SelbuLAN - Presentasjon SelbuLAN 2010 v1 SelbuLAN 2010 v2 SelbuLAN 2011 v1 Personell Oppgaver Strøm kiosk Rydding/Rigging Support Scene/Media Compoer.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Festsalen Kurs- og konferanse
Advertisements

Arbeidsoppgaver for baneansvarlige Ansvarlig årgang G/J 10 Sesong 2012: årgang 2002.
Ringeriksbadet - orientering og status drift
Kiosken. Inntektsbringende tiltak  Turneringer  Grasrotandel  Kiosk salg  Sponsorinntekter  Tildeling av midler  Legeasalg  Medlems- og treningsavgifter.
Herøy ungdomsklubb.
BraWeb Bestilling. Bravida tilbyr nå BraWeb Bestilling.Dette er et web-basert system for arbeidsbestilling. Systemet er interaktivt og dynamisk, og gir.
Leikvang Friidrettshall
Sponsorer og klubbklær
23. MAI GRATULERER MED DAGEN, ULF!.
CSK Håndball J-2000 Foreldremøte kl
Mini- og småbasket arrangement Nora Hindar
Mikro, mini- og småbasket cup
FORELDREMØTE MELHUS FOTBALL G95 GRUVA
Laget av Bjørnar Salvesen. Ideen bak LANèt  At det ikke bare skulle være et data party men en plass der folk kunne komme innom å slappe av, og rett og.
Mini (U12)og småbasket (U14) cup i BRMN sesongen
VISJON OG VIRKELIGHET RUNDT ”LEKENDE BARN I GUDS VERDEN”
Notodden FK Jenter 12 år Foreldremøte – VÅR 2013.
Ansvarsfordeling side 1
 Blestølen og Omegn Tursti Forening Årsberetning 2012  Blestølen og Omegn Tursti Forening har igjen hatt et veldig aktivt år.  Vi startet lørdag 11.
Fellessamling for Helse Vest IKT årsjubileum
Spilletider/klasser: G/ J122x10Sluttspill (semi-finale) 2x10 G/ J132x10Sluttspill (semi-finale) 2x10 G/ J142X15Sluttspill (semi-finale) 2x20 J15 2X15Sluttspill.
Foreldremøte Firebirds
Hallfordeling DFI Nye rutiner og kriterier. Rutiner hallfordeling Hallfordelingsansvarlig skal innhente de ulike gruppenes treningsbehov i hall og gymsal.
KLASSEKONTAKTER: RANDI TONJE HELENE ELIN.  Et godt samarbeid skole/hjem er grunnlaget for en god opplæring og utvikling. Vi må sammen slutte om skolen.
Framside.
Foreldrekomitéen Medlemmer: – Svein Ringstad (leder) – Anne Marie Mørk (medlem) – Bjørg Fjellstad (medlem) Ansvar:
OPPSETT AV LAGLEDERMØTET I slidene under kommer et forslag til oppsett for presentasjon av lagledermøtet for DNB Cup / Statkraft Junior Cup. Rennleder.
PIZZAKOKKEN. HANDLELISTE: Til middagen: Filmleie: 50kr 2x 2 tomater-8kr 1 løk-3kr 1 glass pizzasaus-20kr 400g kjøtteig-40kr 1 pakke pepperoni-30kr 1 boks.
Kontaktpersoner sesongen OppmannsansvarligTorunn Eilertsen Sportslig koordinatorAnders Holand Pettersen Resultattavle og musikk.
Kiosk og arrangement i regi av OI. Hver gruppe må ha min. en ansvarlig for kiosk og arrangement. Så langt det går skal vi samle innkjøpene. Benytt OI skjema.
Treningsprogram Tennis NIL. Agenda Presentasjon trenere Treningstilbud Hva skal en time tennis inneholde Utstyr og Regler Årsplan Aldersansvarlig representanter.
Velkommen til møte Gutt mars 2010 Hovedtrener: Toni Bøe Assistenttrener ? Kjell Inge Sundeng kan bistå Toni. Kjell Inge Sundeng kan bistå Toni.
VELKOMMEN TIL STRYN DNB CUP 4 STATKRAFT JUNIOR CUP 3 ARRANGØ RLOGO.
- Region Midt-Norge Aksla IL tilbyr håndball og fotball trening.
KLUBBKVELD 1. September 2014 Flest mulig – lengst mulig.
Foreldremøte SFO høsten 2015 Onsdag den 2.september 2015.
Videobasert materiale Atle Nes Quality Hotel Oppdal Fredag 13. mars 2009 Kunnskapen du glemmer.
En uke. Det er 7 dager i en uke Det er syv dager i en uke.
VELKOMMEN TIL VIK I SOGN NM RULLESKISKYTING 2016.
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE!. PROGRAM Quiz Info om klassemiljø, lekser, leksehjelp, foreldreundersøkelsen, lesediplom, utviklingssamtaler, kontakt med.
Endringer i arbeidstid og vaktordning for IT-seksjonen
Velkommen til informasjonsmøte om konfirmantåret 2017/2018
Line Wittek og Camilla Wiig, uke 13 og
Oversikt parkeringsrutiner, Fossum
Arrangementansvarlig LYN Fotball
SEPTEMBER UKE: MANDAG TIRSDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG FRUKT
Profileringsmuligheter på Oslo Design Fair
OPPSETT AV LAGLEDERMØTET
Velkommen til foreldremøte U8
Servicetorget
Påmelding til vinterferien senest 2.feb
Organisasjonskart Levanger Rotaryklubb 2016/17
Hvordan bruke presentasjonene
Norgesmesterskap sgl/dbl U-23
Maraton 2010 Mini har gleden av å invitere til
Kongsvinger Open Påmelding:
Kano- og hengetur september 2017
Ulike perspektiv på læring
Brukstips! Tekstfeltene i denne filen er vanlige tekstbokser. Du kan endre skrifttype, størrelse, flytte dem rundt og kopiere dem hvis du vil. Jeg syns.
Profileringsmuligheter på Oslo Design Fair
Velkommen til Birkebeineren Ski- og skiskytterstadion, Lillehammer
Deltagelse i forsøk med elektronisk manntall og ny rutine for fremmedstemmer på valgting Valgforum 9. november Skedsmo Kommune, Presentasjonsnavn.
Velkommen til LAN! For å kunne delta på Buenlan må dette arket leveres ferdig utfylt sammen med billetten ved registrering. Buenlan vil at foresatte skal.
Garderobe & Sanitær anlegg «Kirkhusmoen» Arena
MARS Uke / frukt Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag
Foreldremøte Maurtua.
Profileringsmuligheter på Oslo Design Fair
Koordinering og gjennomføring av flytteprosesser
Velkommen til LAN! For å kunne delta på Buenlan må dette arket leveres ferdig utfylt sammen med billetten ved registrering. Buenlan vil at foresatte skal.
Foreldremøte SFO høsten 2019
Utskrift av presentasjonen:

SelbuLAN - Presentasjon SelbuLAN 2010 v1 SelbuLAN 2010 v2 SelbuLAN 2011 v1 Personell Oppgaver Strøm kiosk Rydding/Rigging Support Scene/Media Compoer

SelbuLAN 2010 v1 Åpnet plassreserveringen 4 uker før, fullt på 1 uke. Var 8 stk i Crew’et Rigging Torsdag, flyttet bord fra SelbuHallen og Gimle inn til gymsalen, 10 mann, 2 timer. Fredag, satte ut bordene og rigget opp internett og strøm på ca. en time, var ca 5 stk. Søndag, alt var ute av gymsalen på ca 2-3 timer. Ca mann

SelbuLAN 2010 v2 Plassreserveringen åpner 1. sep. Lan’et er fra okt. 100kr Inngang (Crew gratis) blir 27 stk i Crew’et + styre Rigging Torsdag, flytter bord fra SelbuHallen og Gimle inn til gymsalen, HELE crew skal møte. Fredag, Lan’et åpner klokken 1200, hele crew møter 1000 Søndag, stenger 1600 hele crew blir igjen til alt er ryddet, gjort på 1-2 timer

SelbuLAN 2011 v1 Plassreserveringen åpner 1. des. Lan’et er fra feb. XXXkr Inngang (Crew gratis) blir 27± stk i Crew’et + styre Rigging, vi overtar hallen Onsdag 1530 Onsdag, rigger opp alt i Selbuhallen, Crew oppfordres til å sette opp pc’ene sine på onsdag. Torsdag, Lan’et åpner klokken 1200, hele crew møter 1000 Søndag, stenger 1200 hele crew blir igjen til alt er ryddet, gjort på 4-5 timer

Personell Styret Håkon Leithe Trond Morset Bjørnar Leithe Gunnar Hofsmo Håkon Gjertsen Norbye Strøm Vegard Langdahl Johannes Røset Kiosk Sigrid Leithe Jenny Anita Sandvik Maiken Sætran Tonje Mogård Rydding/Rigging John Olav Trondset Arne Hofsmo Steffen Guldseth Erlend Hofsmo Torleif Hofstad Sigve Krogstadmo Thomas Vollan Stokke Mikal Krane Support Mardin Khosravi Christian Hansen Aleksander Uthus Compoer Ørjan Gjærevold Andreas Kalstad Børge Wennberg Scene/Media Magnus Stene Per Evjen Magnus Eidem Sikkerhet John Olav Trondset Sindre Uthus Newel Østby Eggen Odd Erik Garberg Stein Erik Kyllo Materialforvalter Torgeir Leithe

Strøm Skaffe utstyr til stamnettet Trenger til sammen ca. 35 stk 16A uttak. Sørg for at det er nok kraft ovenfor disse til at alle disse kan yte 16A uten at noe ryker Det er ikke nok strøm i hallen, så må legge opp fra en ”strømkiosk” ca 100m Vest for hallen. Koble opp Stam-nettet Sørge for at strømfordelerne blir koblet opp riktig. Følge med på at ting ikke går varmt e.l Fikse problemer som oppstår under arrangementet.

Kiosk Skaffe varer Sette opp vaktliste i kiosken Føre regnskap Holde kiosk-området rent til enhver tid Ansvar for å sette opp kiosk

Rydding/Rigging Gå regelmessige runder (hver 2 time) å samle søppel i salen Holde toalettene/garderobene ryddige til enhver tid, (dvs. også vask av toaletter) Sette opp søppelsekker/dunker i salen og resten av hallen og sørge for at de blir tømt og skiftet ut når de er fulle/nesten fulle Ansvar for å sette ut bord/scene

Support Hjelpe Lan-deltagerne med tekniske problemer Hjelpe til med å sette opp nettverket

Scene/media Lage reklamesnutter Ta bilder og legge ut bilde-filmer på facebook/youtube. Drifte Live-TV-Sendingen Filme premieutdelinger Dekke compo-er Sende reklamesnutter Intervjue deltagere Redigere intervju. Sende intervju. Hjelpe til under sceneshow Premieutdelinger

Compoer Sette opp Påmelding til compo-ene på forumet (Styret bestemmer hvilke compo-er) Bestemme påmeldingsfrister Sette opp kjøreplan Sette opp spill-servere Bestemme regler Sette opp konfigurasjon Få en kompisgjeng til å kjøre gjennom noen runder(Teste) Sette opp Match-plan om nødvendig i nevnte spill Velge om det blir cup-mode, serie e.l Legge ut matchplan på forumet Drifte spill-serverne under compo-ene