Are you ready to take control?. Hvorfor oppgavehåndtering?  Kvalitet på utført arbeid  finne rett ansatt for oppgaven  Spare tid på oppfølging  Varslingsfunksjon.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
HVA ER ?.
Advertisements

Ørnulf Wiig Installasjon AS
Tilpasse spørringer i RT Kolonnetilpassninger Egne spørringer Legge spørring til forside Legge spørring til Dashboard.
Support, nye funksjoner og tjenester fra Uni Pluss
Bygg web på Opplæring Presentasjon Idium AS Bygg web på Opplæring.
Antalis-HQ BRUKERVEILEDNING FOR BESTILLINGER. Antalis, Europas ledende distributør av papir, emballasjeløsninger og dekor & display produkter, presenterer.
IK-Bygg på web: Formål IK-Bygg web skal bidra til å avdekke avvik i forhold til helse, miljø og sikkerhet. Det stilles strenge krav til hvilken forfatning.
GoOnline publisering Hvordan komme i gang med GoOnline. Denne presentasjonen tar deg steg for steg gjennom oppsett av nettsted med bruk av GoOnline Proffesional.
“UNDER THE KNIFE” Et planleggingssystem for operasjonsavdelingen Fylkessykehuset i Molde Prototype for planlegging, logistikk, og kostnads estimering.
BraWeb Bestilling.
Kontoinnstillinger Slik kommer du til «Kontoinnstillinger»:
Ncg | group om |navigator™ xlforecast™
Kontoinnstillinger Slik kommer du til «Kontoinnstillinger»:
Slik kommer du til «Personverninnstillinger»: Logg inn på Facebook.
Brukermanual for NROFs lokalavdelinger©
eDialog24 Operator Nyheter og endringer i versjon Sentinel eDialog24 AS Ingvald Ystgaards vei 3A 7047 Trondheim Telefon: Faks:
• TRANSPORT • ENTREPRENØR • INDUSTRI Det brukervennlige vedlikeholds system for • VERKSTED.
Vortex Ny rettighetsmodell og ny funksjonalitet. Rettigheter i dag •Les: Brukere eller grupper som kan lese ressursen •Skriv: Brukere eller grupper som.
Velkommen til en presentasjon av Avvikssystemet Input Process
1 Valg av system •Hadde et elektronisk ”hjemmelaget system” med en del begrensninger. •Overbevise ledelse om behov for nytt system. •Opprettet en prosjektgruppe.
Kvalitetssystemet ISO 9001:2000
Prosjektstyring i kulturbedrifter Mentorcafe 5. febr Arne Kristiansen.
BraWeb Bestilling. Bravida tilbyr nå BraWeb Bestilling.Dette er et web-basert system for arbeidsbestilling. Systemet er interaktivt og dynamisk, og gir.
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Microsoft Dynamics AX Alle versjoner av SuperOffice og AX ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger.
Nettskjema v 3.0 (”BETA” )
Begrenset redigering “Klubbjournalister” For web ansvarlig klubb.
Microsoft ® Lync ™ 2010 Delegate-opplæring. Mål I denne opplæringen lærer du hvordan du kan: •Konfigurere representanttilgang med Outlook •Konfigurere.
Forsiden til som du møter førstwww.pssi.no.
Personlig planlegging
Gå inn på denne internettadressen:
Releasedokumentasjon versjon 6.1 – Vedlegg –Begrenset tilgang til brukere uten sertifikat Hvis følgende innstillinger er satt for leverandøren:
Software Requirements Elicitation
Nytt kursadministrasjonsverktøy. Internettsidene for potensiell deltager.
Søking Søknadsbehandling/ Veiledning Realkompetansevurdering/ Vurdering Realkompetansevurdering/ Vurdering Opplæringsbehov Tilpasset opplæring Dokumentasjon.
Integrasjon Microsoft CRM Microsoft AX ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger denne endringen blir oppdatert” ”opprettes en ny kunde,
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Visma Business Alle versjoner av SuperOffice og Visma Business ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som.
Intelle Synkronisering SuperOffice CRM Visma Global Alle versjoner av SuperOffice og Visma Global ”en endring utføres kun en gang, alle systemer som trenger.
SuperOffice CRM Visma Business
Tilbud/Ordre Et tilbuds system som hjelper deg med salgs prosessen.
Hvordan kan foreldre bruke de vangligste funksjonene i Itslearning.com
Funksjoner og Innstillinger i
SuperOffice CRM Visma Global
Bravida IK-Web Internkontrollsystem i praksis – En presentasjon av IK-Web Et nytt forretningsområde i Bravida.
Nettskjema Lynkursdag 5. juni 2013 Pål Fugelli, USIT/VD/FT Dagfinn Bergsager, USIT/WEB/WAPP Stein-Eirik Lund, USIT/WEB/WAPP.
KONFIDENSIELT. Distribusjon bare til partnere i henhold til avtalen om taushetsplikt. Microsoft gir ingen uttrykte eller underforståtte garantier. © 2012.
Microsoft CRM Visma Business
Beskrivelse av kulturkontaktens oppgaver i informasjons- og logistikksystemet KSYS
Bruk av kart og steder i Reunion Registrering av stedsnavn Endringer av stedsnavn gjennom tiden Redigere stedsnavn Finne steder på kart Personens eget.
Lync-møter Bli med i Lync-møte Planlegge et Lync-møte
SuperOffice CRM UniMicro
SuperOffice CRM MultiCase
ADR & SCANNERKORT. Automatic Delivery Rewards (ADR) Den enkle måten å handle produkter på, med levering hver måned. Du har fordelen av en rabatt på 5.
ASP-basert Helpdesk for Veterinærinstituttet ASP-based Helpdesk-system for Norvegian Veterinary Institute.
Prosjekt 52E Installasjon, konfigurasjon og bruk av System Management Server 2003.
Notes ved UiO Steinar Skogheim. Steinar Skogheim, USIT Målet med dette kurset Målet er å gi en oversikt over hvordan Notes generelt fungerer og brukes.
KONFIDENSIELT. Distribusjon bare til partnere i henhold til avtalen om taushetsplikt. Microsoft gir ingen uttrykte eller underforståtte garantier. © 2012.
Innrapportering via mobil enhet Hovedprosjekt 2004.
Hvordan opprette en aktivitet, sende mail om den til medlemmer, og ta ut deltakerliste PMI Norway Chapter Veiledning utarbeidet av Irene Tanke Versjon.
Se hvordan jeg smart bruker Outlook 2010
Enghouse Interactive - Kjetil Bakkeskaug
Rutine: Godkjenning av dokumenter i ephorte To metoder for godkjenning: 1.Send til godkjenning til 1 person – enkel godkjenning 2. Send til godkjenning.
Vg privatskoleinnsamlinger Erfaringer, utfordringer og forbedringspunkter – Ove Halseth, WIS AS.
Salgspresentation.
ADR & SCANNERKORT.
أعداد القاضي / حاتم جعفر رئيس المكتب الفني بمركز المعلومات القضائي
Office 356 kurs For både nybegynnere og erfarne. Håper alle finner noe å lære/bli inspirert av. Er beregnet for PC, ikke Mac. Et innføringskurs, dere kan.
ATEA.
Innføring ny kamprapportering i FIKS Breddefotball
Prevas Connector og WHM versjon 4.0
Utskrift av presentasjonen:

Are you ready to take control?

Hvorfor oppgavehåndtering?  Kvalitet på utført arbeid  finne rett ansatt for oppgaven  Spare tid på oppfølging  Varslingsfunksjon  Strategisk planlegging  Fordele oppgaver som skal utføres  Sikkerhet  Alt blir dokumentert

Hvorfor oppgavehåndtering?  Forenkle/forbedre opplæring og innstrukser  Overlevering  arbeider på forskjellige tidspunkt  Oppgaver beskrives og tydliggjøres  unngå misforståelser  Innsikt i andres oppgaver  Ved sykdom eller annet fravær  Viktig når det gjelder leveringer

TASK Properties/Attributes • Description • Start-Finish • Category • Priority • Status • Notes Customer Customer Editor • CRM-system Resources • Items: Sales articles • Equipment: E.g. projector needed, meeting room, car •Other things Persons • Owner • Assign • Accessible • Report Skills • Education, licences • Experience • Courses (certificates) ”Have the right people” Documents • Files • Individual • Group • Organization • Formal structure • Virtual groups QL – Task Management System Knowledge database • FAQ • Procedures

Task Management  Registrere oppgave  Navn og beskrivelse  Sette tidsperpektiv  Sette prioritet  Fordele ansvar  Legge med instrukser (eller andre filvedlegg)  Distribuere oppgavene til ansatte

Kontroller informasjonen  Ett felles system  Hindre at informasjon går tapt  Fjerne gule lapper, notepad, epost  Hvis lignende oppgaver skal gjøres i fremtiden, er oppgaven allerede beskrevet

Repeterende oppgaver  Beskriv oppgaven en gang, så regenereres den automatisk når den blir ferdigstilt  Bruk liten tid på å planlegge oppgaver for hele året

Distribuere oppgaver  Når en oppgave blir tildelt en person, kan personen bli varslet via SMS eller epost  En ansatt blir varslet når han/hun stempler inn via CReg Infoterminal  Ansatte kan bruke QL Mobile, QL Web eller tykk QL klient for å se sine oppgaver.

Akseptere oppgaver  En ansatt må akseptere oppgaven  Større sannsynlighet for at den blir utført  Varsling hvis oppgaven ikke blir akseptert innen en viss tid.

Rapportere  Alt arbeid dokumenteres i QuantumLeap i form a  Notater  Filvedlegg (word, excel, bilder)  Rapporter på en oppgave via SMS  ”QLR Nøkkeltall er levert og oppgaven fullført”

Tilgang / rapportering  CReg InfoTerminal  QL Web  QL Mobile  QL Client  SMS 

Varsling  Til personen som oppgaven skal rapporteres til  SMS/epost hvis oppgaven ikke er ferdig i tide?  SMS/epost hvis oppgaven ikke er akseptert innen x antall dager)  SMS/epost når en oppgave endres?  Til personen som skal utføre oppgaven  SMS/epost hvis tidsfristen nærmer seg?  Informer den ansatte om at han/hun har en ny oppgave  Via SMS, epost eller CReg Infoterminal

Rapporter  Detaljerte effektivitetsraporter  Hvem har gjort hva?  Hvor mye tid er brukt?  Konfigurerbare rapporter  Lag dine egne rapporter

Dynamisk brukergrensesnitt  Alle bilder kan skreddersys til brukerbehov og innstillinger lagres automatisk  Dokking og/eller flytende vinduer  Mange vinduer eller kun noen få  Lage ”Favorittlister” over oppgaver

Eksempel på skjermbilde

QuantumLeap =  Effektivitet  Flere oppgaver løses til riktig tid  Registrerte oppgaver blir aldri glemt  Informasjon går ikke tapt  Ingenting slettes  Alle endringer logges  Kvalitet  Oppgaver løses av personer med riktig kompentanse  Spare tid  Se på tidligere arbeid  Repeterende oppgaver  Følge opp oppgaver

QuantumLeap  Fungerer sammen med POK  Samme personaldatabase

Takk for oppmerksomheten