Kva har barn eigentleg rett til?

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Entreprenørskap i lærarutdanningen
Advertisements

KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
Læringsmål Fortelje kva holdningar har å seie for bruk av tobakk og rusmiddel, og kjenne til sentrale lover som gjeld bruk av slike stoff Fortelje om kva.
M ENYOPPGÅVE --- VÅREN årssteg -- Volda ungdomsskule.
Bahai. Grunnlagt av Hussein Ali i Persia (Iran) på talet Kring 6 millionar medlem. Den yngste av verdsreligionane Vart kjend under namnet Bahaullah.
Likeverd og likestilling. Kva meinar vi med likeverd? Alle er like verdifulle. Uavhengig av kjønn, rase, nasjonalitet, stilling eller status. -døme: svarte.
Tom Rune Kongelf Ny rammeplan for barnehagar kvar står vi? Styrarnettverket 4.november 2015.
BTI- Stord kommune. FORELDREROLLA BTI BTI-modellen 22.9.sept.2015.
OLWEUS ARBEID Indre Hafslo oppvekstsenter. Kva er mobbing? Tenk/diskuter.
Vi strekker oss!. Kleppe SFO Ca 150 barn 4 avdelingar 15 i personalet Praksis og lærebedrift. Base 1 (Snoopy)Base 2 (Tigergutt)Base 3 og 4Anna personal:
Ordenselevar: Ronja og Rebekka Veke 22Vekeplan Veke 22 Vekeplan FagLæringsmål. Du skal læra: Norsk Rettskriving. Multimodale tekstar. (Bilete og tekst)
Verdshandelen aukar Kompetansemål: ● Kartleggje variasjonar i levekår i ulike delar av verda, forklare dei store skilnadane mellom fattig og rik og drøfte.
Anita Holm Cirotzki – Loen 19. november 2015 Høyring om endring i barnehagelova Barn med særskilde behov.
Egil Hartberg-læringsleiing og vurdering for læring Bør starte med å vise elevane kvar dei skal kunne til slutt. Løfte blikket og sjå på den lange kompetansereisa.
KOMMUNEPLAN FOR VINJE Samfunnsdelen Samfunnsdelens plass i plansystemet.
Læring av sosial kompetanse Både opplæringsloven og Kunnskapsløftet (LK06) uttrykker klart at skolen, ved lærere og skoleledere, har et ansvar for at.
Mål for undervisinga Norsk Eg brukar BO-blikk til å orientere meg i teksten før eg les. Eg kan skrive dette lureordet rett : det. Matematikk Eg kan lage.
Helse Førde Resultat frå Multisenterstudie «Barn som pårørande» Kjellaug K. Berntsen Koordinator BSP.
Din innsats betyr en forskjell i manges liv! Hva går pengene til?
Mål for undervisinga Norsk Eg kan fortelje om ørkenen. Eg veit at nokon ord skrivast med e for æ. Eg kan skrive desse orda rett: er, der, her. Matematikk.
«Kommunikasjon og tekstskaping»
Bremanger utan utanforskap
Noreg har ei lang kyststripe- med rikeleg tilgang til fisk.
Velkommen til foreldremøte 19. september 2017
«Kommunikasjon og tekstskaping»
Opplæringslova kapittel 9A
Etikk og moral Kunne skilje omgrepa etikk og moral
BLR Skule- og barnehageåret 2015/16
Identitet og livstolking
Flytskjema Oppgåve Lag eit flytskjema her i denne PowerPointen som viser kva som skjer når du sender ein e-post til ein medelev. Ekstraoppgåve Ta også.
SEKUNDÆRNÆRINGANE: Oljeindustri og oljeinntektene:
Brukarundersøkjing Fokusområder:
Profesjonsutvikling Relasjonskompetanse som grunnlag for god klasseledelse, tilbakemelding og læring.
Medmenneske og ven frå s.65
Korleis påverkar det internasjonale flyktningsystemet Norge?
Internasjonalt samarbeid
Spegle geometriske figurar ved hjelp av koordinatsystem
-Læring, trivsel og trygghet for alle-
BLR Skule- og barnehageåret 2015/16
Fellessamling i Storstova Fellestur til Eventyrskogen med 1.-4.kl Mat
Læringsutbytte frå eit studentperspektiv
| Munnleg kommunikasjon
FORELDREMØTE I TU BARNEHAGE
Fellesmøte Sogn og Fjordane Turlag
Opplevingskort og utstyrssentral
Dialogmøte i regionane
Målgruppa til tenesta. Mennesker med utviklingshemming over 18 år med alvorlege atferdsproblem og psykiske lidingar. Vaksne med diagnoser innafor autismespekterforstyrringar.
Sogndal kommune.
Lov om grunnskolen og den vidaregåande opplæringa (opplæringslova)
Målgruppa til tenesta. Mennesker med utviklingshemming over 18 år med alvorlege atferdsproblem og psykiske lidingar. Vaksne med diagnoser innafor autismespekterforstyrringar.
Kompasstrening.
alle barna sin rett til god omsorg
Stadbasert og bærekraftig læring med
Samarbeid for samhandling
Fusa ungdomsråd Folkehelseseminar Handlingsplan 2017.
Læringsmiljø §9a: Handlingsplikt Bedre læringsmiljø
Tjødnalio skule Ved 6. og 7. trinn
Opplæringskontoret for industri- og teknologifag
Folkehelsetiltak i regi av Hordaland fylkeskommune
Elevar som referansegruppe i ein ny-produksjon Wenche Gausdal
® Utallege møter - tverrfaglige mange dyre timeverk
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
Utdannet lærer, videreutdanning i arbeid med personer med ASF fra NTNU
OPEN Opningstider Eid symjehall SYMJEHALL! Overskrift1 Overskrift2
Overordna del – verdiar og prinsipp i grunnopplæringa
Overgang barnehage – skule/SFO Foreldremøte
Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle
Velkomen til foreldremøte for 2. trinn
FORELDREMØTE 5B Sagstad skule hausten 2019.
6. årssteg - veke 19 MELDINGAR TIL HEIMEN Sund Glesnes skule
Utskrift av presentasjonen:

Kva har barn eigentleg rett til?

6 år? 12 år? 13 år? 14 år? 15 år? 16 år? Kva med 18 år? Er du plutseleg vaksen då?

Plikter? Blikk tilbake – barn ei nødvendig arbeidskraft Industri, jordbruk, fiskerinæringa og i heimane I dag negativt syn på barnearbeid, men ikkje før: Viktig i høve oppsedinga til det vaksne liv Barna fekk ta del i eit forpliktande fellesskap

Arbeidar ungdom i dag? Arbeidslivet stengt for barn, bortsett frå jordbruket og fiskerinæringa Uønska av omsyn til tryggleik og effektivitet Skulen – viktigaste arbeidet Men – deltidsjobbar, ekstraarbeid Oppgåver i familien