Kai Martin Bjerke, Markedssjef mobil: 93405041 epost:

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Antalis-HQ BRUKERVEILEDNING FOR BESTILLINGER. Antalis, Europas ledende distributør av papir, emballasjeløsninger og dekor & display produkter, presenterer.
Advertisements

Logg inn med ditt brukernavn og passord. Glemt passord?
Hvordan etablere nettbutikk med GoOnline Commerce
W w w. c a p p a. n o Cappa Trivselbarometer ® Cappa Trivselbarometer ® (Internundersøkelse for kjøpesentre / kjeder) NB: Presentasjonen er selvgående.
Det handler om byen vår Bergen har et problem • Luftforurensingen i Bergen er helseskadelig. Det er påvist at folk blir syke • Hver dag står folk i lange.
Selger du akademiske lisenser fra Microsoft? Er du sertifisert AER? Har du den nødvendige kompetansen for å.
Nasjonal dugnadskampanje 2012 – En veskeholder som gleder.
Utnytt flere muligheter på web Fokuser på det kreative
BRUKTBILKURS Gjennomføres av CarWEB. Etableres nå i samarbeid med BilNorge.no og Norges bilbransjeforbund. Kursene støttes av Finn.no og Zett.no.
Salgsteknikker & Sosial media
Go`Supervisor 2010.
Muzzafer Marvati Brukermanualer Service og vedlikehold.
Resultater 2012.
Web design for små og mellomstore bedrifter (SMB) Hvorfor ikke få en design som tiltaler? Kreativ og tiltalende design kan selge...
Side 1 •Enhver forhandler bør ha en oppdatert oversikt over sine bruktbiler på egen hjemmeside. Noen har ikke etablert dette pr dags dato, andre er misfornøyd.
BraWeb Bestilling. Bravida tilbyr nå BraWeb Bestilling.Dette er et web-basert system for arbeidsbestilling. Systemet er interaktivt og dynamisk, og gir.
Er du synlig der dine kunder forventer å finne deg?
24-timers bytte-service for Norge. Innhold: •Introduksjon •Dekning i Norge •Informasjon vedlagt hver projektor før de blir utsendt fra InFocus •SilverPlus.
Som medlem i BBF vil du nyte godt av attraktive medlemsfordeler som en rekke innkjøpsavtaler med gunstige besparelser.
SPIR Idélab Bodø.
Lillehammer Skifestival er arrangør av WC Lillehammer 6-8 desember 2013 og vil ha tilsvarende arrangement også de neste 3 årene tom Lillehammer.
Hvordan spre budskapet gjennom PR?
Aktivetsleir på stallen. Blir avholdt uke Fra kl 9.00 – mandag til fredag Vi koser oss med puss og stell av hest i stallen. Det vil være 1.
8 Mål og strategier Påstandene:
Reisebransjeseksjonen i HSH--
Telefonmanus når du ringer fra din egen liste nr 1
smarttelefon, nettbrett og PC
UiO-kandidatenes jobbmuligheter: Hva slags informasjon trenger vi for å kunne svare godt på studentenes spørsmål? Kristin Midttun Nestleder og ansvarlig.
1 Kap. 17 – Interactive computing How Information Technology Is Conquering the World: Workplace, Private Life, and Society Professor Kai A. Olsen, Universitetet.
ProffNett Total Mobilen med hussentral funksjonalitet.
Mulighet for Sponsorer -Klubben med Miljø- Reistad IL trenger inntekter for å ha et best mulig tilbud til dine barn. Hallreklame reduserer behovet for.
Vis hvordan dere har tenkt. Dette er viktigere enn selve faktaene… Forside.
1 Kap. 17 – Interactive computing How Information Technology Is Conquering the World: Workplace, Private Life, and Society Professor Kai A. Olsen, Universitetet.
Nettbutikk Nettbutikk Ny nettbutikk med varer! Innen 3 uker kan du få din egen nettbutikk, med din profil. I nettbutikken ser kunden hele.
Oppdragsdatabasen, Regnskapsbyråets samlede kunnskaper. Ørnulf Lindset og Arnhild I. Schei.
KURS KONSULENTTJENESTER PROSJEKTLEDELSE. Erfaring 7 år fra bankbransjen 20 år i databransjen 1 år som IT-ansvarlig i Kirkelig fellesråd i Trondheim 9.
 Utbyggingsavtale er helt nødvendig for å avklare kostnadsfordeling mellom privat offentlig.  Kommunen må være flikere til å bidra med kostandstilførsel.
Marketing BMW – M5. Vårt mål med oppgaven er: -Hvorfor selges det ikke flere av denne bilen i Norge? -Hva kjennetegner dem få som kjøper en slik bil?
5.4 Markedsstrategi- del 2 Velge markedsføringstiltak Velge tiltak som øker salget. Vi bruker de fem P’ene – Pris – Produkt – Plass (distribusjon) – Påvirkning.
PRO ISP PRO ISP PRODUKTER Produktveileder Bruker veilederen under for å finne frem til de produktene du behøver. Ta kontakt med.
M&L2 Kap. 8 Distribusjonsstrategier Oslo, januar 2010.
Historie 1982 Starter i kjelleren 1985 Sæbø Sykkelshop DBS Sykkelshop Sandnes/Racing Depot Hillevåg 1995 Ny butikk i Oslo, Storo
Kapittel 7: Salg Læreplanmål: – Gjennomføre en salgssamtale for et produkt Entreprenørskap og bedriftsutvikling 1. Lærer: Roar Bjerkeli.
Majavatn Camping & Opplevelser introduserer Fritidstunet! En helårs basert virksomhet, nytenkende og nyskapende, Som produkt og forretningsmodell. 1.
Foreldrenes betydning for elevenes læring Thomas Nordahl
Merverdiavgift. Hva er merverdiavgift? Merverdiavgift er en avgift (penger) man betaler til staten ved salg av varer og tjenester Beregnes som % av salgspris.
Sosial kompetanse Sosial: Forholdet mellom mennesker Kompetanse: Dyktighet.
Otra Web-Shop - Quick Guide
Vurdering av modenhet i salgsstyrken
Gruppe- og bedriftssalg
DELING AV MARKEDET MED KONKURRENTER
Med kurs for tverrkulturell kompetanse - ”HORDALANDSMODELLEN”
VIS DETTE LYSBILDET: INTRODUKSJON
VIS DETTE LYSBILDET: INTRODUKSJON
VIS DETTE LYSBILDET: INTRODUKSJON
Sett inn bilde av produktet her
En positiv skoleforelder.
Sett inn bilde av produktet her
Nybegynnerkurs i birøkt
Gevinstrealisering – hva og hvorfor? En enkel innføring
Kapittel 7: Economic Exposure
Kapittel 6: Inntektsdannelsen
Kapittel 12 Prissetting Læringsmål
Kapittel 13 Prissetting Forklare hva som menes med kundeverdi
Rekruttere elever til å lage innhold
Om JM Auto AS JM Auto er 30 år i 2019 og er et selskap som omsetter for 215MNOK Det er et lokalt eid selskap, som forhandler merkevarene VOLVO og RENAULT.
Innspill til presentasjonen
Bedriftspresentasjon.
Undertittel (type produkt)
Utskrift av presentasjonen:

Kai Martin Bjerke, Markedssjef mobil: epost:

Skiguardskolen Vi er opptatt av å fortsette vår positive utvikling, og er 100% avhengig av at dere som forhandlere er oppdaterte og komfortable rundt det å tilby/snakke om våre ski/-bagasjebokser. Derfor har vi satt sammen en ”huskeliste” dere kan benytte ved behov. I tillegg avholder vi tidseffektive kurs for dere som har kundekontakt Gi beskjed til / / Lykke til – dette skal vi gjøre sammen! Kai Martin, Markedssjef

Salgsargumenter Skiguard takbokser Ser ”best” ut på bil og blir en del av bilen din Unik skreddersøm til hver modell, gir helhet mellom boks/bil Lang erfaring og produktutvikling sammen med forbruker/utøvere Operativt og tilgjengelig serviceavdeling (Lier) Selg Skiguard, ingen problemer i etterkant – du får en positiv kunde!

Hvordan selge Skiguard Ski/- og bagasjebokser Interesse for kundens behov – vær nysgjerrig – Hvordan bruker dere bilen? – Hvilke aktiviteter driver ungene med? – Hvor tilbringer dere ferien? – Hva gjør dere i ferie/helger (ski/reise?) – Har dere egen hytte? Gjør det enkelt for kunden å ta beslutning – Tenk/presenter EN pris for ”ferdig boks på bil” – DU blir hørt, si DIN mening om at ”dette kler bilen”, ”rålekker” etc. – Noe uklart? – ring – Vi svarer ASAP og hjelper deg med salget!

Ettermarkedssalg eksempel: Skiguard 860T9.500,- Skiguard takheis1.295,- Lakkering4.800,- iZi Quick trapp995,- Originalt stativCa ,- LED lampe m/fjern395,- Salgspris kunde gir ,- Inntjening tilleggs salg eks mva gir 3.952,-

Salgskurs innhold Hvorfor selge ski-/bagasjebokser og til hvilken verdi – Fokus fra Importør/ledelse – Regnestykket ”gi salget en verdi” – Behovet hos dine kunder Skiguard produkt-/prisinformasjon – Produkter og relevant info Salgsverktøy (WEB, brosjyrer, annet relevant) – Det du trenger for å få solgt ski-/bagasjebokser fra Skiguard Varighet – ca. 45 min med salg-/deleavdelingen – alt. tilpasset etter forhandlers ønske – Avtale tid for kurs? Ta kontakt / mob.