Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Del 2: Hvordan utnytte eksisterende kundeportefølje bedre.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Del 2: Hvordan utnytte eksisterende kundeportefølje bedre."— Utskrift av presentasjonen:

1 Del 2: Hvordan utnytte eksisterende kundeportefølje bedre

2 Agenda  Tanker om mersalg  Oppgave 2.1  Presentasjon / diskusjon oppgave 2.1  Oppgave 2.2  Presentasjon / diskusjon oppgave 2.2

3 ”Action will give you REaction!”  Utgående aktivitet gir inngående salg  Ha en plan for hvordan du følger opp dine kunder  Hold avtaler og fremdriftsplaner  Organiser og planlegg dagene dine – Sett av tid til (og planlegg) utgående henvendelser!  Hvis ovenstående gjøres riktig vil ikke kundene se i andre retninger

4 Oppgave 2.1  Hvilke produkter og tilleggstjenester kan selges og hvordan avdekker man kjøpssignaler for de enkelte?

5 Løsningsforslag/diskusjon

6 Oppgave 2.2  Sett opp en handlingsplan for oppfølging av en kunde der programvaren er ferdig installert og de er i gang med bruken. Ta utgangspunkt fra nå av og ett år fremover for hver av kundene under;  Kunde som har kjøpt Mamut Office Standard  Kunde som har kjøpt flerbruker Mamut Enterprise E5

7 Løsningsforslag/diskusjon

8 Et eksempel dg. 1 år 9 mnd. 3 mnd. - Opplæring - Hardware - Andre tjenester - Vg. opplæring - Andre tjenester - Mamut Tilleggsprodukter - Leads - Vg. opplæring - Andre tjenester - Leads - Oppgradering av SW - Serviceavtale - Vg. opplæring - Andre tjenester - Leads - Ekstra brukere Medier: - Telefon - - Møter - Brev

9 Takk for denne gang!

10


Laste ned ppt "Del 2: Hvordan utnytte eksisterende kundeportefølje bedre."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google