Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertKarin Henriksen Endret for 9 år siden
1
Jens Østli, Filetforums møte i Tromsø, 13. og 14. juni 2005. Kan gjengis hvis kilde oppgis MARKEDSTEST OG MARKEDSAKSEPT ”SUPERKJØLING” Morten Heide og Jens Østli Fiskeriforskning, Tromsø
2
Jens Østli, Filetforums møte i Tromsø, 13. og 14. juni 2005. Kan gjengis hvis kilde oppgis MARKEDSTEST ”SUPERKJØLING” Målsetting: Oppfattet kjøkkensjefene at det var forskjell på ”superkjølte” loins kontra ordinært iset loinsen? Oppfattet kjøkkensjefene at det var forskjell mellom de to ”superkjølte” produktene? Hvis det var noen forskjeller, hva bestod i så fall disse forskjellene av?
3
Jens Østli, Filetforums møte i Tromsø, 13. og 14. juni 2005. Kan gjengis hvis kilde oppgis Restauranter som deltok Kjøkkensjefenes egen vurdering spisestedets eksklusivitet
4
Jens Østli, Filetforums møte i Tromsø, 13. og 14. juni 2005. Kan gjengis hvis kilde oppgis Evaluering av rå torskeloins Gjennomsnittsvurderinger gjort av 13 kjøkkensjefer
5
Jens Østli, Filetforums møte i Tromsø, 13. og 14. juni 2005. Kan gjengis hvis kilde oppgis Evaluering av varmebehandlet loins Gjennomsnittsvurdering gjort av 13 kjøkkensjefer
6
Jens Østli, Filetforums møte i Tromsø, 13. og 14. juni 2005. Kan gjengis hvis kilde oppgis Interesse for gjenkjøp
7
Jens Østli, Filetforums møte i Tromsø, 13. og 14. juni 2005. Kan gjengis hvis kilde oppgis Betalingsvillighet
8
Jens Østli, Filetforums møte i Tromsø, 13. og 14. juni 2005. Kan gjengis hvis kilde oppgis KONKLUSJON Ingen forskjell mellom de tilsendte prøvene, dvs ”superkjøling” ga ingen merkbare fryseskader Ingen forskjell i vurdering av andre kvalitetsparametere mellom de 3 prøvene Hva er de egentlig vant til av ”ferske” fiskeprodukter i UK?
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.