Per Håvard Frilund 15.08.2005 Det digitale læringsmiljøet Onsdag 15.08.2005 Måndalen skule.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Korleis skal vi få IKT inn i klasserommet? Norsk Nettskole.
Advertisements

LÆRENDE NETTVERK - IKT - ET SAMARBEIDSPROSJEKT MELLOM GRUNNSKOLER I HALDEN KOMMUNE.
Høgskolen i Oslo Integrering av IKT i lærerutdanningen (S1C) 1) Utfordringer og ideer om videreføring og utvikling i arbeidet med ny grunnskolelærerutdanning.
Samarbeidsprosjekt mellom Tjødnalio skule og HSH Elna Dahle Kannelønning, Tjødnalio skule Ann Britt Ervik, HSH.
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
Stortingsmelding 20 På rett vei Kvalitet og mangfold i fellesskolen.
Tranøy kai Foto: Bjørn-Are Melvik Else Marie Ness 27.Januar 2016.
Velkommen til Foreldremøte Vg1 og Vg2 Danielsen Videregående Skole
FRÅ MELLOMTRINN TIL UNGDOMSTRINN Du ska få en dag i mårå som rein og ubrukt står og med blanke ark og farjestifter tel, ……. FORELDREMØTE FOR 7. TRINN ORSTAD.
2. mars trinn Vormsund ungdomsskole. Nasjonale prøver.
Innovasjon og endring – når eit fylke løftar i flokk Innovasjonskonferansen Anne Karin Hamre, fylkesmann.
BRUKERUNDERSØKELSE I SKOLEN INFORMASJON TIL SKOLENE DATAINNSAMLING I dette dokumentet følger viktig informasjon om hvordan dere som skole kan bidra til.
V ELKOMMEN TIL FORELDREMØTE og samarbeid på Bore skule.
Med fra start! Skolestart på Eidsvoll videregående skole høsten 2012 EIDSVOLL VIDEREGÅENDE SKOLE.
NeVeRa – fra samarbeidsverktøy til LMS Samling 23. – 24. januar, Grand Åndalsnes.
Sosiale medier Film: Social media revolution 2011Film.
LINK Lokale informasjonsnettverk i Numedal/Kongsberg Mai 2001 Visjon ”Et lærende lokalsamfunn”
Per Håvard Frilund Orientering Åndalsnes ungdomsskole Onsdag
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
OLWEUS ARBEID Indre Hafslo oppvekstsenter. Kva er mobbing? Tenk/diskuter.
Jørpeland ungdomsskole Et godt sted å være - Et godt sted å lære Velkommen! Foreldremøte 8. trinn høsten 2016.
PTF-kurs Eirik Sundan – Roger Øverås Foto: Bjørn Erik Olsen.
BRATTEBERG SKULE ● Ein lærande organisasjon i utvikling ● Prosjektskule
IKT OG SKULELEIING Eit samarbeids- prosjekt mellom kommunene Rauma, Vestnes, Nesset, Norsk Nettskole og HVO.
3 4 Vi setter høye krav til oss selv Vi krever mye av andre Vi oppnår gode resultater.
Samarbeidet mellom skule og heim er forankra i Opplæringslova, forskrifter til lova og i Kunnskapsløftet. Skulen skal støtte heimen i oppfostringa av.
Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, Lesing og SOL Læring på alle nivå.
Digitale hjelpemidler i Færder-skolen
Grunnskulen, - prosjekt betre læringsresultat
Prosjekt Betre Læringsresultat
Elevstatus, omvalg og forsering
Velkommen til foreldremøte 19. september 2017
Vikemarka skule i Ørsta.
Opplæringslova kapittel 9A
Betre læringsresultat vår 2014
Byggfag samarbeidet skole/opplæringskontorene
Prosjekt Betre Læringsresultat
Brukarundersøkjing Fokusområder:
Bruksgjenstand i leire
Foreldrekontaktar og Fau
Velkommen! Bli den beste du kan bli!.
Velkommen til foreldremøte
trinnforeldre ønskes velkommen til Fjellhamar skole
Forventningar til heimen - skulen
Digitale medium.
Kap 9 Fordjupingsoppgåva
STORFORELDREMØTE
Endring i opplæringslova § 3-1
Forventingar til foreldre frå skulen
Velkommen til Velferdsteknologiens ABC
Prosjekt digitalt læringsmiljø
FORELDREMØTE STUDIESPESIALISERANDE
23.mai 2018 KOMPETANSE FOR MANGFALD
alle barna sin rett til god omsorg
Lær å oppdatere kontaktinformasjonen din i kontaktregisteret
Læringsmiljø §9a: Handlingsplikt Bedre læringsmiljø
KrFs skolepolitikk.
Tilbakemeldinger som fremmer læring B – Samarbeid
Synleggjer forståinga til elevane B – Samarbeid
v/ Britt H. Rustad Datakortets fagseminar 2006
Å bruke e-læringskurs i kvardagen
En kort innføring til foreldre
Gjer forståinga til elevane synleg B – Samarbeid
Elev/foreldremøte 2. april 2019
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
Overordna del – verdiar og prinsipp i grunnopplæringa
Velkomen til foreldremøte for 2. trinn
Foreldre og skole 6. og 7. trinn.
6. årssteg - veke 19 MELDINGAR TIL HEIMEN Sund Glesnes skule
Utskrift av presentasjonen:

Per Håvard Frilund Det digitale læringsmiljøet Onsdag Måndalen skule

Per Håvard Frilund Tema LMS – kva er det? LMS – kva er det? Konsekvensar ved innføring av LMS Konsekvensar ved innføring av LMS Vegen vidare Vegen vidare –Skulering –Utprøving Demonstrasjon av PedIT Demonstrasjon av PedIT

Per Håvard Frilund Måndalen skule Første skulen med Internett Første skulen med Internett Første skulen med eige datarom Første skulen med eige datarom Ein av dei første skulane med nettverk Ein av dei første skulane med nettverk Ein av dei første skulane med e-post Ein av dei første skulane med e-post Tidleg ute med eiga heimeside (Marcus B. og Steinar V.) Tidleg ute med eiga heimeside (Marcus B. og Steinar V.) Første skulen med prosjektør Første skulen med prosjektør

Per Håvard Frilund Skulen år 2005

Per Håvard Frilund Slik vil vi ha det:

Per Håvard Frilund Kva er LMS? Det er ikkje Landsforbundet Mot Stoffmisbruk (LMS) Det er ikkje Landsforbundet Mot Stoffmisbruk (LMS) Men eit verkty for gruppelæring med kommunikasjon mellom lærarar, elevar og foreldre. Men eit verkty for gruppelæring med kommunikasjon mellom lærarar, elevar og foreldre.

Per Håvard Frilund Ulike læringplattformer It’s It’s – ClassFronter (videregåande skulane) ClassFronter (videregåande skulane) – FirstClass (Fokus på første klasse) FirstClass (Fokus på første klasse) – Skolenettet (LærerIKT) Skolenettet (LærerIKT) PedIT – norsk produkt PedIT – norsk produkt

Per Håvard Frilund Vårt valg

Per Håvard Frilund Om PedIT

Per Håvard Frilund Kvifor PedIT? Fokus på mellomsteget nyttar PedIT Fokus på mellomsteget nyttar PedIT Prosjektet ”IKT og skuleleiing” nyttar PedIT Prosjektet ”IKT og skuleleiing” nyttar PedIT Fleire prosjekt er starta og dei nyttar PedIT Fleire prosjekt er starta og dei nyttar PedIT PedIT er tilpassa nettbasert undervisning i grunnskulen PedIT er tilpassa nettbasert undervisning i grunnskulen

Per Håvard Frilund Konsekvensar ved overgang til PedIT (LMS) Ikkje behov for eige WEB-område Ikkje behov for eige WEB-område

Per Håvard Frilund

Konsekvensar ved overgang til PedIT (LMS) Ikkje behov for eige WEB-område Ikkje behov for eige WEB-område Lettare oppdatering av heimesidene Lettare oppdatering av heimesidene Ansvaret fordelt på fleire personar Ansvaret fordelt på fleire personar Behov for opplæring Behov for opplæring

Per Håvard Frilund Opplæring:

Praktisk gjennomføring Fleire lærarar startar på kurs 505 Fleire lærarar startar på kurs 505 Heimesida til skulen blir overført til PedIT Heimesida til skulen blir overført til PedIT Lærarane kjem inn i ”det digitale lærarrommet” Lærarane kjem inn i ”det digitale lærarrommet” Teamgruppa åpnar for bruk av PedIT i klassane. Teamgruppa åpnar for bruk av PedIT i klassane.

Per Håvard Frilund Konsekvensar ved overgang til PedIT (LMS) Ikkje behov for eige WEB-område Ikkje behov for eige WEB-område Lettare oppdatering av heimesidene Lettare oppdatering av heimesidene Ansvaret fordelt på fleire personar Ansvaret fordelt på fleire personar Behov for opplæring Behov for opplæring Maskinvare Maskinvare

Per Håvard Frilund Maskinvare Mål at alle lærarane skal ha si eiga datamaskin innan 2007 (dokument)dokument Alle skulane tilnytt breiband Finne praktiske løysingar som sikrar tilstrekkeleg med maskinvare til elevane.

Per Håvard Frilund Fra 2005 eller 2006 Alle heimesidene samlast på med PedIT som verktøy. Med unntak av Åndalsnes ungdomsskole som vil beholde si eiga heimeside. Alle heimesidene samlast på med PedIT som verktøy. Med unntak av Åndalsnes ungdomsskole som vil beholde si eiga heimeside.

Per Håvard Frilund PedIT ei ny utfordring? –Underholdning - helpdesk