Markedsplan 2011.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
NYTT FRA FREDRIKSTAD Institutt for Journalistikk utlyser nye kurs, søker etter markedsansvarlig og kursledere. Spre denne informasjonen videre, særlig.
Advertisements

Møte for bedriftskontaktene 4. oktober • Teknologistatus • Ambassadørnettverk • Høstkampanje • Bergens Tidende Agenda.
Deltaker på sosialt nettsted Bruker du sosiale medier som for eksempel Facebook, Twitter eller LinkedIn? (Prosent av Internettbrukere) 17 Dagligbankundersøkelsen.
Guide til Facebook - sider og arrangementer
HVA ER ?.
03/22/13FJORDNORWAY Navn på din destinasjon og Fjord Norge presenterer årets nasjonale Vestlandskampanje Din logo.
HOVEDOPPGAVE HIØ Tom Dan Odd-Harald.
© Fairtrade 2010 Project Title sits here Fairtrade-ukene 2013 © Fairtrade 2010.
Salgsteknikker & Sosial media
Surfing sosial media - Bilkjøring Her lærer vi hvordan du kan bruke Sosiale medier til å se på et bestemt tema - Bilkjøring Vi skal se på Twitter, Facebook,
Internett og Ekstranett
Velg sjøveien - medieomtale og annonsering Informasjonssjef Anne Kristin Hjukse Oslo Havn KF.
Workshop 8. februar 2013 Nye nettsider Maria og Martin.
1. ny feltrapport funn dokumentasjon metode tolkning 2. felles feltdiskusjoner Last opp og se på bilder/kommentarer på Åpen arkeologi gruppen.
1 Pilotsamling, Oslo november 2009 Formidlingsplan: BIT Reiseliv generelt og Nasjonal Booking spesielt.
DICO District Internet Communication Officer. DICO´s oppgave Gi IT-støtte til klubbene i distriktet.
Vi håper og tror det kommer 4-5
? Hva er.
Hva er ?. Facebook er et av de mest kjente sosiale medier eller nettsamfunn. Det er en gruppe mennesker som ved hjelp av data (internett) kommuniserer.
Markedsføring og pressearbeid
MED KLUBBEN I SENTRUM SOSIALE MEDIER. Hva er sosiale medier Sosiale medier Betegnelse på alle nettsteder der brukerne selv skaper innholdet Blandt de.
 Sosiale Medier Sosiale Medier komiteen Rotary Møte 12. Oktober 2011.
Jørn Tore Persen Agenda Nøkkeltall Hva er nytt på web i 2009? Hva gjør VisitOSLO for å bygge trafikk til sine sider? Hvorfor annonsere.
Struktur Nå Internett Uavhengig systemer bygd opp over tid.
Mangfold og brorskap Sammen med våre kunder har vi utviklet nye profiler og bedriftsidentiteter. Vi har designet pakninger.
SOSIALE MEDIA OG WEB Norges bryteforbund Inger Wold.
Økt aktivitets- og arbeidstilbud til mennesker med nedsatt funksjonsevne, både i forhold til drift og investering (strategi- og behovsplan). Arbeidet med.
Digitale medier. Wikipedia: Former for elektronisk kommunikasjon gjort tilgjengelig gjennom datateknologi. Mobiltelefon, cd, digital video, digital-tv,
M&L2 Kap. 10 Kamanjeplan Oslo, februar Hva er en aktivitetsplan? 1. Aktivitetsplaner kan lages for nær sagt alle typer aktiviteter 2. Aktivitetsplaner.
ASVL Midt Norge Årsmøte RESPEKT, TRYGGHET, GLEDE OG VEKST «Det som skaper en felles retning på arbeidet vårt, er lojaliteten til organisasjonens.
Vefsnakonferansen 2016 Tanker om norsk reiseliv 3. mars 2016, Gunnar Almlid.
Nettsider og medlemsregister for foreninger tilknyttet Norske Kunstforeninger.
Høgskolen i Buskerud og Vestfold Studentundersøkelse 1.årsstudenter 2012 Høgskolen i Buskerud.
Sosiale medier Film: Social media revolution 2011Film.
Ungdomskoleprosjekt Meldal Skolen ser lenger enn klasserommet Entreprenørskap i skolen. Elevbedrifter Byggeprosjekter Arbeidslivserfaring Samarbeid med.
Kap. 58 – Collecting Data How Information Technology Is Conquering the World: Workplace, Private Life, and Society Professor Kai A. Olsen,
Markedsføring og video Sosiale medier og bruken av disse er viktige – i noen tilfeller alene men også i kombinasjon med tradisjonell markedsføring.
Gatelangs siden 1990 Frivillig organisasjon.
Velkommen til Knastedekket AS sin «Breisladden 2017»
Glommastien, Fredrikstad
By På Fredrikstad med eget nettsamfunn for lokalsamfunn og lag og foreninger.
Barn og unge 0 – til 26 år Barn 6 – 13 år (1. – 7.kl)
Komité for teknikk, kultur og fritid
- LOs medlemsdebatt - Si din mening! Bli med i LOs medlemsdebatt
Pilegrimsledene til Nidaros Pilgrim Ways to Nidaros - Caminos de Nidaros pilegrim.info pilgrim.info peregrino.info Pilegrimsledene til Nidaros inngår.
Rekrutteringskampanjen 2015
Sosiale medier på En innføring.
Utlysning av studentoppgave
Kdp for ny E18 med bussvei og hovedsykkelvei
- en spennende forsknings- og teknologikonkurranse for barn og unge
Kap. 58 – Collecting Data How Information Technology Is Conquering the World: Workplace, Private Life, and Society Professor Kai A. Olsen, Universitetet.
FDV-prosjektet – lansering for brukerne 2. mai Arbeidsmiljøutvalget 23
Demensaksjonen september
PROSJEKT E6 ARNKVERN-MOELV Informasjonsskriv Uke 11 og
yr.no statistikk (for det meste)
Plan for forbedring av kundetilfredshet FORBEDRE KUNDE-TILFREDSHETEN
Enkel brukerveiledning
Lakkegata skole   Foreldremøte høst 2018.
EN KORT PRESENTASJON AV PROSJEKTET
Kompetansedeling for studenters suksess i høyere utdanning
Strikkefestival 20.januar 2018, – Sted: Tangenten, Nesodden
Rekruttere elever til å lage innhold
En kort innføring til foreldre
BROOM MARKED Broom er Nordens største nettsted om bil - med rundt unike brukere/1,3 mill. sidevisninger i uka Broommarked skal være unikt på enkelte.
Kari Løken, distriktstrener og leder av kommunikasjonskomiteen i D2305
Enkel brukerveiledning
Utskrift av presentasjonen:

Markedsplan 2011

Innretting i 2011: videreføring og forsterkning Fortsette og forbedre nasjonal merkevarebygging gjennom fokus på MadeinNorwayNow, egne nettsider og sosiale medier Kampanjer på viktige områder Forsterke konseptet gjennom økt kommersialisering av butikkene. Kjeden legger til rette for og leverer materiell for lokale kampanjer/aktiviteter. Forsterke samspillet ytterligere mellom nettsted, blogg, butikk og sosiale medier

Faste aktiviteter - kjede Kjeden - ukentlig Blogg – innhold ca tre artikler hver uke, hvorav 1 er NFH (plukket ut av våre råd og utvalg) Posting på kjedens webside, Facebook og Twitter – presentasjon facebook-siden Annonse for butikkene – ny annonsemal Plakat/gatebukk Kjeden – månedlig og annenhver måned Nyhetsbrev fra MiNN til egen mailingliste, hver måned Nyhetsbrev fra NFH med mulighet for lokal tilpasning pr/butikk bekostet av kjeden, annenhver måned Kjeden på årsbasis Katalogoppføring for alle butikker (Gule Sider, Opplysningen 1881, Nummeropplysningen 180, Google.) Søkemotorannonsering for alle butikker Tagging på nett Årskontingent/serverleie på web til kjede og alle butikkene

Faste aktiviteter - butikk Butikk - ukentlig Annonserer ukens produkt – ny annonsemal Gatebukk og utstilling av ukens produkt Poste på egne websider og Facebooksider Butikk – annenhver måned Utsendelse av nyhetsbrev – supplert med egne aktiviteter, tema, tilbud og produkter. Distribueres enten på Facebook, elektronisk til egen mailingliste og/eller fysisk utsendelse.

Kampanjer Strikkekampanje – jan/feb Bunadskampanje – april/mai Lanseringskampanjer - høst Barnebunad Snøhetta-kolleksjonen Julekampanje – nov/des

Garnkampanjen Alle store anledninger med respekt for seg selv, blir hedret med sine offisielle og uoffisielle strikkedesign. VM i Oslo 2011 blir ikke noe unntak. Nå vil vi i Norsk Flid Husfliden utfordre deg og alle andre strikkentusiaster til å strikke din VM-lue. Inspirasjonen bør være på plass, nå som VM-feberen brer seg over landet. Ta pinnene og fantasien fatt, og send inn et bilde av din VM-lue slik du synes den bør være. Og stem på de bidragene du liker best. Vi kårer tre vinnere som blir premiert med hver sin eksklusive strikkepakke fra Arne&Carlos eller Tine Solheim, utviklet for Norsk Flid Husfliden.

Utvikling Oppdatering profil – ny designmanual Nytt garnsamfunn på www.norskflid.no Utrede nettshop Tilbud til butikkene om lokale varianter av bunadsfilmen (faktureres lokalt) Tilbud om assistanse fra kjeden ved opprettelse av facebook-profil for din butikk