BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt 500.000 unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Trim.no AS Trening Slanking Kosthold Kosttilskudd Belastningsskader
Advertisements

Vestas nyhetsbrev Gulltaggen 2006 Navn • Arrangement.
Fastpris  Forutsigbare kostnader hver måned  Fleksible abonnement tilpasset bruk  Gratis internringing  Ring uten tillegg i Norden  Markedets laveste.
Deltaker på sosialt nettsted Bruker du sosiale medier som for eksempel Facebook, Twitter eller LinkedIn? (Prosent av Internettbrukere) 17 Dagligbankundersøkelsen.
Erfaringer fra NAV Foreldrepenger Kommunikasjonssamling 17. november 2011.
Nasjonal dugnadskampanje 2012 – En veskeholder som gleder.
Hvordan ser framtiden ut for de som har investert?
Tips til profilbilder Bruk et unikt bilde til å representere bedriften. Eksperimenter med forskjellige bilder for å se på responsen Endre toppbildet/bannerbildet.
Hvem er vi?  InOut  Bygger merverdi rundt brukt IT-utstyr  Levert 70 Skolelinux-installasjoner  TeleComputing  Norges største leverandør av driftstjenester.
Digital markedsføring
Elverum, 24. Mai 2011 Kenneth Baranyi Eriksen. Hvem er? Kenneth Baranyi Eriksen  Daglig leder Webgruppen AS  Siviløkonom, fotballtrener  Webanalyse.
© Fairtrade 2010 Project Title sits here Fairtrade-ukene 2013 © Fairtrade 2010.
Norwegian i sosiale medier Fra kampanjeside på Facebook til omdømmebyggende aktiviteter i flere kanaler.
Gjenbruk – mer bruk – lengre bruk…
Kan samarbeidspartnere til Mercur benytte mobile kuponger/bonuskort til å drive trafikk og skape mersalg? 18. november 2009 Preben Idsøe Telenor GBDR,
Det verdiskapende webkonseptet Hvordan web kan og bør bidra til forretningen Dataforeningen 28. okt 2009, Nina Furu.
CarWEB Pluss  forhandleren i fokus!  markedets beste løsning for adminsitrasjon av markedsaktiviteter  alltid i forkant av markedet  valgfrihet gjennom.
Presentasjon per januar 2014
Dyreparken på 300 sekunder.
Møte for bedriftskontaktene 6. september • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda.
Side 1 •Enhver forhandler bør ha en oppdatert oversikt over sine bruktbiler på egen hjemmeside. Noen har ikke etablert dette pr dags dato, andre er misfornøyd.
Ipsos MMI Norsk Medieindeks 2012.v
Arne Uppheim MSN.  Portal - Nettsted flest bruker mest verden over – både brukere og annonsører.
American Express – Ny medlemsfordel i YS
[Produktnavn] Markedsføringsplan
Er sosiale medier og nettverksbygging suksessoppskriften for retail? ”Klikk på bestill øverst høyre”
Varemerkeprogrammet Sikkerhet og forbrukertrygghet
Økt omsetning, økt lønnsomhet og
Copyright Nord Europas største møteplass for innkjøpere og leverandører ! Oslo,17. desember 2007 Side 1.
B for bibliotek Bibliotekledermøtet 26. januar 2012.
1 Pilotsamling, Oslo november 2009 Formidlingsplan: BIT Reiseliv generelt og Nasjonal Booking spesielt.
InOut og TeleComputing  Nøkkelferdige, rimelige Skolelinux-løsninger  Maskinvare (tjenermaskiner og tynnklienter)  Programvare  Installasjon av ferdig.
E-VERD Økt samvær, økt livsglede! Gruppe 9. Ingrid, Åse, Anna, Veronica, Jacquline og Silje.
Acebook som strategisk verktøy Andreas Engen Willersrud, KSA Redaksjonsrådet UiT
Kommunikasjon Ordet stammer fra det latinske ordet communicare som betyr å gjøre felles/ gjøre sammen Nettsider = enveiskommunikasjon Sosiale medier =
MSDR : Microsoft Direct Respons. Hva er MSDR? Mulighet for kunde å kjøpe CPC kampanjer på usolgt varelager Passer godt for buskap som triggger til handling.
”nye” forskning.no Nina Kristiansen, februar 2008.
Vestlandske bygg- og anleggsdag 2010 Torsdag 4. november 2010 Kjell Senneset, Prognosesenteret Full fart inn i fremtiden!? Går det sånn….. Eller sånn…..???
Side 1 BILFORLAGET AS Best på Bil!. Side 2 Bilforlaget – 30 ÅR!! Bilforlaget AS, etablert 1975, har siden starten spesialisert seg på bilinformasjon.
OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 1 BILFORLAGET AS Best på Bil!
Espen Udland Adm.direktør/ansvarlig utgiver
Statistikk teknologi Januar - Oktober 2013 ONLINE OFFLINE.
Lokalpolitikere i sosiale medier. Dagens nettbruker Den aktive nettbrukeren Vi er alle produsenter Kommunikasjon fremfor monolog.
NYE NETTSIDER Presentasjon på deleFredag 8. februar 2013.
Copyright Skandinavias største møteplass for innkjøpere og leverandører ! Oslo,30. august 2007 Bergen,30. august 2007 Side 1.
 Sosiale Medier Sosiale Medier komiteen Rotary Møte 12. Oktober 2011.
CarWEB BilNorge Pluss forhandleren i fokus! forhandleren i fokus! eksklusiv markedsbasis for merkeforhandlere eksklusiv markedsbasis for merkeforhandlere.
Jørn Tore Persen Agenda Nøkkeltall Hva er nytt på web i 2009? Hva gjør VisitOSLO for å bygge trafikk til sine sider? Hvorfor annonsere.
SOSIALE MEDIA OG WEB Norges bryteforbund Inger Wold.
Sosiale Medier SOSIALE MEDIER ER FREMTIDENS MARKEDSKANAL OG BRUKEN HAR EKSPLODERT DE SISTE ÅRENE VI GJØR DEG SYNLIG I MENGDEN.
Landbrukets omdømme ”bærre sauter”? Jeg jobber med omdømmebygging hver dag. Hvordan tenker Bondelaget om omdømmebygging? v/ Trine Hasvang Vaag, leder Nord-Trøndelag.
Presentasjon av konsept
Kort om Bysiden Norges største byguide på nett (52 byer) ‏ Aktuell informasjon om arrangementer. Hva skjer, hvor og når? Brukeren kan selv legge ut informasjon.
Mobilapper. Nett bank apper Reise og navigasjon.
Aksjemarkedet ved et vendepunkt? Handelshøyskolen BI 14. Mars 2007.
Nedre Silkestrå Borettslag Generalforsamlingen
”Veien videre for reiselivet i Verdensarvområdet”
Allmøte EFA 03. Mars 2016.
Velkommen til Knastedekket AS sin «Breisladden 2017»
NYE FERGE- OG HURTIGBÅTOPPLEGG
Konsept: Økonomi Drammen kommune
VI HAR VÆRT SVÆRT SYNLIGE I MEDIA SÅ LANGT I 2014.
Prisnedtrapping på slaktegris før jul
Tips for bruk av sosiale medier
PrEsentasjon.
Midtveisevaluering Malin Littauer Yndesdal, SKS/AF/LOS
Hvorfor ikke bruke noen minutter på beregning av hvor mye du kan spare ved å gå inn for et mer effektivt mattesystem. BEREGNING: LEIEMATTER: ______ leiekostnader.
Rekruttere elever til å lage innhold
STRATEGISK NÆRINGSPLAN FOR TROMSØ-REGIONEN - forprosjekt
Hovedside Om fotballen.eu Statistikk for siden annonsetyper/størrelser
Utskrift av presentasjonen:

BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt 500.000 unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte områder: Vi skal blant annet premiere annonser som har tilstandsrapport/garanti/garantert historikk m.m. Vi skal bruke broom.no og trafikken her for alt den er verdt Markedsføre tungt og smart på egne flater + sosiale medier. Vi har 60.000 følgere på Facebook. Kampanje pris for første 12 måneder fra januar 2019. kr 450,- pr. mnd uansett antall biler Soft launch blir 10. desember. Full oppstart første uka i januar.