Title: «How to use different tools and/or machines in the workshop»

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Tillsetningstoffer – en verden ADDITIVE BROWSER. Aims of the project  Why did we choose this project ?  What kind of ideas we had ?  What did we want.
Advertisements

Hvordan utvikle og gjøre kandidater og parti kjent? - å drive kampanje.
Ledelsesinformasjonsystem
Key takes from the CXPA breakfast meeting 19th of march 2013 Summarized by KOBRA – Full text from Post It notes available in notes 1.
Gitte Holten Ingerslev - DPU Tekst Forskerens og didaktikerens blik på mødet mellem tekst og læser.
Det er ganske underlig med disse sentrale salmene. Selv om du ikke er religiøs burde du lese dette.
Konseptuell modell Hvordan skal dette se ut ifra brukeren?
1 Information search for the research protocol in IIC/IID Medical Library, 2013.
SUKSESS ELLER FIASKO I PROSJEKTER TIDLIGE ”SYKDOMSTEGN”
Ytre miljø Q4 CAKE. Information for OIM/section leaders; The presentation is to be presented in the General safety meeting together with the film on the.
Skriverammer FORSLAG TIL SKRIVERAMME ENGLISH AS A WORLD LANGUAGE
Et samarbeidsprosjekt mellom Åfjord og Rissa videregående skole.
Inger Langseth Program for Lærerutdanning Knyttet til Ny bok om vurdering i alle fag, red. Dobson, Engh.
Planning and controlling a project Content: Results from Reflection for action The project settings and objectives Project Management Project Planning.
A PROJECT WEEK 45: INTRO+ RESEARCH AND PLANNING WEEK 46: RESEARCH AND WIKI WRITING WEEK 47: NO ENGLISH WEEK 48: FINISHING TOUCHES WEEK 49: ORAL PRESENTATIONS.
Risiko & konsekvensforståelse. CAKE nr 15 Risk and consequence understanding.
What is a good text? And how do we get pupils to write them?
MASTEROPPLEGG Kunstig intelligens Logikk
Aktør-nettverk  Kort intro  Marc Berg (1997): On Distribution, Drift and the Electronic Medical Record  Margunn Aanestad (2003): The Camera as an Actor.
Digital Portfolios – a tool for assessment and learning Asgjerd Vea Karlsen Eli Kari Høihilder.
Norwegian Ministry of Labour and Social Affairs Engelsk mal: Startside Tips norsk mal Velg ASD mal NORSK under ”oppsett”. Social inclusion for people from.
Using To Teach English?. Background The value of authentic communication Practice, 2013: – Exchange – Present themselves – Get information about.
The Thompson Schools Improvement Project Process Improvement Training Slides (Current State Slides Only) October 2009.
Experiences with standards and criteria in Norway Sissel Skillinghaug/Kirsti Aandstad Hettasch Assessment Department.
Primary French Presentation 10 Colours L.I. C’est de quelle couleur?
Engelsk mal: Startside Alternativ 1 Norwegian Ministry of Local Government and Modernisation Ms Grete Ellingsen, Deputy Minister Ministry of Local Government.
Rotary eLearning Center- Community Service 20 gode grunner.
Digital læring for publikum og bibliotekansatte
Radio listening in Norway
Find Fraud B4 it Finds You!
Digital bestillingsprosess for Armering, direkte fra modell
Citation and reference tools for your master thesis
IDI FU-møte 10/ Quick presentation round
SmartSwap.
Citation and reference tools for your master thesis
Relevant questions for the Reference Group
Dette er et eksempel på plassering av logoene.
Visning 2) Sett inn 3) Sett inn BILDE Bruk verktøylinja og gå til:
e-learning Find documents about and the use of multimedia systems and
CAMPAIGNING From vision to action.
Cake q4 SIKKERHETS-LEDELSE
Aim: What is the trig limit?
Using nursery rhymes and songs
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
Citation and reference tools for your master thesis
Weeks 3-6 STORYLINE Nursery Health Centre.
Hvordan skape tillit hos huseierne?
Welcome to an ALLIN (ALLEMED) workshop!
Godt grep – presentasjon
Design driven Innovation Programme (DIP)
The digital time bomb LongRec By Inger-Mette Gustavsen
The Gains from International Trade
Metodikk og praktiske tips Godt Grep bolk
Fra idé til forskningsprosjekt Hilde Afdal & Odd Tore Kaufmann
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
National Academies Northstar Summer Institute
Responsibility The purpose of the tutor reflections are to
Hca revisjon & rådgivning
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
V Tilpass dette banneret med din egen melding. Merk bokstaven og legg til egen tekst. Bruk ett tegn per lysbilde.
Slide 2:. Forretningsmodellen forklart på engelsk og norsk
A review of exploration activity and results on the NCS
Course PEF3006 Process Control Fall 2018 Split-range control
Course PEF3006 Process Control Fall 2017 Split-range control
Assignment 2 P3, P5, M1, M2, D1 TEAM SPORT
Semester survey 2018 Mariana Hatzianastasiou, Amit Chitra Knutepunktet
Oslo Teknopol IKS Knut Halvorsen Manager
How to evaluate effects of inspections on the quality of care?
PhD on Track som nettressurs i bibliotekkurs for ph.d.-kandidater
Personene. Personene Flere historier… Makt og begjær Vekst og løsrivelse Etikk og moral Trekantdrama Systemkritikk Andre?
Utskrift av presentasjonen:

Title: «How to use different tools and/or machines in the workshop» Photostory TIP Title: «How to use different tools and/or machines in the workshop»

Teaching aims velge og montere riktig verktøy og utstyr på en maskin i henhold til arbeidsoppgaver (tip) stille inn, bruke og overvåke maskiner og enkle anlegg (tip) forstå og bruke et bredt generelt ordforråd og et faglig ordforråd knyttet til eget utdanningsprogram (engelsk) produsere ulike typer tekster tilpasset digitale formkrav i forskjellige digitale medier (engelsk)

Learning objectives: 1:Learn how to explain different processes from your workshop in English 2: Learn the names of different tools

Task: Find a partner, and make a photostory about how to use a spesific tool or machine in the workshop. A photostory is a presentation where you combine pictures, text and voice/music. You can use the programs «Photostory» or «Moviemaker». You will have to record your voice so that your explanations match your pictures from the workshop. Make sure that you describe the tool and explain the process so that a person who does not know anything about your programme will undertand what you mean. The presentation should consist of 5-10 slides with pictures.

Time schedule: 1st lesson: Decide which tools/machine 2nd lesson: Take pictures and make sure you have got the right program (photostory or moviemaker) 3rd lesson: Write your script 4th lesson: Put everything together and hand in 5th and 6th lesson: Present your work in the group

Evaluation criteria Vocabulary Content Grade Precise and correct, Varied and excellent To the point Relevant Correct Good structure 5-6 Varied and mostly correct Communicates well Somewhat good structure 3-4 Communicates Understandable Lack of structure Somewhat relevant 2 Does not communicate Not so relevant, and lack of structure 1