Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

# Jon Sjølie Jan Andre Solvang Microsoft Telefoni Gründere.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "# Jon Sjølie Jan Andre Solvang Microsoft Telefoni Gründere."— Utskrift av presentasjonen:

1 # Jon Sjølie Jan Andre Solvang Microsoft Telefoni Gründere

2 Today´s Agenda Outlook med Telefoni Intro Salg Aktivering Spørsmål Introduksjon til markedet og selskapet Forhandler etablering Teleaktører Kunde aktivering. Salg og aktivering av Skype for Business i det norske markedet Selg og lever Skype for Business til dine kunder nå!

3 Hvem er CloudX Services as! Vi bygger på din Eksisterende Microsoft Office investering BizSkype Umiddelbar verdi Uavhengig aktør Tjenestedistributør Microsoft Office 365 forhandlere Multiple Telepartnere

4 MODELL Unik markedsposisjon Abonnement Bruker pr måned Delt margin modell Europeiske selskaper med 5 – 250 ansatte Telecom operatører Microsoft forhandlere

5 CloudX Services fakta Effektiviser din Kundeoppfølging ved å aktivere Skype4B Din eksisterende Office løsning! Selskapet eier en Skype for business rigg som er plassert i hjertet av Europa Nederland. Organisasjonen består av 4 personer, Kjøper løpende admintjenester, drift/support tjenester og utviklingstjenester. Hovedkontoret er i Moss og siden Mai mnd 2015 har vi et etablert kontor i Nederland.

6 BizSkype - en Skype for business tjeneste Teleaktivering av din kundes Microsoft Office desktop samler endelig all kundekommunikasjon i en enhetlig løsning Volum på Office 365 E4 felles målsetning Aktiverings fokusert Tilgjengelig for alle Microsoft 365 forhandlere! Din kundes teleoperatør er sannsynligvis et valg i vår «dropdown» liste Hello, Phonero, Ventelo, ICE, Mobitalk, Telenor og Netcom er i prosess.

7 BizSkype en kvalitets tjeneste VOLUM PÅ OFFICE 365! OPPGRADERING TIL E4 – FELLES MÅLSETNING – AKTIVERE - ikke analysere, rådgi, konsultere og konfigurere/installere AKTIVERE! Vår BizSkype tjeneste er tilgjengelig for alle Microsoft 365 forhandlere! – Det er nevnt ett tall på 900 forhandlere, vi vil kunne bistå alle 95% av Norges bedriftskunder har en SIPtrunk for sin eksisterende Teleoperatør koblet til tjenesten – SIPtrunk koblinger er på plass i BizSkype leveransekonseptet, nå handler det om å gi kunden et enkelt salgsbudskap Din teleleverandør er tilgjengelig i Office 365 – Hello, Phonero, Ventelo, ICE Norge, Mobitalk, Telenor og Netcom i prosess.

8 SMB salgsbudskap Skype4B Velg din egen vei til en “Modern Workplace“ start reisen ved å aktivere din MS Office tjeneste! SMB markedet slik vi opplever aktørene Teleaktørene og Microsoft forhandlerne Microsoft forhandlerens viktigste oppgave Mersalg til egen kundebase Blokkere utfordrerne Definere egen rolle Vær din kundens førstelinje support Teleaktør spørsmål/utfordringer?

9 Salgsbudskapet - Office med Telefoni Markedet slik vi opplever SMB markedet – Teleaktører selger teleprodukter og er fornøyd med det – Microsoft forhandler apparatet har en teknologiorientert tilnærming til tjenesten, eller velger å avstå fra Telekompleksiteten som tjenesten medfører Microsoft Office 365 forhandlers viktigste oppgave – Telefoni er integrert i Office i 2015, det er nå på tide å aktivere egenskapen hos enhver Microsoft Office kunde. Apple, Google, spesialiserte teleaktører og dedikerte skype for business IT løsningsaktører ønsker å levere tjenesten til dine kunder – Skype for Business supporteres effektivt som en naturlig del av Office plattformen og BizSkype tjenesten har en vel fungerende andre og tredje linje support. – Teleavklaringer med din kunde bistår BizSkype teamet på Skype4B/ Enkle maler utarbeides for alle teleaktør for forenkling av salgsprosess BizSkape teamet er forberedt på å bistå med teleavklaringer med kunde

10 Office 365 med Telefoni 2 enkle spørsmål -Er Microsoft Office deres valgte business desktop? -Bruker dine ansatte telefon?

11 Office 365 med Telefoni Din Office desktop er klar Ta besluttningen: -enkel aktivering - Umiddelbar produktivitet Kunde tilfredshet -Kvalitet -Effektivitet A Modern Workplace Delivered by your - Microsoft O365 partner

12 2015 Business produktivitet Office med telefoni skaper umiddelbart verdi når den aktiveres. Forbedret kundeoppfølging One business, tilgjengelig uavhengig av lokasjon Styrket forretningsprosess støtte Øker verdien av din MS Office investering

13 Demo Det er verdien av Telefoni som en integrert del av Microsoft Office som er hoved driver i vår salgsargumentasjon. Derfor: – Fokus på Outlook som umiddelbart har de største forbedringene – Ringe fra Word – Ringe fra Excel – Ethvert telefonnummer på din desktop

14 Sip Trunk Provider Office 365 with Lync/Skype for Business BizSkype Headset What you need:

15 # $ JON ut JAN

16 Hvorfor velger bedrifter BizSkype  Finans selskap endret holdning fra «kjekt å ha» til «dette må vi ha» når de forsto at de kunne være i kundekortet i CRM systemet og ringe direkte derfra.  Gjennomgående telefoni funksjonalitet med Office 365/Outlook  Hun som følger opp fakturering fra ERP systemet blir satt opp slik at hun kan ringe direkte fra kundebildet og er overlykkelig over hvordan det forenkler hverdagen  Video konferanse startet på Skype4b på Mobil da brukeren måtte gå fra kontoret. Det var ingen brudd i konferansen selv om bruker flyttet seg ut av trådløst og over på 3G.  Dårlig mobil signal på kontoret gjør at selskap begynner å bruke BizSkype for telefoni via kablet nett og trådløs. Tilgjengelighet og kvalitet på samtaler øker.  Internasjonalt selskap sparer penger ved å bruke BizSkype til å ringe fra mobil klienten når de er i utlandet. Samtaler til hjemlandet har da lokaltakst.  Oppgradering av egen Lync 2010 til Skype for Business var et dyrt prosjekt og selskapet ønsket derfor å abonnere på en Skype for business skytjeneste isteden.  Bedrift med en salgsstyrke som er på veien konstant hadde behov for å gjennomføre salgsmøte hver mandag med deling av informasjon og presentasjoner.  Daglig leder kunne redusere reisekostnader og tidsbruk samtidig som samhandling og beslutningsprosesser ble forbedret i bedriften.  Bruk av lynmeldinger basert på status som viser når kontakter er ledig reduserer bedriftens epost-bruk betraktelig og øker effektiviteten.  Bedrift som skulle flytte inn i nye lokaler ønsket ikke det dyre prosjektet med å ta med seg datasenter løsningen sin og byttet til å abonnere på Office 365 og BizSkype.

17 Mark the signature phone number and press F8 to set up BizSkype call

18 Search in inbox for call/IM/ history

19 Find all your calls/IM in conversation history

20 Local dial in numbers for conferencing

21 Press number call directly from contact list

22 Mark the phone number in the contract and press F8 to set up BizSkype call

23 Press F8 to call directly from Excel calling list

24 Mark the phone number in the browser and press F8 to set up BizSkype call

25 Løsningen SMB  SLA 99,9% 24/7 S4B functionality Telco connectivity BYOD

26 BizSkype avtale, dokumentasjon, trening og support Forhandleravtale, med marginstruktur og volum-incentiv Prisliste Markedsinformasjon Salgsstøtte i kundemøter og tilbudsprosess Teknisk trening og support ved onboarding Teknisk dokumentasjon oppsett DNS, Firewall, Sertifikat 2 og 3 linje support

27 Prosess for onboarding

28 Forhandler-Portal Hvordan provisjonere en kunde

29 Forhandlernivå

30 Legge til en ny bedriftskunde, «Create company» prosess * Mandatory fields

31 Admin Details * Mandatory fields

32 Customer Services Mandatory fields

33 User Services Mandatory fields

34 Finish

35 Legge til brukere, Add new user

36 BizSkype Enkelt å Selge ( og mer office 365!) Enkelt å aktivere telefoni Enkelt å Sette opp Enkelt å lage sin egen verdikjede Enkelt å øke produktivitet For forhandleren For kunden

37 Microsoft leder an I SMB UC markedet 37 S4B er en del av min Telefoni løsning? S4B er en del av min IT løsning? 60% 40% Denne realiteten gjør at det er et maktskifte hvor Microsoft Partneren tar over kontrollen på IP telefoni løsningen til kunden!

38 Og NÅ spør kundene etter løsningen 38

39 BizSkype 1. Finn ut hvem av dine kunder som har en av disse mobil leverandørene: Telenor, Ice.net, Phonero, Hello eller Mobitalk (vi håper Netcom kommer i løpet av høsten) De enkle første steg for å få dine kunder til å velge denne løsningene: 2. Book møter hvor dere tar med en fra Cloudx Services 3. Vi bistår med informasjon og tilbud 4. Signer opp kunden

40 @bizskype Takk for oss For further information:

41 Enkelt salgsbudskap OFFICE 365 med Telefoni Telefoni er en naturlig del av arbeidshverdagen, la oss aktivere den som en naturlig del av Microsoft Office. Teleselskapet kan selge inn en oppgradering av eksisterende abonnements! Ringe med ditt mobilabonnement fra Office 365! MARKEDSFØRING ENKELT BUDSKAP NASJONALT

42 The value of Telephony is there 2015 and your Office desktop is ready When you want to call one of your customers the option appears If you se a registered phone number one click will set up the call Telephony has become a natural part off all MS Office business users desktops.

43 Telephony is part of MS Office We simply activate the telephony connection You get all customer communication in one single solution It enhances the value of your MS Office investment Improves Business processing and execution


Laste ned ppt "# Jon Sjølie Jan Andre Solvang Microsoft Telefoni Gründere."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google