Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
VI HAR VÆRT SVÆRT SYNLIGE I MEDIA SÅ LANGT I 2014
2
Status 31. januar: Vi har hatt 14 helsiders annonser i Allers
Vi har hatt 14 helsiders annonser i KK Vi har hatt 3 helsider i Lev Bra Vi har hatt 12 helsider i Se og Hør Tirsdag Vi har hatt 10 helsider i Se og Hør Weekend På db.no: og klikk = 0,075% Vi har hatt 6 helsider i Dagbladet Magasinet Vi har modul 15 hver dag i dagbladet
3
DETTE ER ANNONSENE VI HAR HATT PÅ TRYKK
9
Men vi har gjort mer! Vi har hatt kuponger punktlimt i: Allers KK
Se og Hør Lev bra Til sammen ca kuponger Vi har fått over 3000 svar på kupong og sms
10
Og dette: - Lokal annonser. Full runde med modul 13 (en str
Og dette: - Lokal annonser. Full runde med modul (en str. Større enn vanlig) - Flyers og Lettere Sunn - Facebook - Google søkeord Vi investerte i slank, slanking og sikret oss topp 3 plassering i perioden uke 52 – tom uke 3
11
Total annonseverdi januar 1.-26 jan 2014 - 5.7 mill (3,5 mill – 2013)
12
VI FORTSETTER TRYKKET I FEBRUAR
13
Lokalannonser – modul 12 1/1 side annonser i: Se&Hør, Allers, KK, Vi over 60 1/1 side i DB, Magasinet, 2 feb og 8 feb Modul 15 i DB print tom uke 7 Google søkeord
16
Annonse i Dagbladet Sitt OL bilag
17
HVA GJØR VI I MARS?
18
FORTSETTE FOKUS PÅ SYNLIGHET og FACEBOOK
Vi setter fokus på å bli blant de beste i «klassen» på sosiale medier Alle skal med Nye kursdeltakere Pleie eksisterende KD relasjoner
19
men vi må være langsiktige
JA, DET NYTTER! men vi må være langsiktige
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.