge Markedsinnovasjon er og merke- varebygging i Nord-Norge; hvordan få det.
DFI fotball gutter 2000 Spillermøte 30. oktober 2013
KOMMUNIKASJONS- STRATEGI
Synlighet - Bruk av web og sosiale medier
Rekrutteringskampanjen
Kvinne Fotballen Klepp Elite Utarbeidet av: 2008 Klubblisensen: -Ett godt verktøy -Stiller krav -Setter press på klubb -Gir muligheter for utvikling -Generer.
Strindheim håndball Elite
Omdømmeprofil for vår svømmeklubb Hva står vi for?
A-LAGET 2008.
Asker Skiklubb – tilbudskonferanse Føykaområdet 13. januar 2005
 Fair Play Emblem. Hva gjør Emblem I.L  Foreldrevett regler deles ut på alle hjemmekamper.  Fair Play hilsen før og etter kamp.  Mot Klubb fra Våren.
Langhus G97 «Play what you see»
Fotball for ungdommen Høyreklikk for “full screen”. Bruk entertasten for å komme videre.
HAFSLUND BREDDEPROSJEKT Velkommen til sesongen 2010.
Vi håper og tror det kommer 4-5
1 The Innovation Relay Centre (IRC) Network Et europeisk nettverk for forskning, teknologioverføring og innovasjon.
Aktivitet mot frafall Aktivitet mot frafall Caroline Stensø – tidligere prosjektleder Aleksander Stabbforsmo – deltaker i prosjektet Fysisk aktivitet mot.
Sesongen 2010 Arrangementsseminar 25/3-10 Ullevaal Stadion.
Klubblisens v2.0 Introduksjon Per-Mathias Høgmo. Introduksjon Klubblisens introdusert i Norge 2003 Delvis videreutvikling av den da 10 år gamle ”profflisensen”
Sentrale markedselementer
Klepp Kvinner Elite m arkedsføringshuset 1 Rapport på merkevareundersøkelse for Klepp Kvinner Elite Januar 2008.
Svar på gruppearbeid Gruppe E Spørsmål 1 Trenden for de fleste er at antall medlemmer går nedover. Men aktiviteten blir ikke nødvendigvis skadelidende!
1 DESTINASJONSUTVIKLING Idrettsarrangement er destinasjonsutvikling: Sport-turisme: Deltakerdrevne arrangement Publikumsdrevene arrangement.
Daglig leder program Samling 1, mars.
Markedsføring og pressearbeid
Firmapresentasjon.
OPERAPROSJEKTET -en presentasjon. OPPRINNELSEN Begynnelsen av 80 – tallet, New York Utviklet seg videre til The Royal Opera House i London Kurs for lærere.
Fiskeriministeren Fiskeriministeren ønsker
Strategi for NRK Norges viktigste kilde til ny forståelse og felles opplevelser.
RM – Online Thon Hotels Director of Revenue Management - Jorunn Svidal
Stiftelsen Elektronikkbransjen. I verdi +3,0 % Totalmarked første halvår.
 Sosiale Medier Sosiale Medier komiteen Rotary Møte 12. Oktober 2011.
Strindheim IL håndball Elite
Rotary lys langs kanalen. Hva skal til for å lykkes?
VISJONER OG MÅL På Skoppum er det alltid gøy og trivelig å spille fotball! VISJON.
Sosiale Medier SOSIALE MEDIER ER FREMTIDENS MARKEDSKANAL OG BRUKEN HAR EKSPLODERT DE SISTE ÅRENE VI GJØR DEG SYNLIG I MENGDEN.
Trådløs kulturby Andy Pham Damir Nedic Amund Letrud Ruben Vijayaroopan Sivarajah Espen Olsen.
Missional menighet – missionale kristne Tiden – kallet - veien Hva kommer dette til uttrykk i vår kultur – her hos oss? Fotfeste kan svikte.. Vi kan.
KICK OFF 2010 Trondalen 8/4. Fair Play – Hva er det? …respekt for motstandere, dommere og alle andre i fotballfamilien …og hva gjør vi for å etterleve.
Spillermøte onsdag 7.januar - Treningsgruppe 1. Vi er et godt lag!
TRØNDELAG FOTBALLKRETS Norges ledende fotballkrets
NTF medlemsmøte 12. september 2007 Status i Seriekomiteens arbeid Forslag / Tilbakespill.
AQUARAMA & INNOVASJON. Aquarama & R2R innovasjonspraksis Nytt for markedet Nytt for bedriften høy lav Nye bookingsystemer (nye kanaler) Investering i.
Status TV-kamper – og framtidige muligheter Knut Kristvang, Direktør TV & Media NFF 10. Mars 2007.
Arrangørmøte Agenda: Arrangørens plikter –Skal følges. Gjennomføring –Oppbygging av en god treningsøkt –Smålagsspill –Unngå kø –Differensiering.
Melhus Fotballakademi SPILLERUTVIKLINGSTEAMET
KULTUR2 RESSURSER HJEMLER 100% LEDER FRITIDSKONSULENTER 100% BOOKING, KOORDINATOR BYDELSHUSDRIFT 80% KOORDINATOR UNGDOM L54 100% KOORDINATOR UNGDOM LURA.
FAIR PLAY. Fair Play - et ansvar for hele fotballfamilien - spillere, trenere, ledere, foreldre, publikum og media Troms Fotballkrets er blant Nord-Norges.
KLUBBEN FOR ALLE. VÅR VISJON FL Fart – «klubben for alle på og utenfor banen» Fart jobber bevisst med holdningsskapende arbeid, og tenker Fair Play på.
Strategiplan
Bli samarbeidspartner med Charlottenlund sportsklubb Junior
Klubben for alle.
Oppsummering Strategisamling FOLLO HK (spillerne)
Hønefoss Ringerike Rotary klubb
UTVIKLING FRA STIFTELSE I 2010
VELKOMMEN Skape hele mennesker.
Velkommen til Haga - i hjertet av Bærum. …
R A U S H E T Gjennomføring av workshop (1)
Hovedside Om fotballen.eu Statistikk for siden annonsetyper/størrelser
Utskrift av presentasjonen:

sammen med vålerenga

visjonen

oslos stolthet VÅR MERKEVARE MANGFOLD LOJALITET IDENTITET TILHØRIGHET KAMERATSKAP ENTUSIASME STOLTHET GLEDE

profiler STORBÆK LANGE JESPEN HOLM GRINDHEIM ARASON Dos SANTOS FELLAH SØRENSEN ROBERTS WÆHLER JOHNSEN

vålerenga fotball FRA SNEKKERBU TIL PROFESJONELL BEDRIFT “En klubb med magnetisk forhold til sitt publikum, en klubb for alle, en klubb for såkalte bohemer, en klubb som favner hele Oslo, en klubb med tilhørighet langt utenfor bygrensen” • ETABLERT 1913 • 60 LAG MED MER ENN 600 SPILLERE • 50 FORSKJELLIGE NASJONALITETER • 16 LANDSLAGSPILLERE FRA 15-21 ÅR • FOTBALLSKOLER

visjonen LEDENDE I NORDEN - UNIKE I EUROPA Stabilt høyt prestasjons nivå over tid • ALLTID BLANDT DE 3 BESTE I TIPPELIGAEN • NM FINALE - HVERT ÅR • CHAMPIONS LEAGUE - UEFA CUP • ROYAL LEAGUE - HVERT ÅR

vålerenga event NYE BILDER EVENT OG AKTIVITET IDE OG BEHOVSANALYSE INFRASTRUKTUR OG DESIGN BOOKING OG GJENNOMFØRING NYE BILDER

vålerenga akademiet NYE BILDER VISJON Å utvikle spillere som vil spille fotball for Vålerenga A-lag i Tippeligaen, i Skandinavia og i Eurpoa. TALENTSIRKEL NYE BILDER

partnerkonsept NYE BILDER ØKT SYNLIGHET UTVIDET MARKEDSPERSPEKTIV FORRETNINGSUTVIKLING ØKT SYNLIGHET UTVIDET MARKEDSPERSPEKTIV ØKT MARKEDSANDEL ØKT OMSETNING RELASJONSBYGGING STYRKET PROFIL TILHØRIGHET (INTERN MOTIVASJON) IDENTITET NYE BILDER

DISTRIBUSJONSKANALER MULTI KANAL RELASJONSBYGGING FOR VÅRE SAMARBEIDSPARTNERE WWW.VIF.NO banner annonser VIF-TV reklamefilm / annonser VIF MOBIL UMTS+3G annonser og reklamefilm STADION storskjerm / rullereklame / program B2B møtebørs / pool aktiviteter

SAMARBEIDSPARTNERE HOSPITALITY SYNLIGHET FORRETNINGSUTVIKLING B2B LEVERANSEOMRÅDER HOSPITALITY SYNLIGHET FORRETNINGSUTVIKLING B2B

media www.vif.no BANNERANNONSER TOPPBANNER CORNER SKYSCRAPER NETTBOARD Gjennomgående på alle sider

media mobil PROFILERING REKLAMEFILM SPONSORVIGNETTER VIF TV NYHETER KAMPMAGASIN LIVESENDINGER

VIF TV PROFILERING REKLAMEFILM SPONSIRVIGNETTER VIF TV NYHETER KAMPMAGASIN LIVE SENDINGER PRODUKSJON

MEDIA PROFILERING REKLAMEFILM SPONSIRVIGNETTER VIF TV NYHETER KAMPMAGASIN LIVE SENDINGER PRODUKSJON

grønn LEDENDE I NORDEN - UNIKE I EUROPA Stabilt høyt prestasjons nivå over tid • ALLTID BLANDT DE 3 BESTE I TIPPELIGAEN • NM FINALE - HVERT ÅR • CHAMPIONS LEAGUE - UEFA CUP • ROYAL LEAGUE - HVERT ÅR