Per Håvard Frilund Det digitale læringsmiljøet Onsdag Måndalen skule
Per Håvard Frilund Tema LMS – kva er det? LMS – kva er det? Konsekvensar ved innføring av LMS Konsekvensar ved innføring av LMS Vegen vidare Vegen vidare –Skulering –Utprøving Demonstrasjon av PedIT Demonstrasjon av PedIT
Per Håvard Frilund Måndalen skule Første skulen med Internett Første skulen med Internett Første skulen med eige datarom Første skulen med eige datarom Ein av dei første skulane med nettverk Ein av dei første skulane med nettverk Ein av dei første skulane med e-post Ein av dei første skulane med e-post Tidleg ute med eiga heimeside (Marcus B. og Steinar V.) Tidleg ute med eiga heimeside (Marcus B. og Steinar V.) Første skulen med prosjektør Første skulen med prosjektør
Per Håvard Frilund Skulen år 2005
Per Håvard Frilund Slik vil vi ha det:
Per Håvard Frilund Kva er LMS? Det er ikkje Landsforbundet Mot Stoffmisbruk (LMS) Det er ikkje Landsforbundet Mot Stoffmisbruk (LMS) Men eit verkty for gruppelæring med kommunikasjon mellom lærarar, elevar og foreldre. Men eit verkty for gruppelæring med kommunikasjon mellom lærarar, elevar og foreldre.
Per Håvard Frilund Ulike læringplattformer It’s It’s – ClassFronter (videregåande skulane) ClassFronter (videregåande skulane) – FirstClass (Fokus på første klasse) FirstClass (Fokus på første klasse) – Skolenettet (LærerIKT) Skolenettet (LærerIKT) PedIT – norsk produkt PedIT – norsk produkt
Per Håvard Frilund Vårt valg
Per Håvard Frilund Om PedIT
Per Håvard Frilund Kvifor PedIT? Fokus på mellomsteget nyttar PedIT Fokus på mellomsteget nyttar PedIT Prosjektet ”IKT og skuleleiing” nyttar PedIT Prosjektet ”IKT og skuleleiing” nyttar PedIT Fleire prosjekt er starta og dei nyttar PedIT Fleire prosjekt er starta og dei nyttar PedIT PedIT er tilpassa nettbasert undervisning i grunnskulen PedIT er tilpassa nettbasert undervisning i grunnskulen
Per Håvard Frilund Konsekvensar ved overgang til PedIT (LMS) Ikkje behov for eige WEB-område Ikkje behov for eige WEB-område
Per Håvard Frilund
Konsekvensar ved overgang til PedIT (LMS) Ikkje behov for eige WEB-område Ikkje behov for eige WEB-område Lettare oppdatering av heimesidene Lettare oppdatering av heimesidene Ansvaret fordelt på fleire personar Ansvaret fordelt på fleire personar Behov for opplæring Behov for opplæring
Per Håvard Frilund Opplæring:
Praktisk gjennomføring Fleire lærarar startar på kurs 505 Fleire lærarar startar på kurs 505 Heimesida til skulen blir overført til PedIT Heimesida til skulen blir overført til PedIT Lærarane kjem inn i ”det digitale lærarrommet” Lærarane kjem inn i ”det digitale lærarrommet” Teamgruppa åpnar for bruk av PedIT i klassane. Teamgruppa åpnar for bruk av PedIT i klassane.
Per Håvard Frilund Konsekvensar ved overgang til PedIT (LMS) Ikkje behov for eige WEB-område Ikkje behov for eige WEB-område Lettare oppdatering av heimesidene Lettare oppdatering av heimesidene Ansvaret fordelt på fleire personar Ansvaret fordelt på fleire personar Behov for opplæring Behov for opplæring Maskinvare Maskinvare
Per Håvard Frilund Maskinvare Mål at alle lærarane skal ha si eiga datamaskin innan 2007 (dokument)dokument Alle skulane tilnytt breiband Finne praktiske løysingar som sikrar tilstrekkeleg med maskinvare til elevane.
Per Håvard Frilund Fra 2005 eller 2006 Alle heimesidene samlast på med PedIT som verktøy. Med unntak av Åndalsnes ungdomsskole som vil beholde si eiga heimeside. Alle heimesidene samlast på med PedIT som verktøy. Med unntak av Åndalsnes ungdomsskole som vil beholde si eiga heimeside.
Per Håvard Frilund PedIT ei ny utfordring? –Underholdning - helpdesk