Tegn røttene til mosene og skriv her: 3 Tegn her:

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Hvordan lager du en konto (blir en Facebookbruker) ?
Advertisements

Noen tema for samtaler om vennskap (Barnetrinnet)
Hei! Mange stiller oss spørsmål om hvordan man fyller ut avtalen mellom ny eier, TC og overdragelse fra gammel eier ved salg av plass. Her kommer oppskriften.
Ekstern skolevurdering Skolens navn •Sett inn bilde av skolen her (Tips: høyreklikk på bildet og sorter det bak teksten)
Tiden ikke var den samme overalt
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Innovasjon Innleveringsfrist 15. august.
Min Problemløsningsbok Navn: ____________________________________ Slik ser jeg ut (tegn eller lim inn bilde):
Bygg en by av pepperkaker.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Åpen klasse Innleveringsfrist 15. august.
Ekstern skolevurdering. Kjennetegn på en god rapport Glansbildet – tydelig, gjenspeiler valgt tema, observerbart/målbart Dokumentasjon – prosessen, viser.
Litt om virtuelle skrivere. De 2 virtuelle skriverne som beskrives her har det til felles at det ikke kommer fysisk utskrift på papir. Skriverne er definert.
Månedsbrev fra Kløverhumlene Her kommer litt om det vi har gjort på i april og hva vi skal gjøre i mai.
Christian Dalsgaard og Morten Flate Paulsen. Struktur Abstract/kort oppsummering Keywords/nøkkelord Innledning Problemstilling/teori/metode Forskning/resultater/diskusjon.
Foto: Dag K. Smemo Olav D.Svanholm Bibeldagen Bibler til 2009 Russland Glimt fra Kola-halvøya.
Museum Vest Ulike BRUDD-prosjekt Jenny Heggvik Hamar, september 2015.
INMA Performance Awards Innlevering – kategori: Gamification Innleveringsfrist 31. august.
Navnet på gruppe/artist Bilde av gruppe/artist. Biografi Fortelle mer utfyllende om artisten Hvor er de fra Alder Instrument de spiller Flere ting du.
Bruk av digitale sosiale medier Presentasjon av kvantitativ undersøkelse Frokostmøte Undersøkelsen er gjennomført av Research International.
PTF-kurs Eirik Sundan – Roger Øverås Foto: Bjørn Erik Olsen.
… eller hjelpe andre i å finne sine røtter ”Kurs i slektsforum” hvordan lage etterlysning.
LinkedIn JUSTERE PROFILEN FOR BEST MULIG Å PRESENTERE DEG SELV.
Å SKRIVE EN KREATIV TEKST. Match person og omgivelser.
INMA Performance Awards
Prosjekttittel Ditt navn | Lærerens navn | Skolen din
Velkommen til Sandefjord!
Digital kunst, kultur og kommunikasjon Arbeidskrav 2b, Hioa høst 2016 WORKSHOP: FOTOGRAFI I SOSIALE MEDIER Elisabeth og Anne Gro.
4/12/2018 Bjørn Songe-Møller Grants Subcommitee Chair Hei! Jeg er…
INMA Performance Awards
Økt 2 Analyser ei lampe.
x x x La barna ta portrettbilder av hverandre.
Historiske minnesmerker Bilde inn To ulike eksempler fra
INMA Performance Awards
IA-arbeid i praksis Utvikling av samarbeid gjennom diskusjon, prioriteringer og handling i IA arbeidet. Velkommen til kurs i sykefraværsoppfølging Litt.
INMA Performance Awards
NYSGJERRIGPER Hvorfor er julebrus populært og hvorfor foretrekker noen en julebrus fremfor en annen?
INMA Performance Awards
Åtte skrivetips for bibliotekarer
PROTOKOLL: Sti til hvor protokollen ligger på Skyra
Tittel/problemstilling Eventuell undertittel
VOX- prosjekt SVF Berg og Færder vgs, fengselsundervisningen
Spørreundersøkelse blant besøkende på turistinformasjon
Video i undervisningen
Bjørn Einar Bjørgo Nevropsykolog
Diva and the Doctor Ta en sjanse.
Vores historie Milepæl Milepæl Milepæl I dag Milepæl Milepæl Milepæl
Elevintervju B – Samarbeid
Gruppeoppgaver.
12/29/2018 Bjørn Songe-Møller Grants Subcommitee Chair Hei! Jeg er…
INMA Performance Awards
INMA Performance Awards
Gå til – Klikk på «lag konto».
INMA Performance Awards
Enkel brukerveiledning
Modul 4 – Representasjoner
Alle lærere er leselærere. Vi starter planen med en kortfatta teoridel om lesing Vi starter planen med en kortfatta teoridel om lesing. Hva vil det.
Sorteringsleken Konkurranse steinstabling
Beskriv himmelen med tolv ord
Naturens rolle i et endret klima
Vår historie Milepæl Milepæl Milepæl I dag Milepæl Milepæl Milepæl
3 Tegn her: 2 Skriv her: B r e t t e k a n t
Teknisk utvalg Årsplan 2018
Lynguide – for LIS Logge på:
Vår historie Milepæl Milepæl Milepæl I dag Milepæl Milepæl Milepæl
Kapittel 5 oppgave b Fra direkte til indirekte tale. Han sier at … 
HINDUISMEN.
Fag / tema Samfunnsfag Trinn
Oppgavestreng 4 · 256 A – Forarbeid
Planetslette B r e t t e k a n t Store stjerner
Enkel brukerveiledning
Utskrift av presentasjonen:

Tegn røttene til mosene og skriv her: 3 Tegn her: B r e t t e k a n t Tegn de to mosene så nøyaktig du klarer og skriv navnet du valgte ved siden av. Skriv så litt om hva som er spesielt med disse mosene. Undring. Har moser røtter? Napp opp noen moser og se om de har røtter. Hvordan tar de opp næring? 2 Tegn røttene til mosene og skriv her: 3 Tegn her:

Beskriv moser 4 Se, beskriv og tegn Skriv her: B r e t t e k a n t 1 Mose har vært brukt til mye opp gjennom historien. Hva tror du at moser kan benyttes til? Skriv her: 4 Se, beskriv og tegn Foto: Bjørn Berge Hvor mange ulike moser finner du i skogen. Bruk 15 minutter på å samle så mange moser som mulig. Hvor mange fant du. Finn på navn til to ut i fra deres «personlighet» Lærerens kommentar Skriv her: 1 Lenker: Moseatlas