Strategisk plan 2014 - hvor langt har vi kommet?.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
ambisjoner og realiteter
Advertisements

Er det fortsatt grunnlag for sterk vekst i REGIONSPAREBANKENE?
Samorganisering av sjeldenfeltet- hvilke muligheter gir dette for FOU? FOU- dag Frambu 5.april 2013 Odd Bakken og Terje Rootwelt Kvinne- og barneklinikken.
Nye muligheter for private oppmålingsfirma Bjarne Pedersen, siviløkonom NHH styreleder GeoLofoten AS.
Grunnfondsseminar Oslo, 21. september Gode og stabile rammebetingelser •Sterk økonomisk vekst •Høy befolkningsvekst –Stavanger-regionen Norges tredje.
4Q00 / År  Driftsinntekter MNOK 67,4 (64,7)  Driftsresultat MNOK 0,4 (2,7)  Årsresultat MNOK 0,2 (1,9) Resultat 2000 (99 i parentes)
Hvordan berede grunnen for de gode………
SB konsernet: Det naturlige førstevalg i Nord-Norge på buss, gods og miljø.
OFFENTLIG BREDBÅND I MIDTRE VESTFOLD ET SAMARBEIDSPROSJEKT Tema: ORGANISERING.
Hva er Fretex ?.
IHR: Ny organisering av Sentraladministrasjonen Høsten 2013.
Planmessig webutviklings-prosess •Lærefil fra •© 2004 Nina Furu – •basert på en mer omfattende modell av Kjetil.
– en faglig støttetjeneste for statlige og kommunale virksomheter for å innarbeide samfunnsansvar og miljøhensyn i offentlige anskaffelser Policydokument.
Bank-Norge i endring Ola Sundt Ravnestad Konsernsjef Terra Gruppen AS
- vi vil mer SPAREBANKEN PLUSS Hvorfor velge alliansefrihet? Fordeler og ulemper ved dette valg. Adm.dir Stein Hannevik.
Bransjeseminar om grunnfondsbevis
Faste kunstverk i offentlige uterom Behandling av enkeltsaker om anskaffelse og plassering Bystyrekomiteen for byutvikling og kultur 5. februar
Ny lov om eiendomsmegling – til beste for forbrukerne Seminar i regi av Eiendomsmeglerforetakenes Forening Kjell Erik Øie Statssekretær
Skape kundeverdi, tilfredshet og lojalitet
Regionkonferanse NBF Oslo og Akershus 2014 Bransjegruppe Internett.
Målsetninger toppidrett FNLF Oktober Bakgrunn Dokumentet beskriver FNLF sine målsetninger for toppidrett Gjelder ut Tingperioden Da vil målsetning.
Organiseringen av finanskonsernet
Konkurransesituasjonen i finansmarkedene Sparebankforeningen og Norske Finansanalytikeres Forening. Bransjeseminar om grunnfondsbevis 8. september 2004.
Totens Sparebanks hovedkontor Østre Toten kommune
Kjell Stamnes Konsernsjef Glamox ASA
Brukerforum 2012 Vigo Voksen Sola strand hotell Stavanger Brynjulf Bøen Daglig leder Vigo IKS.
Presentasjon 3. kvartal oktober 2002
Frosta, Levanger og Verdal - felles kommunestyremøte 14.oktober Geir Vinsand Hva er en samkommune og hva er alternativene? Frosta, Levanger og Verdal.
© 2003 Deloitte & Touche 1 Vidar Nilsen, partner Deloitte & Touche.
vil deltagerne lære blant annet:
N O R P R O F F Quality Management SAMARBEIDSPARTNER FOR
Evaluering av Avinors organisering og tilknytningsform Møte med fagforeninger og tillitsvalgte 13. februar 2006.
- en del av Mat alliansen : NLH - Matforsk - Akvaforsk Ark nr.: 1 | fredag, 12. desember 2014 | Forfatter:.... | Arkivert: I:\felles\_Utveksling Gjennomføring.
På Borregaards vis Bedriftskultur og verdigrunnlag Juni 2014.
Aktuelle saker i et lederperspektiv Vinter Forutsetninger Å ha minst èn lederrepresentant i alle styrer, fra lokalt til sentralt nivå Alle lokallag.
Ordførermøte i november.. God prosess Lokalt lederskap har ansvar for å få til en god debatt. Det handler om å bygge framtida Fakta kunnskap Få fram dagens.
Gyldendal ASA Presentasjon av 2004-resultater. Dette sa vi om utsiktene for 2004 Stabilt høyt volum for bokbransjen. Hard konkurranse i alle delbransjer.
SpareBank 1 SR-Bank konsern 3. kvartal | 28. oktober Bjergsted Terrasse 1Finanskalenderen: Postboks kvartal 0403.februar 4001 Stavanger1.
M&L2 Kap. 8 Distribusjonsstrategier Oslo, januar 2010.
SpareBank 1 Buskerud-Vestfold 3. Kvartal 2010, Oslo, 12. november 2010.
1 Regnskap Nordea Bank Norge ASA 3. kvartal Nordea Bank Norge Finansuroen har hatt begrenset effekt for resultatregnskapet så langt i år Totale inntekter.
Nordea i Norge Q Gunn Wærsted Nordea Bank Norge i 1. kvartal 2008 Totale inntekter økt med 9 % til NOK millioner (1 914 mill sammenlignet.
Ledelse og organisering av høyere utdanning - nasjonale og institusjonelle strategier Evaluering av Kvalitetsreformen Brukerkonferanse Oslo
Forslag til struktur på prospekt for salg av fylkeskommunens aksjepost Fjord1 Nordvestlandske AS.
Rapport fra Egenkapitalgruppa Drag. Utgangspunktet 2 "For å sikre nødvendig soliditet i selskapet er hovedmålet å levere såpass gode løpende resultater.
EiendomsMegler 1 Buskerud Vestfold AS Norefjell 21. september 2012 NewYork.
EiendomsMegler 1 Befaringsbrosjyre. Bakgrunn for befaringsbrosjyren 1.Har presentasjon for Ipad, men lite eller ingenting å legge igjen hos kunden 2.Befaringsbrosjyren.
H E L G E L A N D – D E R D U H Ø R E R H J E M M E HELGELAND SPAREBANK Foreløpig årsregnskap 2005 Oslo, februar 2006.
Kort om barometeret Et journalistisk bearbeidet produkt, laget av Kommunal Rapport Basis i offisielle tall levert av kommunene til staten Kostra, Utdanningsdirektoratet,
Lederdialog Miljø og plansaker
På borregaards vis Kultur & verdier i Borregaard.
The Fjords - Excited by the Fjords
Interkommunalt samarbeid om IKT - rettslige rammer for organisering -
Visjon, virksomhetside og verdier
Sammen får vi ting til å skje
VS2010: Intensjoner og perspektiver sett fra Forskningsrådets side
Status September 2017.
Synnøve Finden ASA 3Q06 presentasjon
Innskuddspensjon med avkastningsgaranti
Anskaffelser med fokus på Innovasjon Strategisk forankring
Nasjonale radiokanaler
LOfavør Ung - bankprodukt Gjelder fra 15. juli 2015
Rådmannens forslag: HANDLINGSPLAN Budsjett 2019
Rentabilitetsanalyser
Faktum Virksomhet AS er et selskap som selger nettbasert tjenester og har virksomhet i en rekke EØS land. Styret i Virksomhet AS har fått melding om at.
Arrangementsstrategi Lillehammer-regionen
TITELI DISTRIKTSMØTET 2019.
Strategisk hierarki Regnskap AS.
Utskrift av presentasjonen:

Strategisk plan hvor langt har vi kommet?

Vi tiltrekker, beholder og utvikler de beste medarbeiderne i bransjen Misjon Representere SpareBank 1 Buskerud Vestfolds produkt eiendomsmegling Være en distribusjonskanal for morselskap med datterselskap for å styrke konsernets posisjon i alle strategisk valgte forretningsområder Utøve eiendomsmegling med en etisk kvalitetsmessig og økonomisk standard som styrker Sparebank 1 og EiendomsMegler 1 lokalt og nasjonalt ATI – tilsvarende Alliansen (82-85) inkl. lederevaluering Høy omsetningshastighet – i gjennomsnitt 65 salg årlig per megler 2 Vi dominerer og viser vei for eiendomsmeglerbransjen i vårt marked Våre prosesser er effektive og sikrer lønnsom drift Vi er toneangivende i samvirket mellom bank og eiendomsmegling Vinne NKB og minst 85 på intern måling av oppdragsgivere (GAP) med min 60% svarrate Markedsandel på 18-20% i vårt nedslagsfelt 15% driftsresultat av totale driftsinntekter Topp 3 på benchmark i kjeden 100% av besluttede forbedrings- initiativ gjennomføres og evalueres 12 % avkastning på EK x % av solgte eiendommer finansieres av SpareBank 1 BV MarkedslederenBeste prosesserKvalitetsmegleren Bankens beste samarbeidspartner Hovedmål 100% gjennomførte Tett-På-samtaler 100% kursoppdatering ifht lovkrav, gjennomføring i god tid før ikrafttredelse 400 prosjektenheter solgt i prosjektmarkedet i BV fylkene Mål for næringsmarkedet fastsettes etter nærmere utredning av forretningsområdet Mål for fritidsmarkedet fastsettes etter nærmere utredning av forretningsområdet Prosesseffektivitet/ ledetid KTI måling av intern service/interne funksjoner Grønn internkontroll rapport 90% feilfrie saker til oppgjør Minimum 1452 anbefalinger fra megling til bank i % av anbefalinger fra megling til bank gir plasserings- eller låneengasjement i 2013 og 20-25% i 2014 Minimum 1344 anbefalinger fra bank til megling i % av anbefalinger fra bank til megling gir oppdrag i 2013 og % i 2014 Delmål Strategisk målbilde 2014 Allmøte 13. april 2011 Hovedstrategier

NYHETER!

Boligappen lanseres i november 2012 Boligavisen er lansert

EiendomsMegler 1 fane på Sparebank 1

VOKS - talentutviklingsprogram i SpareBank 1 Buskerud-Vestfold, SpareBank 1 Ringerike-Hadeland og SpareBank 1 Østfold-Akershus Et samarbeidsprosjekt

Samarbeidsprosjekt med Sparebank 1 Det strategiske mål for Emplyer Branding

Maze – ny anbefalingsdatabase

Leadshåndtering - Midas Lansering utvidet versjon8.6 Pilotert i EM1 Oslo Aksershus Hos oss – oktober 2012!

…ikke minst Prosjektavdeling