Fra 0 til 100 Km/t på 2,4 sekunder

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Velkommen til SMB-dagen 2004!
Advertisements

ProjectHelp vs. TimeEase
Problem Solution Key Metrics Unfair advantage Problem for bruker: • Ting er for dyrt(for meg) • Jager tilbud • Får ikke info om når produkt er på tilbud.
Kryss-kulturell kommunikasjon
Gruppemedlemmer Gruppa består av: Magnus Strand Nekstad – s156159
Ledelsesinformasjonsystem
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Gitte Holten Ingerslev - DPU Tekst Forskerens og didaktikerens blik på mødet mellem tekst og læser.
Det er ganske underlig med disse sentrale salmene. Selv om du ikke er religiøs burde du lese dette.
Forum Produktutvikling og Design Temadag om Mekatronikk og produktutvikling Johan Rusaanes FMC Kongsberg Subsea.
Men hva mener de som har klart det? Børge Haugset (NTNU&SINTEF)
Når ble pragmatisk slukt av Smidig ? Joachim Haagen Skeie, Smidig 2011.
1 Information search for the research protocol in IIC/IID Medical Library, 2013.
SUKSESS ELLER FIASKO I PROSJEKTER TIDLIGE ”SYKDOMSTEGN”
Skriverammer FORSLAG TIL SKRIVERAMME ENGLISH AS A WORLD LANGUAGE
Inger Langseth Program for Lærerutdanning Knyttet til Ny bok om vurdering i alle fag, red. Dobson, Engh.
Se opp for halen!. Tenker vi på brukeren? Studie: Hvilke egenskaper (oppgaver) er viktigst? 93 valgmuligheter Uansett oppdeling «super task» – 12%
Planning and controlling a project Content: Results from Reflection for action The project settings and objectives Project Management Project Planning.
Økonomiske utsikter - med lavere oljepris
Building the One to One Enterprise - Personalizing products for developing customer communities’ Relationships between customer loyalty and interactive.
What is a good text? And how do we get pupils to write them?
Gruppeøving 8.mars Agenda Presentasjon av hjemmeoppgaver Endelig gruppeinndeling Elevator pitch Neste hjemmeoppgave.
Misjon – å krysse grenser
The Thompson Schools Improvement Project Process Improvement Training Slides (Current State Slides Only) October 2009.
Primary French Presentation 10 Colours L.I. C’est de quelle couleur?
Welcome. THE FACULTIES Faculty of Bioscience and Aquaculture Faculty of Professional Studies Faculty of Social Sciences Bodø Graduate School of Business.
# Mobilitet Morten Torp Avis Budget Group Norway Sales & Marketing Director Ruters strategi­dokument M2016 tar steget fra kollektiv­trafikkstrategi til.
Rotary eLearning Center- Community Service 20 gode grunner.
Digital læring for publikum og bibliotekansatte
Betydningen av kunnskap og verdier ved innovasjon: eksempler fra hvalsafari Hin Hoarau-Heemstra– Førsteamanuensis Nord Universitet
Vurdering av modenhet i salgsstyrken
Find Fraud B4 it Finds You!
Fra innovasjonsstrategiens ordbok
Kapittel 8: Merkeevalueringer
Digital bestillingsprosess for Armering, direkte fra modell
Penny: «Hvorfor fortalte du ikke sannheten
SmartSwap.
sporing av barn med klokke
Audio exercises – lytteøvelser Oppgave 1.
The Norwegian Hydrografic Pilot
Eksempel fra Nevrologisk avdeling
Visning 2) Sett inn 3) Sett inn BILDE Bruk verktøylinja og gå til:
CAMPAIGNING From vision to action.
Klar melding! Klar til å skanne jobben
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
PhD kandidat og Post Doc i matematiske fag
Welcome to an ALLIN (ALLEMED) workshop!
Design driven Innovation Programme (DIP)
Misjon – å krysse grenser
The Gains from International Trade
Fra idé til forskningsprosjekt Hilde Afdal & Odd Tore Kaufmann
Hvordan sikre seg at en forretningsstrategisk løsning er nettopp det; en forretningsstrategisk løsning og ikke et IT-system? Alf Reime
Når virker 1:1 kommunikasjon? Miriam Gade Nicolaisen
Program: 0800 – 0810 Arild Disruptive Innovation i Kundereisen 0810 – 0820 Håvard Best of marketing 0820 – 0830 Rune Kreativitet virker 0830 – 0840.
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Kick-off Good morning everybody. Nice to see so many well known faces on a big day like this. My name is Audun Pettersen and I`m Head of Tourism.
Menneskelige mønstre og behovsdrevet innovasjon i finanssektoren
Dynamisk DNS registrering for Windows 10
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
A review of exploration activity and results on the NCS
Vaccine Delivery in Developing Countries
Sustainability as practice
Oslo Teknopol IKS Knut Halvorsen Manager
How to evaluate effects of inspections on the quality of care?
The Norwegian Centre for ICT in education
Personene. Personene Flere historier… Makt og begjær Vekst og løsrivelse Etikk og moral Trekantdrama Systemkritikk Andre?
- Endelig forslag til ønsketsituasjon
Utskrift av presentasjonen:

Fra 0 til 100 Km/t på 2,4 sekunder Bugatti Veyron Super Sport Fra 0 til 100 Km/t på 2,4 sekunder Fra 0 til 100 i Marketing Automation på 30 dager

4 3 2 1 Standardaktiviteter Markedsfokusert kundebilde Kundefokusert forvandling og innovasjon 1 Hva og hvorfor Marketing Automation?

Hva er Marketing Automation (MA)? Marketing Automation er en del av Customer Relationship Management (CRM) som fokuserer på å definere, planlegge, segmentere, eksekvere og spore markedsaktiviteter. Ved bruk av Marketing Automation utfører man oppgaver, som ofte har vært utført manuelt, mye mer effektivt og gjør innovasjon av prosesser mulig.

Marketing Automation Software BuyerView | 2014 Dagens kjøpere av Marketing Automation benytter følgende metoder for håndtering av markedsaktiviteter Marketing Automation Software BuyerView | 2014 Softwareadvice.com

Marketing Automation Software BuyerView | 2014 Kjøperenes hovedgrunner til å investere i Marketing Automation Marketing Automation Software BuyerView | 2014 Softwareadvice.com

2 1 Kundefokusert forvandling og innovasjon Hva og hvorfor Marketing Automation?

KUNDEFOKUSERT FORVANDLING & INNOVASJON Prosess for å drive kulturell- og eksekveringsorientert endring Understand our customer and empathize with their needs. Walk a mile in their shoes. The we need to educate our business about our customers and their needs and align the business to fulfilling those needs Once we’ve done that, we need to identify moments that matter in that customer’s journey, and design new experiences that we can deliver that meet that customer’s needs, and return value to the business. We call that the value equation. If we deliver compelling experiences to the customer, and they have their needs met, I should get my needs met as a business. But humans are very complex creatures. And because we are, we have to prototype and test new experiences because we want to make sure that they are actually relevant to the customer and they meet their needs. Then we can actually validate these new experiences and bring them to scale

BUY OWN The Customer Lifecycle PURCHASE RECOMMEND SELECT MAINTAIN 4 8 BUY OWN SELECT 3 MAINTAIN 7 Market & Sell Support & Serve 1 5 2 6 RESEARCH NEED RECEIVE USE

HOLDNINGER ADFERD FOLK TING FOLK TING ON STAGE EXPERIENCE BACK STAGE Skal jeg kjøpe ny bil? Den ser for liten ut!? Den har noen viktige mangler Min komplette bil! Dyrt men kult! Mange andre biler her også Denne må føles! Jeg får godfølelsen Litt nå, resten senere HOLDNINGER KRISTIN ADFERD Se etter bil Bestille prøvekjøring Ankommer forhandler Gjennomgår bil Prøvekjører Gir tilbake-melding Konfigurerer tilvalg Bestiller Betaler depositum … TING FOLK FOLK ON STAGE EXPERIENCE TING DOUG TING FOLK FOLK BACK STAGE SUPPORT TING

3 2 1 Markedsfokusert kundebilde Kundefokusert forvandling og innovasjon 1 Hva og hvorfor Marketing Automation?

Analyse- og innsiktsunivers Tilleggsmuligheter Leads og Prospektering Datavask og Ajourhold Markedsfokusert Kundebilde Markedsdatabase Datautveksling Eksisterende CRM Kildedata Masterdata

Dynamisk og personlig kommunikasjon Analyse- og innsiktsunivers MarkedsfokuserMarketing Automation Leads og Prospektering Datavask og Ajourhold Utvalg Segmenteringsverktøy Analytiske modeller/scoring Kontakt og preferansestyring Markedsfokusert Kundebilde Respons Klikk, åpning Dynamisk og personlig kommunikasjon . Målgruppe Vent på respons Eksisterende CRM Kildedata Sporing av respons Spørreundersøkelser Personaliserte landingssider 3rd parts intragrasjon Repeter Respons Respons Salg

4 3 2 1 Standardaktiviteter Markedsfokusert kundebilde Kundefokusert forvandling og innovasjon 1 Hva og hvorfor Marketing Automation?

INFORMASJON OG SERVICE SPØRREUNDERSØKELSER ANTI-CHURN BOUNCEOPPFØLGING VELKOMST TILBAKEKOMST REKRUTTERING SAMTYKKEINNHENTING REAKTIVERING HENDELSESBASERT SESONGAKTIVITETER WIN BACK INFORMASJON OG SERVICE KRYSS & MERSALG

Oskar Sundgot Overå Product Manager Bring Dialog Norge AS Mobil: +47 951 10 203 E-post: oskar.overa@bringdialog.no