Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

The HÅG movement - hvordan HÅG begeistrer internt og eksternt Toril Bache Jenssen Marketing Direktør, HÅG asa.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "The HÅG movement - hvordan HÅG begeistrer internt og eksternt Toril Bache Jenssen Marketing Direktør, HÅG asa."— Utskrift av presentasjonen:

1 the HÅG movement - hvordan HÅG begeistrer internt og eksternt Toril Bache Jenssen Marketing Direktør, HÅG asa

2 the HÅG movement •Generelt om HÅG •Begeistring internt - bedriftskultur - eksempler •Begeistring eksternt - HÅGs branding plattform •HÅGs prestasjonsmodell •Spørsmål

3

4

5

6

7 HÅG Balans - fikk verden til å forstå at ”en stol ikke er en stol”

8

9 HÅG Capisco - på høyde med en hver arbeidssituasjon

10 HÅG H05 - optimal bevegelse og brukervennlig innstilling

11

12 HÅG kulturen og HÅGianerne •Ledelse med fokus på trivsel, tillit og trygghet •Viktig å anerkjenne at arbeidstakerne er mennesker som ønsker å bidra til bedriftens beste – tillit •En felles sterk visjon om å –”ommøblere verden på menneskets premisser” HÅGianer bevegelsen ble skapt

13 ”Å dele tanker og brød”

14 By på seg selv

15

16

17 Stammespråk ”Det er ikke snakk om enten eller, men Både HÅG” ”Kom i HÅG å være HÅG i alt du sier og gjør” ”Døden spøker i stive stoler” ”Den som har begge bena på jorden står stille” ”Det er HÅGsk”

18 Systematisering av arbeidet •Definisjon og beskrivelse av vårt særpreg ga grunnlag for etablering av felles verdier •Resultatet ble 5 kjerneverdier: –Trygghet og Omsorg –Ansvar og Lojalitet –Innovasjon –Kundefokusering –Initiativ og Engasjement

19

20

21 Klimaundersøkelse

22

23

24

25

26 Klima-analysen er med i både budsjett og rapportering

27

28

29

30

31

32 Vi feirer mye

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46 born to move.

47 career move.

48 HÅG Prestasjonsmodell Businessverktøy • Visjon • Misjon • Strategier • Mål • Handlingsplaner Konsernledelsen Ledere Nærmeste leder Verktøy Organisasjonsverktø y • HILP • RCD samtaler • Kompetanseutvikling • KlimaAnalyse • Lederstilindeks • Kunderelasjonsstudie • Kvalitetssystem Prestasjon Kultur og Verdier Fokusområde € € € Direkte påvirkning

49 HÅG Prestasjonsmodell Kultur og Verdier

50 HÅG Prestasjonsmodell Konsernledelsen Ledere Nærmeste leder Kultur og Verdier Direkte påvirkning

51 HÅG Prestasjonsmodell Businessverktøy • Visjon • Misjon • Strategier • Mål • Handlingsplaner Konsernledelsen Ledere Nærmeste leder Verktøy Kultur og Verdier Direkte påvirkning

52 HÅG Prestasjonsmodell Businessverktøy • Visjon • Misjon • Strategier • Mål • Handlingsplaner Konsernledelsen Ledere Nærmeste leder Verktøy Organisasjonsverktø y • HILP • RCD samtaler • Kompetanseutvikling • KlimaAnalyse • Lederstilindeks • Kunderelasjonsstudie • Kvalitetssystem Kultur og Verdier Direkte påvirkning

53 HÅG Prestasjonsmodell Businessverktøy • Visjon • Misjon • Strategier • Mål • Handlingsplaner Konsernledelsen Ledere Nærmeste leder Verktøy Organisasjonsverktø y • HILP • RCD samtaler • Kompetanseutvikling • KlimaAnalyse • Lederstilindeks • Kunderelasjonsstudie • Kvalitetssystem Prestasjon Kultur og Verdier Fokusområde € € € Direkte påvirkning

54

55


Laste ned ppt "The HÅG movement - hvordan HÅG begeistrer internt og eksternt Toril Bache Jenssen Marketing Direktør, HÅG asa."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google