Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

VI HAR VÆRT SVÆRT SYNLIGE I MEDIA SÅ LANGT I 2014.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "VI HAR VÆRT SVÆRT SYNLIGE I MEDIA SÅ LANGT I 2014."— Utskrift av presentasjonen:

1 VI HAR VÆRT SVÆRT SYNLIGE I MEDIA SÅ LANGT I 2014

2 Status 31. januar: Vi har hatt 14 helsiders annonser i Allers
Vi har hatt 14 helsiders annonser i KK Vi har hatt 3 helsider i Lev Bra Vi har hatt 12 helsider i Se og Hør Tirsdag Vi har hatt 10 helsider i Se og Hør Weekend På db.no: og klikk = 0,075% Vi har hatt 6 helsider i Dagbladet Magasinet Vi har modul 15 hver dag i dagbladet

3 DETTE ER ANNONSENE VI HAR HATT PÅ TRYKK

4

5

6

7

8

9 Men vi har gjort mer! Vi har hatt kuponger punktlimt i: Allers KK
Se og Hør Lev bra Til sammen ca kuponger Vi har fått over 3000 svar på kupong og sms

10 Og dette: - Lokal annonser. Full runde med modul 13 (en str
Og dette: - Lokal annonser. Full runde med modul (en str. Større enn vanlig) - Flyers og Lettere Sunn - Facebook - Google søkeord Vi investerte i slank, slanking og sikret oss topp 3 plassering i perioden uke 52 – tom uke 3

11 Total annonseverdi januar 1.-26 jan 2014 - 5.7 mill (3,5 mill – 2013)

12 VI FORTSETTER TRYKKET I FEBRUAR

13 Lokalannonser – modul 12 1/1 side annonser i: Se&Hør, Allers, KK, Vi over 60 1/1 side i DB, Magasinet, 2 feb og 8 feb Modul 15 i DB print tom uke 7 Google søkeord

14

15

16 Annonse i Dagbladet Sitt OL bilag

17 HVA GJØR VI I MARS?

18 FORTSETTE FOKUS PÅ SYNLIGHET og FACEBOOK
Vi setter fokus på å bli blant de beste i «klassen» på sosiale medier Alle skal med Nye kursdeltakere Pleie eksisterende KD relasjoner

19 men vi må være langsiktige
JA, DET NYTTER! men vi må være langsiktige


Laste ned ppt "VI HAR VÆRT SVÆRT SYNLIGE I MEDIA SÅ LANGT I 2014."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google