Høgskolen i Sør-Trøndelag EVALUERING AV INNTAKSKVALITET Høsten 2008 RAPPORT: AFT Antall studenter: 140
LESEVEILEDNING Denne rapporten er vedlegg til rapporten Høgskolen i Sør-Trøndelag, Evaluering av inntakskvalitet høsten 2008, og viser svarfordelinger for evalueringens enkeltspørsmål for AFT.
LESEVEILEDNING (fortsetter) Frekvensfordelingene fremstilles på tre måter: Frequency: Antall studenter som har svart for hver svarkategori. Percent: Prosentvis fordeling på de enkelte svarkategorier. Valid percent: Prosentvis fordeling på de enkelte svarkategorier, når ubesvarte er fratrukket. Det er vanligvis denne fordelingen som legges til grunn for fortolkningen. Cumulative Percent: Kumulativ frekvensfordeling. Merk at prosentskalaen (Y-aksen) varierer for de enkelte fordelinger i henhold til de faktiske svarene. Det visuelle uttrykket vil dermed variere i forhold til sammenlikninger på tvers av enkeltspørsmål. Enkelte svarkategorier vil også kunne være utelatte i tabellene, dersom ingen studenter benytter seg av disse.
Først ber vi deg tenke tilbake til tiden før du ble søker ved HiST våren I hvor stor eller liten grad kjente du til studiene ved HiST før du skulle søke om opptak til høyere utdanning? AFT
Først ber vi deg tenke tilbake til tiden før du ble søker ved HiST våren I hvor stor eller liten grad kjente du til studiene ved HiST før du skulle søke om opptak til høyere utdanning? AFT
Først ber vi deg tenke tilbake til tiden før du ble søker ved HiST våren I hvor stor eller liten grad kjente du til studiene ved HiST før du skulle søke om opptak til høyere utdanning? AFT
Hvor enig eller uenig er du i de følgende beskrivelsene av forholdet ditt til HiST før du ble student? AFT
Hvor enig eller uenig er du i de følgende beskrivelsene av forholdet ditt til HiST før du ble student? AFT
Hvor enig eller uenig er du i de følgende beskrivelsene av forholdet ditt til HiST før du ble student? AFT
Som søker. Fra hvilke kilder fikk du informasjon om HiST? AFT
Hvorfor valgte du å studere ved HiST? AFT
Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? AFT
Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? AFT
Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? AFT
Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? AFT
Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? AFT
Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? AFT
Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? AFT
Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? AFT
Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? AFT
Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? AFT
Ut i fra den kjennskapen du har til HiST i dag, fikk du – som søker – for mye eller for lite av følgende informasjon? AFT
Fikk du tilsendt magasinet Quak!snakk 08 før semesterstart? AFT
Dersom du fikk magasinet Quak!snakk 08, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med følgende forhold? AFT
Dersom du fikk magasinet Quak!snakk 08, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med følgende forhold? AFT
Dersom du fikk magasinet Quak!snakk 08, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med følgende forhold? AFT
Dersom du fikk magasinet Quak!snakk 08, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med følgende forhold? AFT
Ble du oppringt av Quak! i en Jumpingsamtale, og hvor nyttig synes du i så falle denne var? AFT
Alt i alt, hvordan vil du vurdere informasjonen du fikk fra HiST som søker? AFT
Alt i alt, hvordan vil du vurdere oppfølgingen du fikk fra HiST etter at du takket ja til studieplassen? AFT
Dersom du deltok på åpningsprogrammet i Erkebispegården, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med følgende forhold under åpningsarrangement et? AFT
Dersom du deltok på åpningsprogrammet i Erkebispegården, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med følgende forhold under åpningsarrangement et? AFT
Dersom du deltok på åpningsprogrammet i Erkebispegården, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med følgende forhold under åpningsarrangement et? AFT
Dersom du deltok på åpningsprogrammet i Erkebispegården, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med følgende forhold under åpningsarrangement et? AFT
Dersom du deltok på fadderordningen Quak!, i hvilken grad er du fornøyd eller misfornøyd med følgende forhold? AFT
Dersom du deltok på fadderordningen Quak!, i hvilken grad er du fornøyd eller misfornøyd med følgende forhold? AFT
Dersom du deltok på fadderordningen Quak!, i hvilken grad er du fornøyd eller misfornøyd med følgende forhold? AFT
Dersom du deltok på fadderordningen Quak!, i hvilken grad er du fornøyd eller misfornøyd med følgende forhold? AFT
Dersom du deltok på fadderordningen Quak!, i hvilken grad er du fornøyd eller misfornøyd med følgende forhold? AFT
Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? AFT
Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? AFT
Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? AFT
Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? AFT
Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? AFT
Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? AFT
Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? AFT
Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? AFT
Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? AFT
Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? AFT
Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? AFT
Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? AFT
Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? AFT
Nå ber vi deg gi en vurdering av de ulike Quak!arrangementene. Hva er din helhetsvurdering av følgende arrangement? AFT
Fikk du informasjon om SiT ved semesterstart? AFT
Dersom du fikk informasjon om SiT ved semesterstart, hvordan vurderer du denne informasjonen? AFT
Dersom du fikk informasjon om SiT ved semesterstart, hvordan vurderer du denne informasjonen? AFT
Nå ber vi deg gi din vurdering av mottaket på studieprogrammet ditt. Hva er din vurdering av følge forhold ved mottaket? AFT
Nå ber vi deg gi din vurdering av mottaket på studieprogrammet ditt. Hva er din vurdering av følge forhold ved mottaket? AFT
Nå ber vi deg gi din vurdering av mottaket på studieprogrammet ditt. Hva er din vurdering av følge forhold ved mottaket? AFT
Nå ber vi deg gi din vurdering av mottaket på studieprogrammet ditt. Hva er din vurdering av følge forhold ved mottaket? AFT
Nå ber vi deg gi din vurdering av mottaket på studieprogrammet ditt. Hva er din vurdering av følge forhold ved mottaket? AFT
Nå ber vi deg gi din vurdering av mottaket på studieprogrammet ditt. Hva er din vurdering av følge forhold ved mottaket? AFT
Nå ber vi deg gi din vurdering av mottaket på studieprogrammet ditt. Hva er din vurdering av følge forhold ved mottaket? AFT
Nå ber vi deg gi din vurdering av mottaket på studieprogrammet ditt. Hva er din vurdering av følge forhold ved mottaket? AFT
Alt i alt, hvor fornøyd eller misfornøyd er du med oppstarten på HiST? AFT
Hvilket studieprogram har du begynt ved? AFT
Hvor gammel er du? AFT
Er du kvinne eller mann? AFT
Hvor er du fra? AFT
Har du studert ved annet universitet eller høgskole tidligere? AFT